  • 121. Data: 2004-06-22 14:47:37
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Z tobą niewychowany, chamski buraku nikt nie dyskutuje.Zauważyłeś to
    > kmiotku?

    zauwazylem ze zadna kurwa(poza jedna) ze mna nie dyskutuje co mnie cieszy
    (teraz czas na ciebie-plonkuj mnie)

  • 122. Data: 2004-06-22 15:01:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Ale nie mógł odmówić tej sprzedaży na przystanku. Dlaczego więc pasażerka
    > czekała z zakupem aż ruszy?

    Bo nie zdążyła dojść. Całkiem mozliwe.

    KG

  • 123. Data: 2004-06-22 15:02:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

  • 124. Data: 2004-06-22 15:50:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A spójrz na to z drugiej strony - nie on nie sprzedał biletu na czas,
    tylko
    > ona nie kupiła. Już się dopatrujesz?

    Nie. Bo ona nie mogła zakupić, dokąd on nie sprzedał.

  • 125. Data: 2004-06-22 15:53:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Myślę, że jeśli będa mieli odrobinę oleju w głowie to nic takiego nie
    > stwierdzą - po prostu zaczęli spisywać a ona skasowała. I to będzie
    > oficjalna wersja - a niech ona dowodzi że było inaczej.

    I teraz już sam sobie pzresdatwiłęś jeden z powodów, ze sąd raczej uwierzy
    pasażerce, nik kontrolerom.

    > No jest chyba oczywiste, że owe zeznania potwierdzą ustalenia protokołu.

    No nie za bardzo oczywiste. Skoro ona skasowała widząc kontrolerów, to nie
    bardzo wiem, jak to zeznać. Papier wszystko przyjmie. Ale jak przekonać
    sąd, ze oni sobie zaczęli tę kontrolę i tak sobie kontrolowali, a ona w
    tym czasie też sobie kasowała bilet. Po za tym jak wspomniał KAM powinni
    zablokować chyba kasowniki.

  • 126. Data: 2004-06-22 15:54:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Przecież cały czas mówimy o sytuacjach, w których ktoś ewidentnie
    skasował
    > bilet na widok kontrolerów zanim zdążyli zablokować kasowniki.

    Ustały dla celów dalszej dyskusji. Czy ona skasował, jak ich zobaczyła,
    czy też dopiero, jak zaczęli ją kontrolować. Bo już sam się gubisz moim
    zdaniem.

  • 127. Data: 2004-06-22 15:56:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I przekazała niezwłocznie policji? :)

    Tak wezwali patrol z komórki i domagali się ukarania winnego. Patrol miał
    nie lada problem, bo Romów było całą masa i wszyscy dziarsko wykrzykiwali.
    Trudno było zrozumieć.

  • 128. Data: 2004-06-22 16:37:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Bo nie zdążyła dojść. Całkiem mozliwe.

    Dlatego tez stwierdzilem, ze sama prosila sie o klopoty NIE wsiadajac
    przednimi drzwiami i próbujac placic 50zlotówka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 129. Data: 2004-06-22 16:41:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > a ty tez kurwa. i do tego spoleczniak. tepie takich .

    netname: DARTELDARIUSZNET-PL
    descr: Dartel Dariusz Bxxxxxxx
    descr: ul. Os. Hutnicze x m. x
    descr: 31-918, Krakow
    descr: Connected by Crowley Data Poland Sp. z o.o.
    phone: +48 (12) 643xxxx

    notify: x...@c...pl

    Masz ochote z HardwideD stac sie Unplugged? Jeszcze jeden blekot i odetna
    cie jak amen w pacierzu. Wystarczy jeden mail...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 130. Data: 2004-06-22 17:37:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Dlatego tez stwierdzilem, ze sama prosila sie o klopoty NIE wsiadajac
    > przednimi drzwiami i próbujac placic 50zlotówka.

    To nie ma znaczenia.

    KG