  • 1. Data: 2004-06-18 12:02:50
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza i 50 zl :)
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Niezle, do konca roku nalezy dokonac zmian w zapisach o dz.gosp. Taki wpis
    to tylko 50 zl...razy ..ile ?
    Czy ktos ma moze wiecej informacji, dz.ustaw etc ?

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2004-06-18 14:06:07
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza i 50 zl :)
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-06-18 14:02, Użytkownik Remek napisał :
    > Niezle, do konca roku nalezy dokonac zmian w zapisach o dz.gosp. Taki wpis
    > to tylko 50 zl...razy ..ile ?
    > Czy ktos ma moze wiecej informacji, dz.ustaw etc ?

    jeżeli chodzi o uaktualnienie EKD (w DG) to do końca roku jest bezpłatna
    (info z "mojego" UG)

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-06-18 19:44:31
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli chodzi o uaktualnienie EKD (w DG) to do końca roku jest bezpłatna
    > (info z "mojego" UG)

    A to ciekawe , od czego to zalezy ??? W moim UG jest oplata 50 zl mimo, ze
    to jest to samo wojewodztwo(mazowieckie)
    Czy sa na to jakies przepisy ?
    Wdzieczny bede za wiecej informacji
    Hej

  • 4. Data: 2004-06-19 17:17:32
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-06-18 21:44, Użytkownik Remek napisał :
    > A to ciekawe , od czego to zalezy ??? W moim UG jest oplata 50 zl mimo, ze
    > to jest to samo wojewodztwo(mazowieckie)
    > Czy sa na to jakies przepisy ?
    > Wdzieczny bede za wiecej informacji

    Podstawy prawnej tego, że nie chcą ode mnie pieniędzy nie znam i nawet
    nie będę się o to pytał, a nuż nie znajdą ;)

    andy_nek

  • 5. Data: 2004-06-19 19:17:11
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    z tego co ja znalazlem w necie , to takie ulgi jednak moga wystawic UG w
    sytuacji gdy DG podejmuje bezrobotny :(