  • 261. Data: 2005-08-04 17:19:37
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > segregacje!
    > Ci slabsi np do zamiatania. Ci co siedza za Alimenty i podobne sprawy
    > lzejsze, niech koszą trawy i odgarniają sniek przez 4h dziennie w
    > miejscach publicznych. Przeciez charówa w Tesco czy Realu, Makro, Biedrące
    > i innych nieuczciwych hipermarketach , to nie jest lzejsza robota. Taki co
    > siedzi w celi i nic nie robi i wyjdzie po kilku latach z celi na wolnosc
    > bedzie całkowicie rozleniwiony i nie bedzie mu sie chcialo pracowac,
    > zacznie znow krasc ! bo tak jest lzej ! To ma mieć sens?

    tu nie chodzi o to czy ciezka czy nie ale o zmuszanie do wykonywania pracy
    pomimo niewinnosci, to jest odebranie godnosci.

    EOT w tej kwestii

    > Takie bajki mozesz opowiadać tu na tej Grupie.

    zakladam ze znasz pojecie msdnaa

    > Soft mam legalny.

    na poczatku bys wspomnial gdyby takbylo, po z atym ja sienie pytam czy masz
    ale czy kiedykolwiek nie miales (legalnego)

    > A no ma bo prawo pisze sie jezykiem niezrozumialym dla zwyklych ludzi i
    > przez to ludzie nie znaja prawa wiec nie potrafią sie bronic prawem i
    > żądać odszkodowania za krzywde, a tych co stać to kupują usługi
    > Adwokackie. Inni tracą wiare na Państwowego obrońce. Dzieki takiemu
    > systemowi siedzisz niewinnie w Celi i po wyjsciu nie potrafisz odebrać
    > straconą godność.

    nie dlatgeo ze nie umieja tylko dlatgeo ze ludzie dopieraja sobie swiadkow
    ktorzy zeznaja co im sie powie a polskie prawo dopuszcza mozliwosc
    zamkniecia nawet tylko
    na tej poddstawie.
    nieznajomosc prawa oraz glupi prawnicy to w tym momencie sprawa drugorzedna.

    Rozumiem ze bys byl zadowolony gdyby jakies 2 panienki oskarzyly CIe o gwalt
    (na oczy ich nie widziales)
    a Ty na tej podstawie bys trafil do aresztu a pozniej zostal skazany za
    gwalt (jak pracownicy fabryki w Bielawie) .
    Myslisz ze mieli slabych prawnikow? Nie znali wystarczajaco prawa?

    > Czesciowo wyeleminuje.

    absolutnie nie zgodze sie z tym.

> [...]
    > potrafia robic, wiec nie znajda innej pracy. 20% tych ludzi bedzie mialo
    > powazne problemy z powodu straty pracy wiec pojawia sie problemy Zdrowotne
    > plus Eksmisja, zle odrzywianie w wyniku tego pojawia sie powazne choroby i
    > sie wykonczą. Opieka społeczna da 50zł na miesiąc a wczesniej zabiorą
    > rodzinie dorobek zycia, zasilek nie jest wieczny. Moze byc dramat bo
    > Ojciec nie potrafi utrzymac rodziny i popelnia samobujstwo.
    > Wiele ludzi tracac prace traci godnosc i sens zycia !!!
    > Pewnie, wykształcony lub taki co sie dorobil i straci prace to niestraci

    utrata pracy to nie utrata godnosci, odebrac godnosc to przedewszystkim
    upokorzyc dana osobe zmuszajac
    ja do pewnych dzialan,
    idealnym przykladem masz niesluszne zamkniecie czy np modna niedawno praca w
    biedronce.
    "Rob to i to albo wyp"- to jest odebranie godnosci.

    > Tylko ze Ci uczciwi maja najmniej do powiedzenia, a jak juz cos powiedzą
    > to "wypad"

    wyborcy wybieraja a nie poslowie,

    > lub zatyka sie im buzie Pieniedzmi ewentualnie zauwazaja ze cały Rzad to
    > mafia i odpuszczaja sobie inni uczciwi nic nie robia tylko cicho siedza.

    rozumiem ze masz dowody na powyzsze? Wszedzie znajda sie czarne owce ale
    mowiac tak o wszystkich poslach
    ciut palke przeginasz.

    P.

  • 262. Data: 2005-08-04 17:24:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tego nieudowodnie bo nie wiem ktory to art. Wiem o tym bo duzo sie slyszy
    > na ten temat.

    bylo na temat radia na tej grupie i nikt nie napisal nic konretnego, dlatego
    jak juz mnie oskarzasz to uzasadnij.
    (Pierwsza istoptna rzecz jest taka ze to nie jest piractwo bo ja nie
    rozpowszechniam, druga, nabywam utwor
    z legalnego zrodla. )

    > Nawet PZU wyplaci Ci mniejsze odszkodowanie chyba o 10% mniej za to ze nie
    > miales alarmu w samochodzie.

    sa zabezpieczenia w postaci kodow. W XP i wyzszych nalezy uaktywnic produkt
    albo przez telefon albo przez nternet
    albo poczta. (to procz kodow)

    > Bill Gates nie wprowadza zabezpieczen do softu wiec jego sprawa, robi to
    > swiadomie i wie ze ludzie posiadaja jego kopie softu.

    sa zabezpieczenia, i to sporo, isteniej tez sporo crakow

    > Zabezpieczenie softu to to samo co zamek w drzwiach w mieszkaniu. Jakos
    > inni producenci wprowadzaja zabezpieczenia do softu. Dla mnie jak nie ma
    > czegos zabezpieczonego to tak jak by pieniadze lezaly na ulicy.

    no to nie mamy oczym rozmawiac,
    Ta sprzecznosc jest po porstu zalosna w porownaniu z tym co pisales o
    zlodziejach samochodow.

    EOT

    P.

  • 263. Data: 2005-08-04 20:56:55
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dctj12$fgj$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dlatego jak juz mnie oskarzasz to uzasadnij.
    > (Pierwsza istoptna rzecz jest taka ze to nie jest piractwo bo ja nie

    Z Radia mozesz tylko posłuchać muzyki. Art. nie podam bo nie znam ale jest
    to przepis miedzy narodowy ktory tez obowiazuje w Polsce.

    > sa zabezpieczenia w postaci kodow. W XP i wyzszych nalezy uaktywnic
    > produkt albo przez telefon albo przez nternet
    > albo poczta. (to procz kodow)

    to nie jest zabezpieczenie, bo nawet kiedy sciagniemy sobie uniwersalny
    numer ID z netu to system bedzie dzialac. Dobrym zabezpieczeniem byla by
    blokada systemu czy soft zaraz po zarejestrowaniu nielegalnego systemu lub
    softu.

    > sa zabezpieczenia, i to sporo, isteniej tez sporo crakow

    sa zabezpieczenia ale Bill Gates w niektorych softach stosuje bardzo
    prymitywne.
    Uzywanie Crakow tez jest nielegalne ale zawsze mozna powiedziec ze uzywa sie
    w celach naukowych i to juz jest legalne.

  • 264. Data: 2005-08-04 21:26:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z Radia mozesz tylko posłuchać muzyki. Art. nie podam bo nie znam ale jest
    > to przepis miedzy narodowy ktory tez obowiazuje w Polsce.

    nie w polsce obowiazuje polskie prawo, miedynarodowa to konwecncja praw
    czlowieka obowiazuje drogi kolego, (i moze niedlugo konstytucja)
    zarzucasz mi nieuczciwosc wiec prosze sie skonatktowac z jakimkolwik
    prawnikiem i uzasadnic to.

> [...]
    > blokada systemu czy soft zaraz po zarejestrowaniu nielegalnego systemu lub

    a wiesz ze porafie otworzyc mercedesa 124 ? kluczem od piwnicy..
    kazdego .. czy to twoim zdaniem nie bede zlodziejem jezeli ukradne
    taki samochod?

> [...]
    > Uzywanie Crakow tez jest nielegalne ale zawsze mozna powiedziec ze uzywa
    > sie w celach naukowych i to juz jest legalne.

    hahahaa, nie rosmieszaj mnie dziecko,
    zamiar w tym momcenie nie polega na uzywaniu nieleglnaego softu a na
    uzywaniu
    hasel, crackow, bo zamiar jest zwiazany z przestepstwem ktore popelniasz a
    wtym momencie
    podlega to pod:
    Art. 269b. kodeksu karnego

    § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym osobom urządzenia

    lub programy komputerowe przystosowane do popełnienia przestępstwa
    określonego

    w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a § 1 albo § 2 w związku z §

    1, art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła komputerowe, kody dostępu lub
    innne

    dane umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w systemie

    komputerowym lub sieci teleinformatycznej,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 265. Data: 2005-08-05 09:06:07
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcu16q$ceh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > czlowieka obowiazuje drogi kolego, (i moze niedlugo konstytucja)
    > zarzucasz mi nieuczciwosc wiec prosze sie skonatktowac z jakimkolwik

    Nie bede sie sprzeczał.

    > a wiesz ze porafie otworzyc mercedesa 124 ? kluczem od piwnicy..
    > kazdego .. czy to twoim zdaniem nie bede zlodziejem jezeli ukradne
    > taki samochod?

    Zabezpieczenie ktore stworzyl czlowiek, zawsze bedzie do przejscia przez
    innego czlowieka, ale tak nalezy robic zabezpieczenia zeby masa ludzi ktorzy
    nieznaja sie na programowaniu nie mogli korzystac z nielegalnego softu.
    Zawsze sie znajdzie ktos kto otworzy samochod z bardzo dobrym zamkiem. Ale
    otworzyc fiata126p nie bedzie trudne dla wiekszosci z nas, nawet dla
    dziecka.

> [...]
    >
    > komputerowym lub sieci teleinformatycznej,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Zgoda, ten przepis i tak bedzie zawsze martwy jesli ludzie nie wymyślą
    odpowiednich zabezpieczeń. Ściąganie z netu nielegalnych kopii softu zawsze
    bedzie traktowane jako mniejsze zło. Póki jest mozliwość ściągania lewego
    sprawnego softu, ludzie bedą ściągać. Tylko odpowiednie blokady uniemozliwią
    ściąganie rozpowszechnianie itd. Ten przepis jest bardzo martwy, a to z
    kilku powodów. Oprogramowanie jest bardzo drogie nawet drozsze od samego
    komputera. Rowniez zbyt czesto pojawiają sie nowe programy o "niebo" lepsze
    wiec kupowanie mija sie z celem a to wyjaśnie dalej. Teraz pytanie kto uzywa
    tego oprogramowania, a no niestety ludzie młodzi, a jak wiadomo ludzie
    młodzi to studenci którzy nie mają wysokich dochodów wiec swoją wiedze
    wykorzystują niezgodnie z prawem i tworzą różne Cracki i inne łamiące
    zabezpieczenia a nawet bawią sie w hakerstwo by zdobyć odpowiednie kody
    itp.. Więc koło sie zamyka. Wielu mich znajomych nie stać na kupno
    potrzebnego softu więc bawią sie w Piractwo, zresztą niektórzy jak to
    stwierdzili i mowią: "po co ja mam wydać kilka stów na soft jak za 3
    miesiace ukaze sie inny jeszcze lepszy soft" wiec wniosek płynie taki ze
    naprawde trzeba mieć gruby portwel by móc legalnie korzystać z softu.
    Młodych ludzi nigdy na to niebedzie stać.
    Dla tego temat oprogramowania komputera i związane z nim prawo karne bedzie
    jeszcze długo "chore". Dla tego lepiej skupić sie teraz na złodziejach, i
    pomyśleć czy jakiś paragrafy zezwalają na skutecznym "odstraszeniu
    złodzieja" pomijają mało skuteczne metody typu 997.

  • 266. Data: 2005-08-05 09:17:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie bede sie sprzeczał.

    j anie chce sie sprzeczac tylko chce abys podal podstawe prawna swojego
    stwierdzenia, skoro mnie juz oskarzasz o cos,
    bo to pod pomowienie podchodzi.

> [...]
    > Zawsze sie znajdzie ktos kto otworzy samochod z bardzo dobrym zamkiem. Ale
    > otworzyc fiata126p nie bedzie trudne dla wiekszosci z nas, nawet dla

    dziecko drogie,dobrym wytrychem kazdy "lamer" otworzy samochod, wtrych mozsz
    teraz przyrownac
    do cracka. I pytanie za 100 milionow, czy osoba ktora otworzy taki wytrychem
    samochod i go ukradnie
    bedzie zlodziejem?

    > Zgoda, ten przepis i tak bedzie zawsze martwy jesli ludzie nie wymyślą
    > odpowiednich zabezpieczeń.

    przepis jest obowiazujacy, niezaleznie od zabezpieczen.

    >Ściąganie z netu nielegalnych kopii softu zawsze bedzie traktowane jako
    >mniejsze zło. Póki jest mozliwość ściągania lewego sprawnego softu, ludzie
    >bedą ściągać.

    poki jest mozliwosc kradziezy samochodow , ludziezawsz beda to robic,
    sluchaj dziecko jak juz z toba rozmawiac nie bede,
    dalej niema sensu czytac, bo sam sobie zaprzeczasz, tlumaczysz teraz iny
    rodzaj zlodziejstwa ktory tak anaprawde niczym si enie rozni
    od tamtego.

    . Oprogramowanie jest bardzo drogie nawet drozsze od samego
    > komputera. Rowniez zbyt czesto pojawiają sie nowe programy o "niebo"
    > lepsze wiec kupowanie mija sie z celem a to wyjaśnie dalej.

    a to jest dopiero k. argument ZA kradzieza? stuknij sie , czyli twoim
    zdaniem luksusowe
    samochody mozna krasc tak?

> [...]
    > naprawde trzeba mieć gruby portwel by móc legalnie korzystać z softu.
    > Młodych ludzi nigdy na to niebedzie stać.

    jest mnostwo odpowiednikow na sourceforge.net, po z atym mozna uzywac
    linuxa,
    a windowsa nie trezba kupowac XP mozna np 98 za 300 zl, przy komputerze za
    2-3 tys to niejest duzo.

> [...]
    > złodziejach, i pomyśleć czy jakiś paragrafy zezwalają na skutecznym
    > "odstraszeniu złodzieja" pomijają mało skuteczne metody typu 997.

    w jednym i drugim przypadku osoba taka jest dokladnie takim samym
    zlodziejem,

    P.