  • 1. Data: 2004-06-18 12:31:45
    Temat: gdzie znajde opis dot. wymagań PIP od prowadzącego działalność gospodarcza
    Od: "zanzarus" <z...@p...onet.pl>

    Może ktoś zna jakąś stronę www? Chodzi mi głownie o terminy szkoleń co ile
    mają być robione (mam 1 pracownika) kto robi szkolenia BHP?
    Jakie szkolenia muszą być (ogólne? stanowiskowe?)

    Co ile powinnismy mieć badania lekarskie ? czy i ja i pracownik czy tylko
    pracownik ??

    I wogóle co jeszcze powinienem mieć żeby si PIP nie przyczepił ??

    Z góry dzięki za wszelkie sugestie

    --
    Z pozdrowieniami : Zanzarus