  • 161. Data: 2004-06-24 19:14:23
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Tu jest mały problem bo jestem ateistą :-)

    no i wszytko wyjasnione.

    wiekszosc polakow jest wierzaca. Przyjmujac Twoje rozumowanie jestes kims
    gorszym, Powinni Ciebie wyj** z tego kraju.

    P.

  • 162. Data: 2004-06-24 20:54:04
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > no i wszytko wyjasnione.
    >
    > wiekszosc polakow jest wierzaca. Przyjmujac Twoje rozumowanie jestes kims
    > gorszym, Powinni Ciebie wyj** z tego kraju.

    To grupa prawna, a Ty swoim postem zahaczyłeś dość poważnie o art. 194 kk.

  • 163. Data: 2004-06-24 21:52:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To grupa prawna, a Ty swoim postem zahaczyłeś dość poważnie o art. 194 kk.

    O wiele róznych artykułów już zahaczył ale ja, wstrętny ateista, wyznaję
    pogląd że takim się zwyczajnie wybacza....Jak to w pewnym filmie rzekł był
    Pan Pazura "Was nie mozna sądzić, Was trzeba leczyć"...
    :-)

    pdr
    Olo

  • 164. Data: 2004-06-25 08:39:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > no i wszytko wyjasnione.
    : >
[...]

    Napisalem przyjmujac Twoje rozumowanie, a nie tak ja uwazam, trzeba czytac
    ze zrozumieniem!

    Olek twierdzi ze wiekszosc ludzi kasuje bilety wiec sa uczciwi, stad mozna
    wywnioskowac ze dla niego mniejszosc jest gorsza.

    Ale artykul sobie przeczytam, wlasnie szukam.

    P.

  • 165. Data: 2004-06-25 11:00:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale artykul sobie przeczytam, wlasnie szukam.

    Trzeba było najpierw przeczytać, to byś moją aluzję lepiej zrozumiał. Bo
    tak, to cokolwiek nie na temat mi się wydaje Twoja riposta. :-))

  • 166. Data: 2004-06-25 12:43:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cbff0v$fq7$1@news.onet.pl...

    > To grupa prawna, a Ty swoim postem zahaczyłeś dość poważnie o art. 194 kk.

    Do menela to i tak nie dotrze. Plonk i...po kłopocie.

    Pzdr
    Leszek

  • 167. Data: 2004-06-25 13:42:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    Ale Ty jestes prostak, do zony tez mowisz plonk i po klopocie?
    tak swoja droga ciekawe ze do kazdego kto sie z Toba nie zgadza mowisz
    menel. jakis klub z Olem zakladasz? On w podobnej sytuacji mowi Dresiarz i
    gapowicz.

    Tu nie ma co dochodzic, napisalem wyraznie o co mi chodzilo, i trzeba
    myslec "nieco inaczej" zeby tego nie zrozumiec.

    P.