  • 1. Data: 2005-09-03 14:11:40
    Temat: nieprzyznanie sie do wczesniejszej pracy
    Od: "pumex" <p...@...ks>

    Pracowalem w dosc marnej pracy, ale rejestrujac sie w urzedzie pracy
    napisalem ze nigdy nie pracowalem, rowniez w cv nie zamierzam sie tym
    chwalic.
    Nie przyslugiwaly mi zadne swiadczenia, ani nie dostalbym zasilku wiec
    nic nie trace nie chwalac sie poprzednim swiadectwem pracy.
    Czy to podpada pod skladanie falszywych zeznac i zrobilem cos zlego?

  • 2. Data: 2005-09-03 17:37:27
    Temat: Re: nieprzyznanie sie do wczesniejszej pracy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "pumex" <p...@...ks> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic nie trace nie chwalac sie poprzednim swiadectwem pracy.
    > Czy to podpada pod skladanie falszywych zeznac i zrobilem cos zlego?

    Ja do chwili gdy to okazało się konieczne do uzupełnienia stazu pracy nie
    przedstawiałam świadectw dotyczących pracy krótkoterminowej tak w zakładzie,
    gdzie zatrudniłam się na stałe, jak i w Urzędzie Pracy / o czym UP w
    odpowiednim czasie poinformowałam/ i nikt nie miał mi tego za złe.