  • 1. Data: 2005-09-03 13:30:27
    Temat: Wybory 2005
    Od: "boukun" <n...@m...com>

    Uzupełnienie

    Lista nr 1 - Ruch Patriotyczny

    Formuje ją Żyd Antek Macierewicz, kiedyś działacz KOR-u od marcowych
    przewrotów, który na swojej słynnej liście pominął najbardziej szkodliwych
    Żydów-UB-eków i Jan Olszewski, który już dawno ma za sobą najlepsze lata.
    Zażydzona w ponad 70 procentach formacja, która nie mając własnego kandydata
    na prezydenta myśli o poparciu Żyda, Lecha Kaczyńskiego w wyborach
    prezydenckich. Można przyjąć z przymrużeniem oka tezę, że jest to partia
    żydowskich "patriotów" polskich.

    Lista nr 2 - Polska Partia Pracy

    Którą można śmiało nazwać Polską Partią Pedałów (i lesbijek) Daniela
    Podrzyckiego, która jeszcze w tym roku była m.in. w koalicji ze skrajnie
    żydowską i antypolską partią "RACJA" i tygodnikiem "FAKTY i MITY" oraz
    innymi spedalonymi lewackimi partyjkami, co nikogo nie powinno dziwić, bo
    sam Podrzycki ma wyrok sądowy "za czyny lubieżne na 11 letnim chlopcu" oraz
    za włamania do kiosków.

    Lista nr 3 - Liga Polskich Rodzin

    Kompromituje się stałą uległością wobec żydowskich żądań. Tylko w tym roku
    wyrzuciła prezesa z Opola za to, iż w deklaracjach członkowskich samowolnie
    dodał obowiązek wpisywania do niej narodowości nowo wstępujących członków
    partii. Wielokrotnie pochwaliła agresję na Irak i udział w niej polskich
    żołnierzy, a ostatnio wsparła Żyda Sorosa i międzynarodowych syjonistów,
    którzy wykorzystują mniejszość polską na Białorusi do przeprowadzenia
    kolejnej po Gruzji i Ukrainie tzw. pomarańczowej rewolucji. LPR jest
    conajmniej w 30 proc. zażydzona i powstała w dziwnych okolicznościach,
    wygłuszając inicjatywę utworzenia Ligi Aktywnych Patriotów, w którą byłem
    zaangażowany.

    Lista nr 4 - Partia Demokratyczna Demokraci.pl

    To naprędce sklecona kupa stetryczałych żydowskich pryków, które na liderów
    wytypowały Żyda, Władysława Frasyniuka i Żydówkę, Henryke Bochniarz. To
    kompletne świry i oszołomy, które bezwstydnie cyklicznie zmieniają szyldy i
    hasła. Jest to kupa, która oprócz SLD, ma największy udział w skorumpowaniu,
    wręcz w sprowadzaniu do rynsztoka życia politycznego w Polsce. To największe
    aroganckie chamy, realizujące dyrektywy ponadnarodowego kapitału.

    Lista nr 5 - Socjaldemokracja Polska

    Z Żydem Bermanem-Borowskim na czele to na równi z Partią Demokratyczną
    najbardziej zażydzona formacja polityczna, zlepek żydolewackich uciekinierów
    z tonącego SLD i UP, którym pierwszy "gwóźdź do trumny" wbił Żyd Michnik,
    poświęcając swojego pobratymca Rywina w walce o przejęcie ogólnopolskiej
    telewizji Polsat.

    Lista nr 6 - Prawo i Sprawiedliwość

    Zażydzone w ponad 90 proc. z Żydami Kaczorami i Dornem na czele. Nazwa
    partii jest szczytem bezczelności. Ilość afer jej członków nie odbiega
    poziomem od innych partii, umoczonych w szkalowanie i rozkradanie Polski.
    Tak prawde powiedziawszy, to jest to wbrew pozorom kanapa. "Spieprzaj
    dziadu..." oraz "Teraz k... My" to przykłady arogancji i buty tych małych
    ludzi, pchających się od lat do wielkiej polityki. Na naprędce i niechlujnie
    wykończone Muzeum Powstania Warszawskiego, położone na peryferiach stolicy
    poszło tylko 30 mln złotych. Za to na Muzeum Żydów ma pójść 100 mln i to w
    samym centrum stolicy.

    Lista nr 7 - Sojusz Lewicy Demokratycznej

    Po setkach korupcyjnych skandali już tylko byli SB-cy, ORMOWCY, ZOMOWCY i od
    średniego szczebla byli PZPR-owscy dygnitarze będą głosować na Sojuz Lewizny
    Demagogicznej. Realizują neoliberalny program Żyda Belki, który ich wystawił
    do wiatru i wstąpił do Partii Demokratycznej, a za który nie chcą ponosić
    odpowiedzialności. Ich kandydat na prezydenta Żyd Cimoszewicz, z zawodu
    prawnik nie potrafi poprawnie wypełniać PIT-ów. Dyrektorzy
    postkomunistycznych firm zobligowywali swoich pracowników do zbierania po 20
    podpisów na listach poparcia dla Cimoszewicza.

    Lista nr 8 - Platforma Obywatelska

    Jej prezydencki kandydat, Donald Tusk, z tysięcy przyulicznych bilbordów i
    telewizyjnych spotów, promując się hasłem "człowieka z zasadami", kpi sobie
    z wyborców i prawa, które zabrania prowadzenia kampanii prezydenckiej przed
    rejestracją kandydata, na którą za 10 tys. bilboardów wydał ok. 20 mln zł, a
    na każdy 30-sekundowy spot telewizyjny po 29 tys. zł, przy czym podkreśla,
    że PO jako jedyna partia nie bierze pieniędzy z budżetu, to pewnie musi je
    gdzieś kraść? skoro prezydencka ordynacja nie zezwala na wydawanie takich
    sum. Żydomasońska partia została stworzona z uciekinierów z UW i AWS w Davos
    przy współudziale Brandweina-Olechowskiego. Ostatnio przylepił się do nich
    na równi z PiS-manami Rydzyk, tak jak wcześniej przylepiał się do AWS-u. W
    programie Tomasza Lisa, Tusk dał do zrozumienia, że premierem według PO
    będzie żydowski bankier Jan Krzysztof Bielecki, który jako premier RP z dnia
    na dzień z dziada stał się bogatym oligarchą i obszarnikiem ziemskim. To
    teraz wiemy, kto finansuje żydomasońską PO - bankierzy żydowscy.

    Lista nr 9 - Polska Partia Narodowa

    Partia sumiennych Polaków, która została utworzona przez Leszka Bubla w
    wielkim mozole i trudach. Jako jedyna Partia niezależna, broniąca interesów
    Polski i Polaków jest najbardziej wyciszana w polskojęzycznych mediach. W
    ostatnim numerze Wiadomości Świdnickich (nr 35/834) tylko dla PPN nie
    wydrukowano tła z numerem listy. Mimo tego zarejestrowała swoich kandydatów
    we wszystkich 41 okręgach i jest po raz pierwszy szansa, że Polacy będą
    mieli swoich reprezentantów w Sejmie RP.

    Lista nr 10 - Polskie Stronnictwo Ludowe

    Prominentni członkowie PSL to głównie magnaci gospodarczy i finansowi,
    żerujący na chłopskiej krzywdzie. To partia oligarchów, będących zmorą
    polskiej wsi i małych miast, oderwana od reprezentowania i walki o interesy
    TYCH, CO ŻYWIĄ i BRONIĄ. W czasie negocjacji akcesyjnych z UE, będąc partią
    współrządzącą z SLD, najbardziej tego dowiodła.

    boukun

    Jarosław Niedźwiecki
    kandydat na posła PPN

  • 2. Data: 2005-09-03 13:39:27
    Temat: Re: Wybory 2005
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "boukun" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Lista nr 9 - Polska Partia Narodowa
    >
    > Partia sumiennych Polaków,

    Nooo... I cale szczescie. Bo inaczej na podstawie tych wypocin mozna by
    pomyslec, ze w Polsce to juz tylko zydzi zostali. Ale jednak jeszcze ze
    trzech Polakow jest.

  • 3. Data: 2005-09-03 13:43:40
    Od: "Itm" <l...@v...pl>

    boukun wrote:
    > Uzupełnienie
    >
    > Lista nr 1 - Ruch Patriotyczny
    >
    > Formuje ją Żyd Antek Macierewicz, kiedyś działacz KOR-u od marcowych
    > przewrotów, który na swojej słynnej liście pominął najbardziej

    Boutkun to żydzisko! Widzieliście ile o nich mówi? On ich promuje,
    spryciarz.... Niech wpiszą się wszyscy, którzy mają podobne przekonanie!