  • 131. Data: 2004-06-22 17:39:31
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 cze o godzinie 18:41, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > Masz ochote z HardwideD stac sie Unplugged? Jeszcze jeden blekot i odetna
    > cie jak amen w pacierzu. Wystarczy jeden mail...

    No to się zaczęło..... :P
    Proszę - pokaż skutek tego _jednego_ maila.... proszę...

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 132. Data: 2004-06-22 17:46:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

    > Jeszcze jeden blekot i odetna
    > cie jak amen w pacierzu. Wystarczy jeden mail...

    ROTFL ... Widzę już jak sam Crowley z ochroną przylatuje do Wawy i
    odcina kabelki ... Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się to z bajką
    "Sąsiedzi" ...

    Sorki ... Ale nie widzę powodu choćby abusowania w/w użytkownika ... z
    tego co widziałem, dopasował się poziomem wypowiedzi do poziomu swoich
    rozmówców - kanarów ... A kanar jaki jest , każdy widzi ...

    Chyba, że jest to prowokacja, co by abusowiec *forwardnoł* owego maila
    zgłoszeniowego na pl.rec.humor.najlepsze.

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 133. Data: 2004-06-22 18:43:36
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Dlatego tez stwierdzilem, ze sama prosila sie o klopoty NIE wsiadajac
    : przednimi drzwiami i próbujac placic 50zlotówka.
    :

    to samo moze Ci powiedziec sedzia kiedy zostaniesz napadniety
    wieczorem.
    Przeciez Pan sam sie prosil nie trzeba bylo o tej porze wychodzic.
    Myslenie bledne i glupie zreszta.

    P.

  • 134. Data: 2004-06-22 18:44:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : netname: DARTELDARIUSZNET-PL
    : descr: Dartel Dariusz Bxxxxxxx
    : descr: ul. Os. Hutnicze x m. x
    : descr: 31-918, Krakow
    : descr: Connected by Crowley Data Poland Sp. z o.o.
    : phone: +48 (12) 643xxxx
    :
    : notify: x...@c...pl
    :
    do odciecia musi byc powod.
    Mozesz mu "skoczyc".

    P.

  • 135. Data: 2004-06-22 20:13:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To nie ma znaczenia.

    Oj, chyba jednak ma...
    Jak ktoś szuka guza to wcześniej czy później go znajdzie. A ta Pani nie
    wiedzieć czemu ma teraz pretensje do całego świata, tylko nie przeszło jej
    przez myśl żeby coś zarzucić samej sobie.

    pdr
    Olo

  • 136. Data: 2004-06-22 20:15:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    <ciach>

    Uprzasza się normalnych dyskutantów na poziomie o nie podejmowanie dialogu z
    tym menelstwem - tylko wówczas bowiem jest szansa, że z czasem się zamknie i
    sobie pójdzie.
    Z góry dziękuję

    pdr
    Olo

  • 137. Data: 2004-06-22 20:20:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Co to ma znaczyć według Ciebie? Według mnie to po prostu nic innego jak
    > ubeckie, stalinowskie podejście do ludzi.

    Niestety jesli ktos bezczelnie łamie prawo i nie sposób legalnymi drogami
    nic mu zrobic, bo po prostu jest sprytny, to trzeba czasem ominąć jeden czy
    drugi przepis i zastosowac, jak to nazywasz, stalinowskie metody. Inna
    sprawa, ze w stalinizmie oporny gapowicz po przyjezdzie milicji dostawał
    taki wpierdol, ze do konca zycia wolał skasowac 5 biletow, tak na wszelki
    wypadek...Takze okreslenie mocno przesadzone.

    pdr
    Olo

  • 138. Data: 2004-06-23 08:39:43
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Masz ochote z HardwideD stac sie Unplugged? Jeszcze jeden blekot i odetna
    > cie jak amen w pacierzu. Wystarczy jeden mail...

    sherlocku.... chyba cie pojebalo

  • 139. Data: 2004-06-23 08:41:40
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Uprzasza się normalnych dyskutantów na poziomie o nie podejmowanie dialogu
    > tym menelstwem - tylko wówczas bowiem jest szansa, że z czasem się zamknie
    > sobie pójdzie.

    super ze piszesz o sobie i do siebie.

  • 140. Data: 2004-06-23 15:39:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I teraz już sam sobie pzresdatwiłęś jeden z powodów, ze sąd raczej uwierzy
    > pasażerce, nik kontrolerom.

    Szczerze wątpię...

    pdr
    Olo