  • 91. Data: 2021-08-12 17:23:41
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 16:56, J.F pisze:
    > Nie mowie nie, ale ... czy mi sie wydaje, czy dawniej takich
    > przypadkow nie bylo? Tzn pewnie byly, ale jakby mniej.

    To dość złożony problem, na temat którego wprost bym nie chciał się
    wypowiadać. Miałem taki okres w życiu, że zarabiałem staniem na tzw.
    "bramce" w dyskotece. Lokal duży. Było nas 7 osób. Sześciu dużych i taki
    drobniejszy - był wice mistrzem Polski w karate. Tyle, że o ile ja
    przychodziłem i grzecznie prosiłem, by niegrzeczny się uspokoił i
    przeważnie to wystarczyło, to ten karateka cały czas musiał oszołom
    udowadniać to, że jest dobry. Był dobry.

    Teraz popatrz na młodych policjantów. Zastanów się czemu jest tak, jak
    jest. I zrozumiesz. Podpowiem tylko. Taki duży wolniej biega :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2021-08-12 17:25:45
    Temat: Re: Czy policja i prokuratura dalej powtarzają Słupsk (1998) tyle że na nieco mniejszą skalę?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 17:19, A. Filip pisze:
    > Zgadzam się że było ich mniej *w mediach*

    Nie do końca się z Tobą zgodzę. Zobacz na ilość "czynnych napaści" w
    statystykach. Do mediów wycieka jakiś tam procent tych zdarzeń. Takich
    przepychanek jest kilka na dzień w każdej jednostce, a takich
    poważniejszych z rannymi kilka na tydzień. Większość oczywiście nie
    wycieka do mediów.

    --
    Robert Tomasik

  • 93. Data: 2021-08-12 17:37:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 16:48:16 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Robiłeś kiedykolwiek oględziny zwłok? Masz pewność, że wcześniej ktoś z
    > rodziny mu nie przywalił i chęć dokonania oględzin zwłok nie wynika z
    > tego, czy chcą zobaczyć, na ile widać? Albo że nagle jakiś świadek nie
    > będzie się upierał, że widział, że szczególnie bardzo naciskali na szyję
    > - bo zobaczy tam siniec?

    No ba - a jak jakies slady jednak widac, a potem biegly,
    wspolpracujacy z prokuratura, ktora wspolpracuje z policjantami, jakos
    ich nie dojrzy, czy nie opisze?

    Skad wiadomo, ze kulson pałą nie przylozyl?

    > Są w kodeksie przepisy opisujące kogo się wpuszcza na miejsce zdarzenia,
    > czy dopuszcza do udziału w czynności i jak się to odbywa. Osobiście
    > głębszego sensu okazywania zmasakrowanych zwłok rodzinie nie widzę.

    A tu widzisz - rodzina prosi, prokurator nie mowi nie, tylko ze za
    pozno, bo sie sekcja rozpoczela.
    I tylko tak nie do konca wiadomo - za pozno wniosek wplynal, czy
    odmowic chcial, ale ze nie wypadalo, to sie pospieszyl z sekcja.

    J.

  • 94. Data: 2021-08-12 17:42:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Osobiście
    > głębszego sensu okazywania zmasakrowanych zwłok rodzinie nie widzę.

    Sens jest taki, że w przypadku zamieszania policjantów w śmierć
    obywatela nikt rozsądny "organom" nie ufa. Zresztą w zasadzie nikt
    rozsądny "organom" nie ufa w żadnej sytuacji.

    --
    Shrek

  • 95. Data: 2021-08-12 17:44:26
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Tam była mowa o stwierdzeniu samego
    > faktu, że gość nie żyje. A tu mowa o wystawieniu dokumentu
    > administracyjnego, że nie żyje. To nie do końca to samo.

    Proste pytanie:

    czy ratownik może stwierdzić zgon?
    Tam nie mógł, a więc tym bardziej nie mógł wystawić dokumentu...

    Pytanie jest "zamknięte"
    Idź się leczyć na "mój" koszt panie polucjancie!

    --
    'Tom N'

  • 96. Data: 2021-08-12 17:51:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 16:19, J.F pisze:

    > No, tak prawde mowiac to jest zakaz publikowania materialow ze
    > sledztwa (art 241),

    Żeby rozpowszechniać materiały ze śledztwa, to trzeba je uzyskać chyba
    ze śledztwa.

    > na szczescie internet jest szybki i mozna zdazyc
    > przed prokuratorem :-)

    Jeszcze jeden powód żeby publikować jak najszybciej zanim kulsony albo
    prokuratura na tym łapę położą.

    Ach gdzie te czasy co jak gówniarza co mu się system niepodobał pobili
    sanitariusze, to prasa grzecznie czekała na finał śledzdawa a nie
    rozpowszechniała niesprawdzone i jak wykazało oficjane śledztwo
    nieprawdziwe informacje o tym że go milicjanci zajebali... A teraz
    napiszą jeden z drugim i jeszcze niesprawdzone filmy publikują jak
    chłopa w kiblu zajebali i dwóch z czterech dobrych policjantów ma
    zesrane karieru, bo głupek akurat w ich kiblu na przedawkowanie wzioł i
    umar:(

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2021-08-12 18:01:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 15:31, J.F pisze:

    > Od zgrabnego klamania one sa, ale niekoniecznie wszystko wiedzą :-)

    A powinni. Jak mam do wyboru niewiedział/kłamał, to w przypadku
    rzecznika odpowiedź wydaje się naturalna - on jest o widzenia i
    kłamania. No chyba że rzecznik niekompetentny.

    --
    Shrek

  • 98. Data: 2021-08-12 18:03:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > One są od udzielania informacji stosownie do ustawy. Dziennikarze
    > szukają sensacji, a nie prawdy.

    Tak, tak już wiemy. Ci brzydcy dziennikarze... Zawsze jak policjanci
    człowieka zabiją to zlatują się i o tym piszą. A przecież jest tyle
    ciekawych tematów. Na przykład libacja na murku we wrocku, a oni musieli
    się do tego stachowiaka przypierdolić:P

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-08-12 18:35:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 17:23:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To dość złożony problem, na temat którego wprost bym nie chciał się
    > wypowiadać.

    Ale jakies statystyki z pamieci mozesz podac.
    Czy np pare przypadkow sprzed kilku lat ..

> [...]
    >
    > Teraz popatrz na młodych policjantów. Zastanów się czemu jest tak, jak
    > jest. I zrozumiesz. Podpowiem tylko. Taki duży wolniej biega :-)

    Testy sprawnosciowe?

    Ale sie mylisz.
    Usain Bolt - 195cm,
    Carl Lewis 188,
    teraz w Tokio Marcel Jacobs - 188cm.

    Biali wolno biegaja - taka tajemnica
    https://youtu.be/zMFb8Y2QLPc?t=261

    (ale nie na 400m :-))

    Albo taki skok w dal - tam tez trzeba szybko biegac.
    Bob Beamon - 191cm.

    J.

  • 100. Data: 2021-08-12 18:37:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 17:19:18 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko, że jak po każdej informacji o śmierci będziesz dopisywał, że na
    > epwno go zamordowali policjanci, to wcześniej, czy później trafisz. To
    > wcale nie oznacza, że piszesz prawdę.

    Ale jak trafie, to napisze prawde :-)

    Tylko na razie mamy roznice wersji w kwestii podstawowej - gdzie
    zmarl. Ktos tu klamie ...

    J.