  • 31. Data: 2019-02-11 12:14:09
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 06:28, Shrek pisze:

    > A co za różnica - ocenianie czy profesja jesty dobrze płatna przez
    > pryzmat pierwszych trzech lat jest pooważnym ograniczeniem umysłowym.

    I dlatego ta informacja nie mówi czy profesja jest dobrze płatna
    tylko jaka grupa tam idzie. Ale jak ktoś ma wymienione przez
    ciebie ograniczenie umysłowe to sobie to zinterpretuje tak jak ty.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2019-02-11 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A ile to "coraz lepiej" wyniesie w złotówkach na miesiąc?

    System mnozników, kwot bazowych, dodatkow takich i owakich jest tak
    skonstruowany zebys sie nie pytał :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 32. Data: 2019-02-11 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > w wysokści 60% ostatniej pensji
    > zarabiają jak na polskie warunki znakomicie.

    zdaje sie ze ten przepis juz zmienili jakis czas temu bo szczesliwie było
    tak ze kazda ostatnia pensja znakomicie przewyzszała wszystkie poprzednie
    ze wzgledu na kumulacje wszystkich premii dodatków i wszystkiego co tylko
    sie dało.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 34. Data: 2019-02-11 20:09:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > https://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/302109986-Policja
    -szuka-kandydatow-Ile-mozna-zarobic.html

    > Mediana chyba poniżej krajowej średniej? Emerytura, owszem, zawsze
    > kusiła, ale perspektywa końca miesiąca jest jednak ważna bo chce się
    > pożyć teraz a nie tylko mniej dziadować na emeryturze.

    e tam psiarnia wśród służb jak zwykle na szarym końcu, bo największa:)

    ABW pracowników około 4,5 K budżet 550 mln średnie zarobki 5,5 K
    CBA pracowników około 880 budżet 170 mln średnie zarobki 7,5 K
    SKW pracowników około 900 budżet 190 mln średnie zarobki 7 K
    BOR (obecnie SOP) pracowników około 1100 budżet 232 mln średnie zarobki 5 K
    SG pracowników około 17 K budżet 1,4 mld średnie zarobki 5 K
    Policja pracowników około 100 K budżet 9,2 mld średnie zarobki 3,5 K

    źródło : Polityka nr 36 (3126) 6.09-12.09.2017

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 35. Data: 2019-02-11 20:38:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 12:14, RadoslawF pisze:

    > I dlatego ta informacja nie mówi czy profesja jest dobrze płatna
    > tylko jaka grupa tam idzie.
    Jaka?

    Shrek.

  • 36. Data: 2019-02-11 20:42:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 19:59, Budzik pisze:

> [...]
    > ze wzgledu na kumulacje wszystkich premii dodatków i wszystkiego co tylko

    To sprawdź.

    Shrek

  • 37. Data: 2019-02-11 21:06:46
    Od: b...@g...com

    użytkownik Stokrotka napisał:
    > Zaraz po policji powinni być medycy, a straż miejską po prostu należy
    > zlikwidować.

    Oczywiście i ginekolodzy!

    Wysoki sądzie oto nagranie z monitoringu!
    https://youtu.be/NQOq7g1FQ84

  • 38. Data: 2019-02-11 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > To sprawdź.

    Twierdzisz ze nie zmienili?
    Bo ja opieram sie na informacji od znajomych policjantów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 39. Data: 2019-02-11 23:13:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 21:06, b...@g...com pisze:

    > Oczywiście i ginekolodzy!
    >

    > Wysoki sądzie oto nagranie z monitoringu!
    > https://youtu.be/NQOq7g1FQ84

    olek olecki

    2 lata temu
    Fajna komedia, ale niestety jak bardzo realistyczna obserwując polskie
    szpitale.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 40. Data: 2019-02-12 02:45:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-11 o 20:38, Shrek pisze:

    > Jaka?

    No widzisz, zaczynasz myśleć. To teraz dowiedz się ile zarobią
    przez pierwsze trzy lata i dojdziesz jak grupa tam ma nadreprezentacje.