  • 1. Data: 2005-07-27 08:57:14
    Temat: dzisiejsza wyborcza-książeczki mieszkaniowe
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    W wyborczej jest czarno na białym napisane, że premia przysługuje również
    przy wykupie mieszkania komunalnego.Konsultowane jest to przez panią z
    centrali PKO BP. składając wniosek o wykup mieszkania dowiadywałam się we
    wszelkich dostępnych miejscach i okazało się ze wykupu mieszkania
    komunalnego od gminy nie wlicz się na książeczkę.
    CZY COS SIĘ ZMIENIŁO?

  • 2. Data: 2005-07-27 18:00:21
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    TMK napisał(a):

> [...]
    > wszelkich dostępnych miejscach i okazało się ze wykupu mieszkania
    > komunalnego od gminy nie wlicz się na książeczkę.

    A pytałeś w banku?
    składasz książeczkę i akt notarialny, po 3 tygodniach odbierasz kasę.

    przepisy w tej sprawie zmieniały się kilkakrotnie, ale teraz płacą.
    o czym mam nadzieję przekonać się za dwa dni. (oby)

    MAc