  • 11. Data: 2009-01-27 20:03:13
    Temat: Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glneqd$ibi$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Jak bym go za samo spamowanie na grupy wsadził bez możliwości
    > wczesnieszego wyjscia.
    Jak to dobrze, że nic nie możesz.
    Abstrahując od gościa, rzecz jasna.
    Z drugiej strony fajnie gdybyście wy obaj razem pod celą...
    Ciekawe kto miałby dolne kojo?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-01-27 20:13:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > Jak to dobrze, że nic nie możesz.
    > Abstrahując od gościa, rzecz jasna.
    > Z drugiej strony fajnie gdybyście wy obaj razem pod celą...

    Ty byś bardache okupował.

    boukun

  • 13. Data: 2009-01-27 20:19:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glnqdb$dmf$1@nemesis.news.neostrada.pl boukun
    <b...@n...pl> pisze:

    > Ty byś bardache okupował.
    Nic to.
    Pomyśl, chłopino, gdzie byś wtedy musiał stolcować.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-01-27 23:10:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > Nic to.
    > Pomyśl, chłopino, gdzie byś wtedy musiał stolcować.

    Na tobie sadziłbym klocka.

    boukun

  • 15. Data: 2009-01-27 23:12:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    boukun wrote:

    > Hmmm, te normy na które się powołają będą zaiste ciekawe. Tylko kto się
    > wtedy na grupach dyskusyjnych poza agenturą ostanie?
    > Będą sami siebie prostowac...

    Wiesz, wpieprzasz swoje posty właściwie na wszystkie istniejące grupy
    niezależnie od tego czy jest na temat czy nie. I zwykle w 101% nie na
    temat. I żadne argumenty żebyś sobie pisał tam gdzie chcą to czytać do
    ciebie nie przemawiają.
    Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał
    nie będziesz.
    Poniał?

  • 16. Data: 2009-01-27 23:13:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glo4cu$mn$1@atlantis.news.neostrada.pl boukun
    <b...@n...pl> pisze:

    > Na tobie sadziłbym klocka.
    O kurdę, ale z ciebie gówno, mogłem wcześniej zajarzyć...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2009-01-27 23:16:34
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 00:12:48 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał
    > nie będziesz.

    E tam, jakiś palmtopik z iPlusem i jazda :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 18. Data: 2009-01-27 23:21:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > E tam, jakiś palmtopik z iPlusem i jazda :-)

    Temu, kto mu to dostarczy osobiście urwe jaja. :)

  • 19. Data: 2009-01-27 23:22:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.uofuxwfdl60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > E tam, jakiś palmtopik z iPlusem i jazda :-)
    Niekoniecznie.
    Na oddziałach specjalnych posiadanie tego typu urządzeń jest najczęściej
    zabronione.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-01-28 12:17:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > ciebie nie przemawiają.
    > Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał

    I czemu synku pierdolisz głupoty bez sensu? Podaj przykład na które to niby
    "wszystkie istniejące grupy wpieprzam posty"? Czy ten powyższy post wysłany
    na pl.soc.prawo, dotyczący bezprawia w Polsce nie jest na temat grupy?
    Notabene ostatni raz na pl.soc.prawo napisałem post ze dwa miesiące temu, w
    podobnej tonacji.
    Prędzej ciebie przygłupie wsadzą do wariatkowa, niż mnie gdziekolwiek. Nie
    chcesz, nie czytasz szczeniaku, tu nie piaskownica.

    boukun