  • 91. Data: 2005-01-03 15:43:20
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A przeszukanie "na legitymację"? Sprawa nie cierpiąca zwłoki. nabrali
    > uzasadnionego podejrzenia (np na półce stały pudła pełne płyt) a z uwagi
    > na łatwość usunięcia dowodów ewentualnego przestepstwa czekanie nie
    > wchodziło w rachubę.

    maja rentgen w oczach?

    zacznijmy od tego ze slyszymy dzwonek do drzwi.

    P.

  • 92. Data: 2005-01-03 15:44:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj09hms2mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    [...]
    panu to już nawet nie warto odpisywać.
    Przychodzi i z miejsca obala konstytucję, naginając przepisy wykonawcze pod
    reżim i totalitaryzm.
    Szkoda, że Hitler miał sporo takich ludzi jak pan. Może pan się jeszcze
    komuś przyda. Być może policji.

  • 93. Data: 2005-01-03 15:44:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:35:58 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Je?eli w mieszkaniu dzieje si? co? co mo?e zagra?a? ?yciu lub zdrowiu, a
    > nie z powodu dysku.

    Taaak? ciekawe. Z jakiego komentarza do kpk cytujesz?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 94. Data: 2005-01-03 15:49:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:37:58 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj09jo1bmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > fa?szyw??

    > Wkrótce mog? nabra? podejrze?, ?e pan bimber p?dzi w toalecie. Wystarczy
    > telefon uczynnej s?siadki, ?eby panu spl?drowa? mieszkanko?

    Takie mamy prawo, doktorku. I jezeli uznają, że isnieje obawa, e w czasie
    gdy oni będą załatwiać nakaz ja całą aparaturę wyrzucę to będa mogli wejść
    na legitymacje.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 95. Data: 2005-01-03 15:51:52
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:43:20 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > maja rentgen w oczach?
    >
    > zacznijmy od tego ze slyszymy dzwonek do drzwi.

    Aaaa, to co innego.
    Nie mam obowiązku ich wpuścić.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 96. Data: 2005-01-03 15:59:14
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:44:26 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj09hms2mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > [...]
    > panu to ju? nawet nie warto odpisywa?.

    Bo zauważyłeś że w dyskusjach na tematy prawne polskie magisterium z
    prawa, jest znacznie więcej warte niż irlandzki doktorat z fizyki? Ale
    może i racja. Jak się nie ma argumentów, to nie warto odpisywać.

    > Przychodzi i z miejsca obala konstytucj?,

    Kto obala konstytucję? Ja wytykam tylko błędy w twoim rozumowaniu doktorku
    i wskazuję że prawa i wolności obywatelskie zawarte w konstytucji nie mają
    charakteru bezwzględnego, gdyż podlegają ograniczeniom zawartym między
    innymi w KPK. Zgodnie z przepisami konstytucji.

    > naginaj?c przepisy wykonawcze pod re?im i totalitaryzm.

    Ja ich nie naginam. Ja dokonuję subsumpcji. Inaczej mówiac: stosuję.

    > Szkoda, ?e Hitler mia? sporo takich ludzi jak pan. Mo?e pan si? jeszcze
    > komu? przyda. By? mo?e policji.

    Doktorku, wielokrotnie dawałeś do zrozumienia, że twoim zdaniem prawo
    niesprawiedliwe nie powinno być stosowane, a sądy winny orzekać według
    sprawiedliwości. Otóż Kodeks Karny III Rzeszy pozwalał skazać człowieka na
    podstawie samego narodowosocjalistycznego poczucia sprawiedliwości. Jednym
    słowem chciałbyś, żeby było jak za Hitlera. Nieładne.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 97. Data: 2005-01-03 16:02:33
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj098fzemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Takie mamy prawo, doktorku. I jezeli uznają, że isnieje obawa, e w czasie
    > gdy oni będą załatwiać nakaz ja całą aparaturę wyrzucę to będa mogli wejść
    > na legitymacje.

    Ale tylko do pana, bo mnie chroni konstytucja, która jest ponad tym bzdurnym
    przepisem póki co i mnie nie będą tak sobie plądrować z powodu pomówień
    sąsiadki.

  • 98. Data: 2005-01-03 16:04:22
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj1acqjomg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Aaaa, to co innego.
    > Nie mam obowiązku ich wpuścić.

    Sam pan napisał że mogą wejść na jakąś legitymację. Nawet fałszywą, bo pan
    załóżmy nie wie jak wygląda prawdziwa. Praktycznie według pana może wejść
    złodziej, który panu wyniesie dysk.

  • 99. Data: 2005-01-03 16:09:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj1ao0dfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > podstawie samego narodowosocjalistycznego poczucia sprawiedliwości. Jednym
    > słowem chciałbyś, żeby było jak za Hitlera. Nieładne.

    To raczej tacy jak pan robią wszystko, żeby tak było.

  • 100. Data: 2005-01-03 16:12:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:02:33 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj098fzemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Ale tylko do pana, bo mnie chroni konstytucja, która jest ponad tym
    > bzdurnym przepisem póki co i mnie nie b?d? tak sobie pl?drowa? z powodu
    > pomówie?
    > s?siadki.

    Jesteś pewien, ze chroni?
    A sam przecież cytowałeś pewien artykuł:

    Art. 50. Zapewnia sie nienaruszalnosc mieszkania. Przeszukanie mieszkania,
    pomieszczenia lub pojazdu moze nastapic jedynie w przypadkach okreslonych w
    ustawie i w sposob w niej okreslony.

    Kodeks postępowania karnego jest ustawą i w art 220 wskazuje, że w
    przypadkach nie cierpiących zwłoki Policja ma prawo dokonać przeszukania
    na podstawie legitymacji służbowej. Wszystko zgodnie z konstytucją.

    --
    Falkenstein
    skazania.