  • 61. Data: 2004-06-20 12:45:57
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Nigdzie nie ma obowiązku płacenia odliczoną kwotą, niemniej jak ktoś ma
    choć
    > trochę dobrze pod sufitem to wie, ze kierowca nie jest bankiem i nie ma
    > całego zestawu wszelkich mozliwych banknotów i bilonu, żeby wydawac resztę
    > dowolnej sumy. Jak tu ktoś słusznie napisał - takie płacenie banknotem 50
    > złotowym w pojezdzie jest proszeniem sie o kłopoty, które ta Pani akurat
    > wyprosiła. A co gdyby kierowca nie miał wcale wydać? Jak znam zycie
    > kontynuowała by podróż bez biletu sądząć, że w tej sytuacji jej się
    nalezy.

    wiesz raczej gowno mnie to interesuje czy akurat kierowca ma wydac czy nie.
    50 zl jest prawnym srodkiem platniczym w polsce. nie ma wydac-jego problem.

  • 62. Data: 2004-06-20 13:02:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]
    dokladnie i jezeli chciala kupic on nie sprzedal bo nie mial wydac wedy nie
    musi posiadac biletu.

    P.

  • 63. Data: 2004-06-20 13:36:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bez zwłoki. To też zrobiła. Kierowca raczej nie może sprzedawać w czasie
    > jazdy.

    Jak chce to moze.
    A ja juz wielokrotnie spotykalem sie z takim durnym tlumaczeniem. Stoi
    babka, wiec podchodze i prosze o bilet, a ona na to wyciaga z kieszeni 5zł i
    twierdzi ze miala zamiar kupic ale nie mogla poki tramwaj jedzie...Bzdura -
    jak sie wsiadzie i _od_razu_,_bez_zbednej_zwloki_ uda do kierującego to
    nabędzie się bilet jeszcze na tym samym przystanku.

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2004-06-20 14:12:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil

    > Jak chce to moze.
    Nie, nawet jak chce to nie może, chyba że chce łamać prawo.
    Wtedy może ale wtedy powinna wkroczyć służba nieco wyżej stojąca
    w hierarchii uprawnień niż kontrolerzy biletowi. ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 65. Data: 2004-06-20 14:17:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Jedno takie, wykonane w autobusie PKM Bytom gdzie podsiadłem
    > konduktora na jego "tronie" ;-)
    > Tylko kijowo wypadłem - jakbym miał lima pod oczami....
    > http://slavco.website.pl/olo.jpg
    Hm, a dlaczego masz w takim razie _cudzy_ identyfikator ?

    --
    pozdro
    poreba

  • 66. Data: 2004-06-20 14:22:17
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    jasne , zwlaszcza jak jest pelen autobus.
    Czy Ty czlowieku umiesz czytac?
    Ona kupila i skasowala bilet!

    P.

  • 67. Data: 2004-06-20 14:22:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> niebacznie popelnil

    > Dlaczego odmówiła podania swoich personaliów legalnie
    > działającym kontrolerom??
    > Jaki miało to sens?
    W pewnych okolicznościach, w ściśle określonych przypadkach,
    mam prawo legitymowania oraz nakładania mandatów karnych.
    Podaj tu na grupie wswoje personalia, żądam tego.
    Działam legalnie, prawa nie łamię. ;)
    Dlaczego nie chcesz?

    --
    pozdro
    poreba

  • 68. Data: 2004-06-20 14:23:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Hm, a dlaczego masz w takim razie _cudzy_ identyfikator ?

    Skąd tak absurdalny wniosek?

    pdr
    Olo

  • 69. Data: 2004-06-20 14:30:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > mam prawo legitymowania oraz nakładania mandatów karnych.
    > Podaj tu na grupie wswoje personalia, żądam tego.

    Bo nie zachodzą takie okoliczności.

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2004-06-20 14:31:59