  • 11. Data: 2005-09-04 06:13:03
    Temat: Re: Polskie prawo drogowe [wulgarne]
    Od: "push.sp" <p...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    Owszem, wózek inwalidzki samopas jest
    > pojazdem, ale z pasażerem (inwalidą) jest już takim jednym dużym
    > pieszym. Podobnie jak pieszy prowadzący (idąc obok) rower, motorower lub
    > motocykl jednośladowy.

    no to ciekawe bo sady skazuja ludzi, ktorzy po jednym piwie , zeby nie
    stwarzac zagrozenia na ulicy, zsiadaja z roweru i prowadza rower!
    dostaja po 8 misiecy w zawiasach na 2 lata;
    udzielam sie troche w sadzie to wiem

  • 12. Data: 2005-09-04 07:17:47
    Od: "colette" <c...@p...onet.pl>

    > Mowa jest więc o pojazdach mechanicznych. Kodeks nie precyzuje czym są
    > pojazdy mechaniczne, ale rowerów chyba raczej się do nich nie zalicza :)

    Dlaczego nie?

    niech się wypowie ktoś po mechanice, ale moim zdaniem rower jest jak
    najbardziej pojazdem mechanicznym - poprzez przekładnie wykorzystuje siłę
    nóg do napędzenia kół - a więc element mechaniczny. W odróżnieniu do
    samochodu, motoru czy innych takich nie można go nazwac urządzeniem
    elektryczno-mechanicznym gdyż żaden prąd w nim do napędzenia kół nie
    występuje.

    Dokładnie tak samo ja np. młynek do kawy - stary, w którym kręci sie korbką
    to urządzenie jak najbardziej mechaniczne, a nowsze, podłączane do prądu to
    urządzenie elektryczne (a w zasadzie elektro-mechaniczne ale to już
    szczeguł).

    Pozdrawiam,
    4K

  • 13. Data: 2005-09-04 08:21:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "push.sp" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    >

    > Owszem, wózek inwalidzki samopas jest
    >>

    > no to ciekawe bo sady skazuja ludzi, ktorzy po jednym piwie , zeby nie
    > stwarzac zagrozenia na ulicy, zsiadaja z roweru i prowadza rower!

    a to jest zabronione?

  • 14. Data: 2005-09-04 08:29:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    push.sp napisał(a):

    > no to ciekawe bo sady skazuja ludzi, ktorzy po jednym piwie , zeby nie
    > stwarzac zagrozenia na ulicy, zsiadaja z roweru i prowadza rower!
    > dostaja po 8 misiecy w zawiasach na 2 lata;

    Ciekawe. Zarzuc jakims uzasadnieniem takiego wyroku.

    > udzielam sie troche w sadzie to wiem

    W jakim charakterze ? :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2005-09-04 08:32:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W jakim charakterze ? :)

    sedzia :-)

    P.

  • 16. Data: 2005-09-04 09:11:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dfebfg$20o$1@inews.gazeta.pl...

    > sedzia :-)

    Albo notoryczny posądny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2005-09-04 10:31:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "akohoro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja myślę, że dość pijaków na drogach, dla mnie pijak na drodze to
    > banadyta
    > Akohoro

    a osoba jadaca pod wplywem alkoholu rowerem po za drogami ?

    P.

  • 18. Data: 2005-09-04 10:34:52
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

  • 19. Data: 2005-09-04 11:22:29
    Od: Tomasz Pyra <s...@s...spam.pl>

    scream napisał(a):

    > Ale on akurat ma racje. Na prowadzenie roweru nie potrzeba zadnych
    > uprawnien, wystarczy dowod osobisty. Za jazde na rowerze po pijaku jest
    > zabierane prawo jazdy (i bardzo slusznie). Zakaz prowadzenia ogloszony
    > potem wyrokiem sadu obejmuje pojazdy mechaniczne - ale czy rozszerzenie
    > go na rower nie jest zbyt rygorystyczne, lub po prostu glupie? A gdyby
    > facet chcial pojezdzic na rolkach, to tez by go aresztowali? :|

    A jak facet notorycznie jezdzi po pijaku rowerem, to co? Pozwolic mu na to?

  • 20. Data: 2005-09-04 11:24:22
    Od: Tomasz Pyra <s...@s...spam.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a osoba jadaca pod wplywem alkoholu rowerem po za drogami ?

    Mysle ze jak ktos ma swoj wlasny teren, to moze sobie po nim jezdzic
    rowerem po pijaku i nikt go nie bedzie kontrolowal.