  • 1. Data: 2021-08-09 20:05:16
    Temat: Ksiegi wieczyste
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jak to jest?
    W urzedzie zadnym sie chyba nr KW dla adresu nie dowiem.

    A ile tam firm oferuje wyszukiwanie za pieniadze.
    To skad one te dane wziely ?

    J.

  • 2. Data: 2021-08-09 20:44:42
    Temat: Re: Ksiegi wieczyste
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W ewidencji gruntów i budynków chyba się dowiesz, jeżeli wykażesz się interesem
    prawnym.

    -----

  • 3. Data: 2021-08-09 21:46:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 20:05, J.F pisze:

    > Jak to jest? W urzedzie zadnym sie chyba nr KW dla adresu nie
    > dowiem.
    > A ile tam firm oferuje wyszukiwanie za pieniadze. To skad one te dane
    > wzięły?

    Też mnie to wkurza, ale sprawa jest prosta. Numery działek są w księgach
    wieczystych. Wiec jak przejrzysz wszystkie, to możesz sobie zrobić
    tabelkę z numerem księgi wieczystej z jednej strony, a z numerem działki
    z drugiej i się wyszukuje :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-08-09 22:15:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do

    O tym piszecie?

  • 5. Data: 2021-08-09 22:30:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też mnie to wkurza, ale sprawa jest prosta. Numery działek są w księgach
    > wieczystych.

    Ale najpierw trzeba znać numer księgi. Obstawiam, że je zgadują i robią
    tabelkę.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-08-09 22:34:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 22:15, _Master_ pisze:
    > https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do
    > O tym piszecie?

    Ja przynajmniej nie. Nie wiem, komu odpisujesz.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-08-09 23:07:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak masz interes, to się dowiesz. Ale tak o dowolny to nie.

> [...]
    > wieczystych. Wiec jak przejrzysz wszystkie, to możesz sobie zrobić
    > tabelkę z numerem księgi wieczystej z jednej strony, a z numerem działki

    Elektroniczne wyszukiwanie ma zabezpieczenia przed masowym sprawdzaniem
    wszystkich ksiąg po kolei. Grzebać w papierowych to raz kupa roboty, dwa
    - podejrzane chyba?

    Ale faktem jest, że te firmy mają te spisy naprawdę i sprzedają
    prawdziwe numery.

    MJ

  • 8. Data: 2021-08-09 23:08:03
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 09.08.2021 o 22:30 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale najpierw trzeba znać numer księgi. Obstawiam, że je zgadują i robią
    > tabelkę.

    Kiedyś numer księgi wieczystej można było sprawdzić na
    https://mapy.geoportal.gov.pl/imap/Imgp_2.html
    - prawoklik na działce. Dziś dostajemy komunikat: "Identyfikator działki
    100608_2.0004.40/39 [...] Numery ksiąg wieczystych zostały ukryte na
    podstawie decyzji DKN.5112.13.2020 z 24 sierpnia 2020 r. Prezesa UODO"

    Kamil

  • 9. Data: 2021-08-09 23:12:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-09 22:30, Shrek wrote:
    > Ale najpierw trzeba znać numer księgi. Obstawiam, że je zgadują i robią
    > tabelkę.

    Ale skoro księgi są jawne (i słusznie) to po co robić dodatkowe kroki
    czy umożliwiać półlegalnym pośrednikom zarabianie na tego typu danych
    zamiast udostępnić to wszystkim?

    Określenie stanu posiadania poprzez wyszukanie jego danych jest nadal
    tak samo trudne więc kwestie prywatności się raczej nie zmieniają, dane
    są dostępne za 40 złotych sztuka w detalu i 15 w półhurcie, a pewnie da
    się dogadać na lepsze opcje jeżeli ktoś chce większy obszar...

  • 10. Data: 2021-08-10 00:43:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2021 o 23:12, m4rkiz pisze:
    > Ale skoro księgi są jawne (i słusznie) to po co robić dodatkowe kroki
    > czy umożliwiać półlegalnym pośrednikom zarabianie na tego typu danych
    > zamiast udostępnić to wszystkim?

    Też mnie to dziwi, bo moim zdaniem nie ma żadnego sensu udostępnianie
    tych danych za pieniądze, skoro to są dane publiczne.

    --
    Robert Tomasik