  • 221. Data: 2005-08-03 19:33:05
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > probowales?
    > Jezeli tak Ci szkoda auta to go ubezpiecz bo to sa ubezpieczenia,
    > zakup GPS i inne zabezpieczenia a nei wyjezdzaj tu z mordem.

    a jak mnie nie stac to nie powinno sie karac czlowieka za to ze go nie
    stac na zabezpieczenie auta tym co proponujesz tylko pozwolic mu bronic
    wlasnosci i tyle

  • 222. Data: 2005-08-03 19:47:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dcr58a$op2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wiesz ile kosztuje wynajecie miesjca w mieszkaniu studenckim???
    > 200-250 zeta + oplaty + wyzywienie
    > razem mysle zamyka sie to w 750 zlotych chyba
    > za to wlasnie bedzie pracowal, wiec nie pie..ol mi tu ze za darmo
    > i go.no mnie obchodzi jego godnosc

    slkuchaj cwoku glupi, ja teraz mowie o osobie zamknietej niewinnie, nie bede
    z Toba dalej na ten temat rozmawiac
    bo sprawiaz wrazenie 12 letniego gowniarza (juz w kilku watkach miedyinnymi
    w tym dotyczacym alarmu bombowego).

    P.

  • 223. Data: 2005-08-03 19:48:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dcr5al$op2$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie przypominam sobie zeby wiezniowie aushwitz ieli takie jedzenie,
    > telewizje, dach nad glowom, cieplo itd

    byles w wiezieniu?

    P.

  • 224. Data: 2005-08-03 19:49:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >ty jakies chaluny masz, musialbys wykazac ze kolega chcial ci cos zabrac
    >lub ci zrobic krzywde, a ze to chcial wlasnie zrobic zlodziej zaden problem
    >wykazac,

    no to pokaz teraz roznice pomiedzy zrobienie przez zlodzieja a kolege

    a po drugie nawet jakby kolega cie nie lubil i mial
    >jakies plany wobec ciebie to na pewno by do ciebie nie przyszedl jakby mogl
    >zginac, wiec bylbys bezpieczny

    oj Ty chyba masz jednak 12 lat.

    P.

  • 225. Data: 2005-08-03 19:58:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    (odpowiedz do posta harryegom jak zwykle gazeta blokuje dluigie watki)

    >a jak mnie nie stac to nie powinno sie karac czlowieka za to ze go nie stac
    >na zabezpieczenie auta tym co proponujesz tylko pozwolic mu bronic
    >wlasnosci i tyle

    a kto Cie karze za to? Poki co to ty chcesz zamordowac czlowieka jak
    widac teraz za parcha wartego pewnie kolo 4 tys.
    Na tyle wyceniasz zycie?
    zanim odpowiesz na powyzsze ustosunkuj sie do ponizszego pytania:

    Czy caly soft na Twoim kompuetzrze jest legalny i zawsze byl
    legalny, oraz nigdy na nim sie nie znajdowaly zadne mp3 z piosenkami
    czy divxy ?

    P.

  • 226. Data: 2005-08-03 21:05:39
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcqc89$fsh$1@inews.gazeta.pl...

    > a dlaczego mielby sie ponizac i robic za pol darmo jak nie za darmo (tylko
    > wyzywienie)
    > skoro i tak mu odebrano godnosc robiac chyba cos najgorzesgzo ,
    > pozbawiajac ich
    > wolnosci ?
    >
    > P.

    Bandzior siedzi w zakładzie karnym i twierdzisz ze ma odebraną godność?
    Przecież zasłużył sobie!
    Odbywa kare za złamanie prawa i chyba po to są zakłady by taki "koleś"
    zmądrzał na przyszłość i ewentualnie dać nauczkę innym.
    Jeśli popełnił przestępstwo to wiedział co go czeka, nie ma sie co litować
    musi ponieść karę !
    Bardziej bym sie przejmował biedakami którzy stracili prace w wyniku naszej
    Polityki, to sie nazywa odebranie godności !

  • 227. Data: 2005-08-03 21:21:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcq542$au8$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, oswiadczyklem keidys ze zgrywam radio na komputer, wycinam co mnie
    > interesuje i nagrywam na plyte.

    To tez kradziez! Po 24h powinieneś te nagrania skasować!!! a nie nagrywac na
    CD!

    > Po zatym zadalem CI konretne pytanie, jak rozumiem posiadasz, a wiec w
    > sensie moralnym jestes takim samym zlodziejem
    > i smieciem jak tu wypisuja M.O. Harry oraz Ty.

    Teraz ja Ci napisze ze mnie obraziłeś.

    > Po za tym nigdy nie twierdzilem ze kiedys nie uzywalEM lewego softu. Bylo
    > to na porzadku dziennym w calej polsce.
    > Nie bardzo tylko wiem czym sie ronzi taka osoba od osoby kradnacej radio ,
    > w obu przypadkach pozbawia sie kogos
    > jego wlasnosci.

    Teraz Ja Cie moge nazwać śmieciem! lub Złodziejem!

  • 228. Data: 2005-08-03 21:30:22
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcr7k6$au3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Na tyle wyceniasz zycie?
    > zanim odpowiesz na powyzsze ustosunkuj sie do ponizszego pytania:

    Ja uwazam tak: kradziesz to niemoralna praca w ktorej jest ryzyko
    wystąpienia uszczerbku na zdrowiu!
    Strazak, Policjant tez ma ryzykowną prace. Złodziej, bandzior wie ze moze
    stracić życie w trakcie rabunku czyli jak to sie mowi "Trafiła kosa na
    kamień"

    > Czy caly soft na Twoim kompuetzrze jest legalny i zawsze byl
    > legalny, oraz nigdy na nim sie nie znajdowaly zadne mp3 z piosenkami
    > czy divxy ?
    >

    > P.

    Nie wierze w to zebyś był na tyle uczciwy i miał mp3 kupowane z internetu,
    nikt Ci w to nie uwierzy!
    Troche przesadzasz z tą uczciwością.

  • 229. Data: 2005-08-03 21:35:48
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz O." <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > kamień"

    > Nie wierze w to zebyś był na tyle uczciwy i miał mp3 kupowane z internetu,
    Ja chcesz to moge pocwiczyc Hakerstwo i sprawdzić czy naprawde masz legalny
    soft.
    Pewnie znow mi zaraz napiszesz ze "Mam zamiar" i powiesz ze to przestępstwo?

  • 230. Data: 2005-08-03 21:44:09
    Od: "Słowik" <s...@n...pl>

    Witajcie ludzie i ludziska. Natknąłem się na ów temat przez przypadek i
    przeczytając część treści chciałem powiedzieć że osoba która używa tak
    radykalnych słów jak "morderca" jest conajmniej Papieżem ... Nie chce nikogo
    krytykować ani zachwalać ale sądzę że "wyniszczanie" bandyctwa będzie tylko
    plusem dla społeczeństwa Weźmy przykład np ze Stanów Zjednoczonych tam
    wtargnięcie na posesje może skończyć sie skutkiem śmiertelnym bez większych
    konsekwencji i podobnie jak tu osoba która ma zamiar włamać się do samochodu
    to nie po to by "odkurzyć" ale by przyporządkować sobie jakieś dobrno ...
    Myślę że poinformowanie potencjalnego złodzieja powinno być wystraczjące.
    Jeśli naród nie będzie robił nic w tym kierunku za pare lat człowiek będzie
    bał się postawić samochód nawet w miejscu chronionym choćby na chwilkę. Nie
    wspominam juz nic o Sycylii gdzie panuje bezprawie i gdzie rządzi Mafia tam
    nie ma czegoś takiego jak rządu podatków itd. Ale to już inna rzecz. Kończę
    ten temat a ludzię którzy uważają inaczej myślę że zmienią zdanie jeśli
    stracą część swojego dorobku ....

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w