  • 151. Data: 2005-01-04 00:27:27
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > kasuj partycje zaloz 2 mniejsze inny system plikow, format kasuk partuycje
    > zaloz inne znow formatuj, i nie wiem czy by odzyskano dane :)

    a do tego rozkręcić dysk i porysować talerze papierem ściernym :)

  • 152. Data: 2005-01-04 00:35:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Zajrzyj na inne grupy i poparz czy tam sobie ludzie "panują" czy się
    > "tykają".

    zagladam na inne i wiem ze przyjeło sie zwracanie sie do siebie per TY,
    niemniej jednak pierwszy raz spotykam sie aby ktos poczuł sie obrazony ze
    ktos zwraca sie do niego per PAN.

    > W usenecie wszyscy są na "ty". Mówienie komuś "pan" stanowi delikatną
    > aluzję do tego, ze kogoś się go nie lubi, ze on tu nie pasuje.

    delikatna aluzja... w porównaniu z tym jak niektórzy odnosza sie tu do
    siebie, delikatna aluzja jest IMO całkiem ok :)

    > Tak. Mógłby.

    ale dlaczego?
    skoro zwrócenie sie per PAN ma delikatnie zwrócic uwage ze sie kogos nie
    lubi i taki jest zwyczaj i tak pan KRuk posteepuje, to dlaczego ma
    przestac? Czy nielubienie kogos łamie netykiete?

    > Mógłby też zrezygnować z puszenia się, pozy obrażonej godności i
    > niezrozumianego geniusza, co widoczne jest np w obnoszeniu się ze
    > swoim tytułem naukowym. Wyglada to mniej więcej tak śmiesznie jak
    > pisanie "magister" przed nazwiskiem właściciela pewnego lubelskiego
    > biura nieruchomości.

    przyznaje, dziwny jest ten tytuł dr ale mi tam nic do tego, kazdy podpisuje
    sie tak jak ma na to ochote.

    > Podejrzewam, że magistrów, inżynierów, doktorów, sierżantów,
    > poruczników i innych utytułowanych w usenecie jest sporo, ale jakoś
    > się z tym, nie obnoszą. Mógłby też zrezygnowac ze swej pozy obrażonej
    > godności, i raz na zawsze zrozumieć, że to jest grupa poświęcona
    > dyskusjom o prawie a nie wylewaniu żalów na swój cięzki los, rządy
    > SLD, brutalność Policji, niekorzystny wyrok sądu, którego jego żona
    > nie zaskarżyła itp.

    ok, ale z drugiej strony dlaczego ma tego nie pisac? Czyzby killfile sie
    komus zepsuł?
    p.s. prosze mnie źle nie zrozumieć - nie zawsze zgadzam sie z pogladami
    doktora, niemniej uwazam za postawe nie fair utworzenie frontu
    antykrukowego....

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 153. Data: 2005-01-04 00:51:48
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > ps.
    >
    > Kochany Lesiu, prosze wytlumacz mi czemu policjhanci zabrali dysk a nie
    > caly komputer
    > w watku "Przeszukanie" tak zes sie upieraal ze maja zabrac komputer a mnie
    > od kretynow wyzywales,
    > gdyz sadzilem inaczej.
    >
    > Chcialbym zaznaczyc ze Ci panowie przyszli porozmawiac, wiec nawet watpie
    > by byli z
    > srubrokretami .
    >
    > P.

    Wiesz mi ze byli ze srubokretem w reku !!!!
    Wykrecajac dysk zalozyli biale rekawiczki i robili zdjecia.
    A zabrali mi dysk bo mialem do wyboru dysk albo caly komp, wiec wolalem
    stracic tylko dysk.
    Wciaz nurtuje mnie pytanie czy w mojej sytuacji oplaca sie procesowac z
    Policja??
    Czy mozna zalozyc im sprawe juz po zapadnieciu wyroku, czy tylko po
    przedstawieniu zarzutow??
    Bo przyslali mi pismo, ze moge sie odwolac w ciagu 14 dni, ale ten okres juz
    minal.
    Pozdrawiam
    Bert

  • 154. Data: 2005-01-04 06:48:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    > na mój chłopski rozum źle interpetujecie te sytuacje o wejsciu w sprawie
    > nie cierpiacej zwloki.

    O trafne spotrzezenie - tylko jedna mam uwage - to nie jest nasz interpretacja
    tylko to jest interpretacja funkcjonariuszy Policji.

    j.

  • 155. Data: 2005-01-04 07:48:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:04012005.2D46237B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >>
    > zagladam na inne i wiem ze przyjeło sie zwracanie sie do siebie per TY,
    > niemniej jednak pierwszy raz spotykam sie aby ktos poczuł sie obrazony ze

    Chodzi o pretekst.
    Każdy pretekst jest dobry, żeby mi dosunąć za antykomunizm.
    Gdybym zwracał się na TY też byliby urażeni.

> [...]
    > lubi i taki jest zwyczaj i tak pan KRuk posteepuje, to dlaczego ma
    > przestac? Czy nielubienie kogos łamie netykiete?

    Przestać bo już. Najlepiej dla nich byłoby, żeby tacy jak ja przestali w
    ogóle żyć i żeby policja, prawnicy mieli takie uprawnienia jak w stanie
    wojennym, kiedy byli oni drudzy po dyktatorze Jaruzelskim, najważniejsi w
    Polsce dla rządu, ponieważ skutecznie bili i mordowali przeciwników
    politycznych prosowieckiego rządu Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej,
    z której po rozpadzie powstało SLD, z którego to z kolei wywodziła się
    mafia, która kombinowała, okradała nas i próbowała sprzedać nas Polaków
    Rosjanom przed świętami. Teraz znów zmienili podobno nazwę partii, bo w
    przyszłym roku wybory, a oni jako SLD mają raczej małe szanse kolejnego
    zwycięstwa. Więc liczą na to, że nikt się nie połapie kim są. Na to samo
    liczą tu tacy ludzie jak Lawa, Tomasik, Osiecki, Falkenstein.....
    .
    Poza tym zwracanie się na PAN do ludzi niekoniecznie oznacza nielubienie
    kogoś. Lubię czytać postingi Przemka R. i też zwracam się do niego panie
    Przemku.

    > przyznaje, dziwny jest ten tytuł dr ale mi tam nic do tego, kazdy
    > podpisuje
    > sie tak jak ma na to ochote.

    Widać chcą to zmienić i wprowadzić prawa zakazujące podpisywania się tak jak
    ktoś chce. Może też zaczną podpisywać się swoimi nazwiskami i pojawią się w
    grupie Urban, Rakowski, Jaruzelski, Piotrowski..... i inni.

    > ok, ale z drugiej strony dlaczego ma tego nie pisac?

    Boją się, że ktoś może zasugerować się tym zanim zacznie na mnie pluć.

    > doktora, niemniej uwazam za postawe nie fair utworzenie frontu
    > antykrukowego....

    To jest podobny front do antywalesowego, antypopieluszkowego,
    antygiertychowego, ......... ogólnie antypolskiego itd...

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 156. Data: 2005-01-04 09:30:47
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kwestia interpretacji co to jest sprawa niecierpiąca zwłoki.
    > Według mnie w moim mieszkaniu nie ma nic niecierpiącego zwłoki co
    mogłoby
    > dać komuś powód do tego typu akcji na legitymację, więc jestem chroniony
    > przez konstytucję.

    Ktoś jeszcze (z polityków) strasznie się na konstytucję rp powołuje
    ciągle. Że jest nieprzestrzegana i ciągle ktoś ją łamie. Tylko nie
    pamiętam co to za polityk...Nie, nie przypomnę sobie teraz, może później.

  • 157. Data: 2005-01-04 10:26:35
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    januszek wrote:

    > RAV napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nie uwierza wiec podejma rutynowe dzialania majace na celu
    > ustalic fakty... :P
    >
    > j.

    Opanuj sie...
    Bo sie w koncu obudzisz kieodys rano bez samochodu,
    gdy Ci zabiora go na rok na policyjny parking by
    USTALIC FAKTY, bo sasiadka powiedziala ze go ukradles..

    Boguslaw

  • 158. Data: 2005-01-04 10:29:03
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    januszek wrote:

    > A myslisz, ze w jakis sposob szukaja skradzionych telewizorow?
    >
    > j.

    Juz widze jak szukaja "skradzionych komorek"
    rewidujac kazdego napotkanego przechodnia..

    Boguslaw

  • 159. Data: 2005-01-04 10:31:52
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Andrzej_K wrote:

    > User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    > napisał(a)
    > w news'ie: news:crc1jq$nkh$1@inews.gazeta.pl

    > Heh, ale to przecież nie ma nic do rzeczy. Uczelnia ma
    > kupioną licencję (nie umowę) na ileś tam szt programów
    > i iluś tam ludzi (studentów, np.) może to sobie z sieci
    > pobrać. (na otrzymane od Microsoft'u hasło) To taka
    > forma sprzedaży stosowana przez Microsoft.
    > Nie ma żadnych idywidualnych (na piśmie) umów.

    NIe...
    Uczelnia ma Umowe ze moze na DOWOLNEJ ilosci komputerow
    uzywanych w celach edukacyjnychi dla KAZDEGO
    studenta okreslonych kierunkow...

    I to jest w dobrze pojetym interesie firmy tak MS jak
    i innych ktore wiedza co to znaczy jak student na uczelni dowie sie ze do
    tego i tego jest ten i ten program..

    Boguslaw

  • 160. Data: 2005-01-04 10:35:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > O trafne spotrzezenie - tylko jedna mam uwage - to nie jest nasz
    > interpretacja tylko to jest interpretacja funkcjonariuszy Policji.

    rozumiem, czy w takim razie sady przychylaja sie do takiej interpretacji?
    I jezeli sad uznałby ze przeszukanie odbyło sie z pogwałceniem praw, to czy
    dowody uzyskane w takim przeszukaniu sa wazne?
    Bo jezeli sa wazne, to naprawde zaczne myslec ze zyjemy w panstwie
    policyjnym.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")