  • 211. Data: 2021-08-20 19:32:45
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Też nie. To, że używali siły fizycznej, to wiedzą wszyscy, natomiast
    > dokąd nie będzie znana przyczyna zgonu, to nikt tego nie wie.

    Łatwo się domyśleć, zmarł w sposób naturalny i nie jest winne
    duszenie czy bicie lub torturowanie przez policjanta tylko
    niewydolność serca i fakt że kiedyś brał jakiś narkotyk.

    Pozdrawiam

  • 212. Data: 2021-08-20 20:09:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2021 o 19:32, RadoslawF pisze:

    > Łatwo się domyśleć, zmarł w sposób naturalny i nie jest winne
    > duszenie czy bicie lub torturowanie przez policjanta tylko
    > niewydolność serca i fakt że kiedyś brał jakiś narkotyk.

    Głupoty wypisujesz. Od kilkudziesięciu lat uprawiam m.in. walkę wręcz.
    Dość regularnie ze dwa razy w tygodniu kogoś duszę czy biję. Nikt
    jeszcze nie umarł.

    Najpierw trzeba ustalić przyczynę zgonu. Potem można zacząć się
    zastanawiać, na ile ma ona związek z interwencją. Na samym końcu, czy
    działania policjantów były bezprawne i czy ta bezprawność mogła mieć
    wpływ na śmierć.

    --
    Robert Tomasik

  • 213. Data: 2021-08-21 01:28:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Głupoty wypisujesz. Od kilkudziesięciu lat uprawiam m.in. walkę wręcz.
    > Dość regularnie ze dwa razy w tygodniu kogoś duszę czy biję. Nikt
    > jeszcze nie umarł.

    Sugerujesz że to był równorzędny spring a nie duszenie zatrzymanego.

> [...]
    > zastanawiać, na ile ma ona związek z interwencją. Na samym końcu, czy
    > działania policjantów były bezprawne i czy ta bezprawność mogła mieć

    Problem tym że wy nie ustalicie tylko zdefiniujecie tak aby wyszło
    że ten który zabił jest niewinny. Winna będzie znowu wsza ofiara.

    pozdrawiam

  • 214. Data: 2021-08-21 02:16:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2021 o 01:28, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz że to był równorzędny spring a nie duszenie zatrzymanego.

    Sugeruję, że nie jest łatwo zabić człowieka w wyniku jego
    obezwładnienia. Moze się oczywiście zdarzyc kontuzja, wypadek, ale w
    każdym razie nie jest to częste.

    > Problem tym że wy nie ustalicie tylko zdefiniujecie tak aby wyszło
    > że ten który zabił jest niewinny. Winna będzie znowu wsza ofiara.

    Nie, no oczywiście dla poprawności politycznej skażemy niewinnych
    policjantów. Ot tak dla hecy. To nic, ze nie tylko nie ma dowodów, ale
    nawet poszlak.

    --
    Robert Tomasik

  • 215. Data: 2021-08-21 12:40:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Sugeruję, że nie jest łatwo zabić człowieka w wyniku jego
    > obezwładnienia. Moze się oczywiście zdarzyc kontuzja, wypadek, ale w
    > każdym razie nie jest to częste.

    To pisz precyzyjniej, bo z tego co napisałeś wcześniej wynikało jednak
    coś innego.
    A co do tych rzadkich przypadków to za uduszenie w trakcie aresztowania
    w USA zabójca siedzi. Kolej na posadzenie krajowych zabójców.

    > Nie, no oczywiście dla poprawności politycznej skażemy niewinnych
    > policjantów. Ot tak dla hecy. To nic, ze nie tylko nie ma dowodów, ale
    > nawet poszlak.

    Dowód leż w kostnicy. Gdzie ukrywacie poszlaki nie wiem.
    No i prokurator trafił się kurwi syn i nie postawił zarzutów
    dla dobra podejrzanych. :-)

    Piszesz brednie dla doraźnych korzyści o których potem zapominasz i
    długodystansowo nie panujesz nad dyskusją.

    Pozdrawiam

  • 216. Data: 2021-08-21 14:27:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2021 o 12:40, RadoslawF pisze:

    > A co do tych rzadkich przypadków to za uduszenie w trakcie aresztowania
    > w USA zabójca siedzi. Kolej na posadzenie krajowych zabójców.

    I teraz by pasowało dziennukarzom jakiegoś w polsce odkryć :-)

> [...]
    >
    > Piszesz brednie dla doraźnych korzyści o których potem zapominasz i
    > długodystansowo nie panujesz nad dyskusją.

    Jakie niby korzyści? Po prostu mnie wkurza, jak osoby niemające
    zielonego pojęcia o meritum głupoty wypisują. Jak o mnie chodzi możesz
    sobie nadal uważać, że doszło do morderstwa. Ja po prostu poczekam, jak
    będzie wiadomo, co się tam stało.

    --
    Robert Tomasik

  • 217. Data: 2021-08-21 16:45:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > I teraz by pasowało dziennukarzom jakiegoś w polsce odkryć :-)

    Nie trzeba odkrywać, są znani z zabójstwa w Lubinie.

    > Jakie niby korzyści? Po prostu mnie wkurza, jak osoby niemające

    Do czyjejś odpowiedzi uniewinniasz umundurowanych przestępców.

    > zielonego pojęcia o meritum głupoty wypisują. Jak o mnie chodzi możesz
    > sobie nadal uważać, że doszło do morderstwa. Ja po prostu poczekam, jak
    > będzie wiadomo, co się tam stało.

    Już wiadomo, w czasie aresztowania policjanci udusili człowieka.

    pozdrawiam

  • 218. Data: 2021-09-13 18:47:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,275
    64272,smierc-bartka-sokolowskiego-onet-ujawnia-rozmo
    wy-policji-i.html
    "Pierwsze z ujawnionych nagrań przedstawia rozmowę dyżurnego policji z
    dyspozytorką pogotowia. Z zapisu rozmowy wynika, że policjant nie był
    pewien, czy Bartosz jest przytomny. - Przed chwilą mi zgłosił patrol, że
    odpłynął, ale słyszę, że znowu krzyczy, więc chyba oprzytomniał -
    powiedział funkcjonariusz.

    Drugie nagranie to rozmowy między ratowniczką medyczną a dyspozytorami,
    jakie były prowadzone już z miejsca zdarzenia. "Wynika z nich, że
    ratownicy zabrali do karetki zwłoki Bartka, a później nie za bardzo
    wiedzieli, kto ma stwierdzić zgon i gdzie mają przewieźć ciało" - podaje
    Onet."

    i jeszcze:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,275
    65213,szef-nszz-policjantow-o-interwencji-w-lubinie-
    kolano-przesunelo.html
    Jeszcze, powiedzmy, 20 lat temu wiedzieliśmy, co człowiek zażył. Teraz
    ludzie "pakują" w siebie różne dopalacze, my nie wiemy, na co ich stać -
    powiedział w programie "Onet Rano" Rafał Jankowski, szef NSZZ
    Policjantów, zapytany jak wiele osób umiera w trakcie policyjnych
    interwencji. Odnosząc się do sprawy zmarłego Bartosza Sokołowskiego,
    stwierdził, że funkcjonariusze udali się na miejsce w celu udzielenia
    pomocy, a "podczas takich dynamicznych interwencji dzieją się różne
    rzeczy".

    --
    Marcin

  • 219. Data: 2021-09-13 20:24:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2021 16:47:17 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > ratownicy zabrali do karetki zwłoki Bartka, a później nie za bardzo
    > wiedzieli, kto ma stwierdzić zgon i gdzie mają przewieźć ciało" - podaje

    I zrodlo
    https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/smierc-bartka-sok
    olowskiego-ujawniamy-nagrania-z-karetki/s8v3s1q

    "Mamy w karetce zgon ... pojechalismy na miejsce i sie okazalo, ze
    pacjent nie zyje.
    -w jakim celu wzieliscie do karetki, jesli nie zyje,
    -No bo jeszcze on był w kajdankach i trzeba było go wziąć, żeby
    wszystkie tam parametry, bo na tym deszczu na ulicy nie mieliśmy co
    badać.

    [...]
    -Policja wie?
    -wie, policjantka podjechala z nami na SOR, ale lekarz wykrzyczał ze
    jestescie nieporadni, To już trzecie zwłoki przywozicie w tym
    tygodniu, SOR nie jest od stwierdzenia zgonów.

    "

    No i prosze - trupy czasem jezdza karetkami "systemowymi".

    Pardon - jakie trupy, podejrzani o bycie niezywymi, bo lekarz zgon
    stwierdzi pozniej, jak bedzie dostepny.

    P.S I jeszcze ten przypadek z Wroclawia
    https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/wroclaw-lukasz-la
    giewka-zmarl-po-interwencji-policji-opowiem-co-mu-zr
    obili/g7qb537

    J.

  • 220. Data: 2021-09-13 20:55:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2021 o 20:24, J.F pisze:

    > No i prosze - trupy czasem jezdza karetkami "systemowymi".
    >
    > Pardon - jakie trupy, podejrzani o bycie niezywymi, bo lekarz zgon
    > stwierdzi pozniej, jak bedzie dostepny.

    I jeszcze jedno - pamiętacie jak nasz grupowy policjant twierdził, że
    jak komuś dziecko umrze w samochodzie, to trzeba matce postawić zarzuty
    (oczywiście dla jej dobra), bo trzeba jakiś numerek wpisać bo inaczej
    nie da się prowadzić formalnie sprawy? No więc jaki numerek przyklepali
    kulsonom? Tak się zastanawiam czy on kiedykolwiek coś z sensem i prawem
    tu wyprodukował.

    --
    Shrek