  • 21. Data: 2009-01-28 12:29:57
    Temat: Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:glo4di$quh$2@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, wpieprzasz swoje posty właściwie na wszystkie istniejące grupy
    > niezależnie od tego czy jest na temat czy nie. I zwykle w 101% nie na
    > temat. I żadne argumenty żebyś sobie pisał tam gdzie chcą to czytać do
    > ciebie nie przemawiają.
    > Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał
    > nie będziesz.
    > Poniał?

    I czemu synku pierdolisz głupoty bez sensu? Podaj przykład na które to niby
    "wszystkie istniejące grupy wpieprzam posty"? Czy ten powyższy post wysłany
    na pl.soc.prawo, dotyczący bezprawia w Polsce nie jest na temat grupy?
    Notabene ostatni raz na pl.soc.prawo napisałem post ze dwa miesiące temu, w
    podobnej tonacji.
    Prędzej ciebie przygłupie wsadzą do wariatkowa, niż mnie gdziekolwiek. Nie
    chcesz, nie czytasz szczeniaku, tu nie piaskownica.

    boukun

  • 22. Data: 2009-01-28 14:34:39
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > na pl.soc.prawo, dotyczący bezprawia w Polsce nie jest na temat grupy?
    > Notabene ostatni raz na pl.soc.prawo napisałem post ze dwa miesiące temu,

    Oj naczytałem się tych Twoich pierdołów, a potem jak widziałem, że to Twój
    post to już nie czytałem :-)

    Trol jesteś i tyle :-)

    Mimo wszystko pozdrawiam

    Jacek

  • 23. Data: 2009-01-28 15:40:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > I czemu synku pierdolisz g?upoty bez sensu?

    Wiesz dla takiego oszołoma jak ty nie chce mi się nawet robić
    zestawienia twoich postów nie na temat, bo dużo by tego wyszło.

    > Predzej ciebie przyg?upie wsadz? do wariatkowa, ni? mnie gdziekolwiek. Nie
    > chcesz, nie czytasz szczeniaku, tu nie piaskownica.

    jak ja jesterm szczeniak, to ty jesteś zramolały piernik, co zresztą
    dalekie od prawdy nie jest.
    I nie denerwuj się tak, bo ci żyłka pęknie i skończysz szybciej niż byś
    chciał.

  • 24. Data: 2009-01-28 19:55:45
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oj naczytałem się tych Twoich pierdołów, a potem jak widziałem, że to Twój
    > post to już nie czytałem :-)
    >
    > Trol jesteś i tyle :-)
    >
    > Mimo wszystko pozdrawiam
    >
    > Jacek

    A gdybyś tak coś napisał w temacie, mogłoby być ciekawie...

    boukun

  • 25. Data: 2009-01-28 20:13:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > A gdyby? tak co? napisa? w temacie, mog?oby byae ciekawie...

    jakbyś to coś kiedyś napisał w temacie to dopiero byloby ciekawie

  • 26. Data: 2009-01-28 22:03:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > jakbyś to coś kiedyś napisał w temacie to dopiero byloby ciekawie

    Zamiast pyskować na grupie, postudiuj moje wywody, może się czegoś nauczysz.
    W Polsce nie ma żadnego prawa, a tu na grupie w większości zabierają głos
    tępaki.

    boukun

  • 27. Data: 2009-01-28 22:55:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > Zamiast pyskowaae na grupie, postudiuj moje wywody, mo?e sie czego? nauczysz.

    Nie chce mi się tego bełkotu furiata czytać.

    > W Polsce nie ma ?adnego prawa, a tu na grupie w wiekszo?ci zabieraj? g?os
    > tepaki.

    to bądź łaskaw się odp...lić od tepaków i nie pisz więcej na te grupy bo
    tepaki i tak nic z tego nie zrozumieja.
    Marnujesz sie po prostu. Doceń dobrą radę. Za darmo. Nie musisz płacić.
    Proszę bardzo. Nie ma za co.

  • 28. Data: 2009-01-28 23:01:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glqnpv$3ov$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    Rozmawiasz z gównem.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-01-29 00:19:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:glqnpv$3ov$1@inews.gazeta.pl witek
    > <w...@g...pl.invalid> pisze:
    >
    > Rozmawiasz z gównem.

    już w zasadzie skończyłem.
    teraz jeszcze ktoś musi to spuścić, ale jak widać procedura jest już w toku.

  • 30. Data: 2009-01-29 19:12:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > tepaki i tak nic z tego nie zrozumieja.
    > Marnujesz sie po prostu. Doceń dobrą radę. Za darmo. Nie musisz płacić.

    Nie musisz całe życie być nieukiem...
    Możesz przynajmniej popróbować.

    boukun