  • 211. Data: 2005-08-03 11:49:54
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > Ciekawe jakbys wtedy spiewal gdyby twoja godnosc probowano zniszczyc
    > dodatkowo narzucajac Ci prace.

    Od kiedy praca hańbi?

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    gophi jesteś nienetetyczny (C) TheDude o moim podejściu do netykiety

  • 212. Data: 2005-08-03 11:53:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to zrobić samemu z trochę większym. A że nie latają... Właściciel
    > samochodu nie musi przecież o tym wiedzieć.

    szyby uniemozliwaja wlot komarow, wiec takie tlumaczene to miom zdaniem brak
    szacunku
    do osoby ktorej te wersje przesdtawiamy :)

    > Argumentacja bardzo na upartego, ale może by przeszła.

    watpie.

    P.

  • 213. Data: 2005-08-03 12:10:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nawet jeśli nie, to dlaczego mieliby nie pracować?

    a dlaczego mielby sie ponizac i robic za pol darmo jak nie za darmo (tylko
    wyzywienie)
    skoro i tak mu odebrano godnosc robiac chyba cos najgorzesgzo , pozbawiajac
    ich
    wolnosci ?

    P.

  • 214. Data: 2005-08-03 12:12:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1123069794@news.chmurka.net...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Od kiedy praca hańbi?

    moze spytaj sie dawnych pracownikow-wiezniow auschwitz.

    P.

  • 215. Data: 2005-08-03 13:56:00
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > na morlanosc tez nie ma miejsca na osoby ktore dla "rzeczy: zabija
    > czlowieka.

    Z jednej strony tak, życie ludzkie jest najważniejszym dobrem.

    Ale z drugiej strony to dla mnie paranoja - na prywatnej, zamkniętej
    do tego własności jest wyraźnie napisane, że jeśli wejdziesz, to możesz
    zginąć. Przełamujesz zabezpieczenie. Wchodzisz. Giniesz, a właściciel
    odpowiada za to, że wszedłeś. To nie tak powinno być.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    łysa dziewczyna to odpowiednik chłopaka z długimi włosami -- futszaK

  • 216. Data: 2005-08-03 13:59:40
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Harry <Harry_USUNTO_@_wytnijto_poczta.neostrada.pl> wrote:

    > no i posadza trupa ?? ;)

    Najlepszy był napis: Awaryjne otwieranie drzwi. Użycie w czasie jazdy
    grozi śmiercią lub kalectwem. Nieupoważnione użycie będzie karane.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rotfl.pl/ * GG 1234 * Fido 2:480/138
    Dookoła wiosna, ptaki drą ryje, kwiaty czuć, a oni nic! (C) Amor 2k3

  • 217. Data: 2005-08-03 14:29:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zginąć. Przełamujesz zabezpieczenie. Wchodzisz. Giniesz, a właściciel
    > odpowiada za to, że wszedłeś. To nie tak powinno być.

    wlasciciel za morderstwo odpowiedada a nie za to ze wszedles.
    Jest to moim zdniem dobre rozwiazanie bo inaczej doprowadziloby to do wielu
    naduzyc.
    Zapraszasz kumpla, pach w glowe i po klopocie.

    P.

  • 218. Data: 2005-08-03 19:24:44
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wiesz ile kosztuje wynajecie miesjca w mieszkaniu studenckim???
    200-250 zeta + oplaty + wyzywienie
    razem mysle zamyka sie to w 750 zlotych chyba
    za to wlasnie bedzie pracowal, wiec nie pie..ol mi tu ze za darmo
    i go.no mnie obchodzi jego godnosc

  • 219. Data: 2005-08-03 19:26:00
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    nie przypominam sobie zeby wiezniowie aushwitz ieli takie jedzenie,
    telewizje, dach nad glowom, cieplo itd

  • 220. Data: 2005-08-03 19:28:23
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > naduzyc.
    > Zapraszasz kumpla, pach w glowe i po klopocie.

    ty jakies chaluny masz, musialbys wykazac ze kolega chcial ci cos zabrac
    lub ci zrobic krzywde, a ze to chcial wlasnie zrobic zlodziej zaden
    problem wykazac, a po drugie nawet jakby kolega cie nie lubil i mial
    jakies plany wobec ciebie to na pewno by do ciebie nie przyszedl jakby
    mogl zginac, wiec bylbys bezpieczny