  • 1. Data: 2021-08-10 13:49:50
    Temat: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wedlug-ratown
    ika-34-latek-z-lubina-zmarl-juz-na-ul-traugutta,nId,
    5411672
> [...]
    > wyczuwalne. [...]
    > Wczoraj wieczorem poseł opublikował natomiast na Twitterze - jak podał
    > - "pismo z prokuratury otrzymane od rodziców Bartka".
    > W dokumencie znalazło się stwierdzenie: "Według oświadczeń ratowników,
    > po tym, jak przyjechali na ul. Traugutta (...), dokonali sprawdzenia
    > tętna, ciśnienia, lecz parametry te były niewyczuwalne".
    > "Według ratownika, zgon pokrzywdzonego stwierdzono już na
    > ul. Traugutta. Stwierdził także, że z tego powodu nie podejmowali
    > żadnych czynności resuscytacyjnych" - czytamy dalej w piśmie. [...]

    Czyli ktoś "mija się z prawdą". Zakładam że oświadczenia cytowane przez
    prokuraturę (w wersji posła) zostały złożone pod odpowiedzialnością za
    składanie fałszywych zeznań.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-08-10 14:31:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 13:49:50 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > Czyli ktoś "mija się z prawdą". Zakładam że oświadczenia cytowane przez
    > prokuraturę (w wersji posła) zostały złożone pod odpowiedzialnością za

    Poczekamy, zobaczymy, ale ... na tym etapie to chyba nie ma mowy o
    zeznaniach, tylko komunikatach.

    Natomiast ... czy to normalne, ze ratownicy wezwani do swiezego
    przypadku nie zaczynaja reanimacji?

    No chyba, ze wcale nie taki swiezy, karetka np godzine jechala,
    policjanci juz do trupa wzywali ...

    Ale karetka przyjechala dosc szybko ... i pojechala dalej?
    https://www.wprost.pl/kraj/10479133/interwencja-poli
    cji-z-lubina-jest-nagranie-z-monitoringu.html

    P.S. co za torby oni tam nosza?

    J.

  • 3. Data: 2021-08-10 14:37:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > https://www.wprost.pl/kraj/10479133/interwencja-poli
    cji-z-lubina-jest-nagranie-z-monitoringu.html

    Czy zwykła karetka zabiera zwłoki?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-08-10 15:52:25
    Od: Bazyliszek <"umpa umpa"@bums trarara.ch>

    A. Filip pisze:

    > Czy zwykła karetka zabiera zwłoki?

    To kurwiu nie była zwykła karetka. Wypierdalaj stont!

  • 5. Data: 2021-08-10 16:08:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 14:31, J.F pisze:
    > Natomiast ... czy to normalne, ze ratownicy wezwani do swiezego
    > przypadku nie zaczynaja reanimacji?

    Intrygujące. Albo stwierdzają, że trup i nie zabierają, albo ratują -
    cokolwiek to oznacza, bo może uznali reanimację za zbędną.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-08-10 16:10:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 14:37, A. Filip pisze:
    > Czy zwykła karetka zabiera zwłoki?

    Żadna karetka zwłok przewozić nie może.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-08-10 16:29:35
    Od: Bazyliszek <"umpa umpa"@bums trarara.ch>

    Robert Tomasik pisze:

    > Żadna karetka zwłok przewozić nie może.

    Kurwiu masz czytaj! Lubin!
    https://miedziowe.pl/content/view/88261/78/

  • 8. Data: 2021-08-10 16:37:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 16:29, Bazyliszek pisze:

    > Kurwiu masz czytaj! Lubin!
    > https://miedziowe.pl/content/view/88261/78/

    Z uwagi na sposób, w jaki się odnosisz do innych nie będę za Ciebie
    szukał. Spróbuj się zainteresować tym, co to jest karetka systemowa i
    pozasystemowa :-). Potem poczytaj sobie ustawę o Państwowym Ratownictwie
    Medycznym. A na końcu zajrzyj do tego podlinkowanego materiału i
    poczytaj go ze zrozumieniem. Może Ci się uda.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-08-10 17:06:45
    Od: Bazyliszek <"umpa umpa"@bums trarara.ch>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > Medycznym. A na końcu zajrzyj do tego podlinkowanego materiału i
    > poczytaj go ze zrozumieniem. Może Ci się uda.

    Kurwiu już zmiekłeś i sie chuj wie czego tłumoczysz z swoje durnoty.
    żadna karetka ? czy nie każda kurwiu ?

  • 10. Data: 2021-08-10 17:46:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 16:08:20 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Intrygujące. Albo stwierdzają, że trup i nie zabierają, albo ratują -
    > cokolwiek to oznacza, bo może uznali reanimację za zbędną.

    No ale jak to za zbedna, skoro pulsu nie ma, oddechu nie ma, ale
    policjanci mowia, ze przed chwila jeszcze biegal.

    To chyba trzeba reanimowac?

    J.