  • 41. Data: 2019-02-12 07:08:24
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2019 o 02:45, RadoslawF pisze:

    > No widzisz, zaczynasz myśleć. To teraz dowiedz się ile zarobią
    > przez pierwsze trzy lata i dojdziesz jak grupa tam ma nadreprezentacje.

    Rozmawiamy o tym, czy policja kiepsko zarabia - no więc zarabia więcej
    niż przyzwoicie, jak na polskie warunki.

    Shrek

  • 42. Data: 2019-02-12 07:11:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 22:59, Budzik pisze:

    > Twierdzisz ze nie zmienili?
    > Bo ja opieram sie na informacji od znajomych policjantów...

    W tekscie ustawy na oko nic takiego nie ma miejsca. Chyba że upchnęli
    gdzieś kolanem.

    Shrek.

  • 43. Data: 2019-02-12 08:34:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Rozmawiamy o tym, czy policja kiepsko zarabia - no więc zarabia więcej
    > niż przyzwoicie, jak na polskie warunki.

    Powinna zarabiac tyle aby ciągnli do niej ludzie wartościowi, aby byle
    łapówka nie byłą dla stójkowego czy z drogówki pokusa, aby im zależało,
    aby dobrze robić i stracić roboty. Tak jest? Przy średniej poniżej
    krajowej jakoś watpię.

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2019-02-12 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

> [...]
    > byle łapówka nie byłą dla stójkowego czy z drogówki pokusa, aby im
    > zależało, aby dobrze robić i stracić roboty. Tak jest? Przy średniej

    Temat łapówkarstwa wsród drogówki skonczył się pewnie z 10 lat temu jak
    nie wiecej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 45. Data: 2019-02-12 13:33:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-12, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Temat łapówkarstwa wsród drogówki skonczył się pewnie z 10 lat temu jak
    > nie wiecej...

    Aleluja więc. Co z resztą? Też jest dobrze? Zasadniczo to nie ja wieszam
    te psy na policji...

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2019-02-12 19:10:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powinna zarabiac tyle aby ciągnli do niej ludzie wartościowi,

    Z całym szcunkiem, ale po pierwsze to truizm - równie dobry jak to żeby
    bardzo dobrze płacić kierowcom autobusów - nie chcesz chyba, żeby
    pasażerów wozili mało wartościowi kierowcy? Po drugie - w górnictwie
    dobrze płacą i nie widzę żeby tam pracowała jakaś elita. Po trzecie -
    jak już pisałem - na polskie warunki zarabiają więcej niż dobrze - tylko
    trzeba popatrzeć dalej niż do najbliższej wypłaty.

    > aby byle
    > łapówka nie byłą dla stójkowego czy z drogówki pokusa, aby im zależało,
    > aby dobrze robić i stracić roboty. Tak jest?

    Generalnie jest - drogówka znana z brania łapówek w XX wieku teraz
    raczej już nie dość że nie bierze, to bałbym się zaproponować
    (teroretycznie, bo z zasady nie daję).

    > Przy średniej poniżej
    > krajowej jakoś watpię.

    Średnia jak średnia - emerytura jest ważna.

    Shrek

  • 47. Data: 2019-02-12 19:11:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Aleluja więc. Co z resztą? Też jest dobrze? Zasadniczo to nie ja wieszam
    > te psy na policji...

    Nie jest.

  • 48. Data: 2019-02-12 22:53:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > To czy ktoś w danym zawodzie może być uważany za wartościowego jest
    > funkcją specyfiki tego zawodu, a ta specyfika jest bardzo różna w
    > przypadku policji i kierowcy autobusu. Niekoniecznie wartościowy
    > kierowca będzie równie dobrym policjantem.

    > MZ, nie wystarczy.

    > Co pomogło? Ogólny spadek korupcji, czy ktoś się mocno zabra za tę
    > konkretną grupę?

    Policjanci są przy okazji ochroniarzami prostytutek i współpracują z
    narkomanami, bo sami też się narkotyzują.

    --
    animka

  • 49. Data: 2019-02-12 23:30:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

  • 50. Data: 2019-02-12 23:35:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Co pomogło? Ogólny spadek korupcji, czy ktoś się mocno zabra za tę
    > konkretną grupę?

    ta, prekurator:))))))))

    --
    George Orwell :