  • 1. Data: 2009-01-27 09:31:41
    Temat: Ile taki zapis byłby warty? - Prawo autorskie
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    Chciałem zapytać szanownych grupowiczów o taką sprawę:

    - ile byłby wart zapis na stronie www "Kopiując tekst z naszej strony
    godzisz się na zapłatę xxx zł" lub coś w podobnym stylu.

    Wielokrotnie moje własne teksty znajdowałem na innych stronach i chciałbym
    coś z tym zrobić.

    Pozdrowienia dla wszystkich.

  • 2. Data: 2009-01-27 09:39:56
    Temat: Re: Ile taki zapis byłby warty? - Prawo autorskie
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Sty, 10:31, "Misiek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > godzisz się na zapłatę xxx zł" lub coś w podobnym stylu.
    > Wielokrotnie moje własne teksty znajdowałem na innych stronach i chciałbym

    Byłby wart oczywiście, ale żeby wyegzekwować zapłatę musisz zawsze:
    - pójść z tym do sądu
    - udowodnić że żądana suma nie jest wygórowana oraz, że tekst został
    skopiowany PO umieszczeniu uwagi
    Czyli jak miałeś to wielokrotnie, to mnóstwo zachodu. Ale może i gra
    warta świeczki.
    Pozdr. - J

  • 3. Data: 2009-01-27 10:02:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.01.2009 Janeo <j...@g...com> napisał/a:
    > Byłby wart oczywiście, ale żeby wyegzekwować zapłatę musisz zawsze:
    > - pójść z tym do sądu
    > - udowodnić że żądana suma nie jest wygórowana oraz, że tekst został
    > skopiowany PO umieszczeniu uwagi

    Skoro suma ma być niewygórowana (odpowiadać realnej, licencyjnej opłacie)
    to nie ma za bardzo znaczenia co tam jest w ogóle napisane.

    --
    Marcin