  • 1. Data: 2021-08-08 15:36:46
    Temat: Kappa
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Śmierć 7 seniorów w Belgi którzy się zarazili mutacją Kappa która
    pochodzi z Kolumbii. Skąd się wzieła ta mutacja w domu starców bo raczej
    wątpię że 80-90 latkowie latali do Kolumbii.

    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
    irus-chiny/aktualnosci/news-belgia-zakazili-sie-wari
    antem-kappa-koronawirusa-siedmiu-sen,nId,5408002

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-08-08 16:26:37
    Temat: Re: Kappa
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Animka napisał(a):
    > Śmierć

    Uczcijmy każdą ofiarę minuta ciszy i wypijmy kieliszek bimbru
    za każdego nowo narodzonego!
    https://www.census.gov/popclock/world

  • 3. Data: 2021-08-08 17:36:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.08.2021 o 15:36, Animka pisze:
    > Śmierć 7 seniorów w Belgi którzy się zarazili mutacją Kappa
    Kappa, to nic w porównaniu z mutacjami omikron, eta, zeta i teta.
    W dalszej kolejności czekają mutacje ro, sigma, tau o dwucyfrowym
    współczynniku Ra i śmiertelności na poziomie 12%.
    Jak będzie mało, to jeszcze jest omega, która ma 100/100.
    Jacek

  • 4. Data: 2021-08-08 17:59:59
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 16:26, Astralny Rębajło pisze:

    > Uczcijmy każdą ofiarę minuta ciszy i wypijmy kieliszek bimbru

    Niedobrze mi się zrobiło :-(

    > za każdego nowo narodzonego!

    Mnie to jest obojętne. Niech rodzice ucztują.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-08-08 18:01:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 17:36, Jacek pisze:
> [...]
    > współczynniku Ra i śmiertelności na poziomie 12%.
    > Jak będzie mało, to jeszcze jest omega, która ma 100/100.

    O delcie zapomniałeś.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-08-08 19:07:18
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > Jak będzie mało, to jeszcze jest omega, która ma 100/100.
    > Jacek

    100% śmiertelność ma tylko mutacja "życie".

  • 7. Data: 2021-08-08 21:00:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.08.2021 o 17:36, Jacek pisze:
    /.../
    > Jak będzie mało, to jeszcze jest omega, która ma 100/100.

    150/100

  • 8. Data: 2021-08-08 21:23:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.08.2021 o 18:01, Animka pisze:
    > O delcie zapomniałeś.
    delta jest już dawno passe...
    Jacek

  • 9. Data: 2021-08-09 00:27:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) :
    > Kappa, to nic w porównaniu z mutacjami omikron, eta, zeta i teta.
    > W dalszej kolejności czekają mutacje ro, sigma, tau o dwucyfrowym
    > współczynniku Ra i śmiertelności na poziomie 12%.

    Jak zabraknie nam liter greckiego alfabetu, to zaczniemy dodawać
    rzymskie cyfry. Jak i tych zabraknie, to azteckie hieroglify.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 10. Data: 2021-08-09 01:11:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-08 o 21:23, Jacek pisze:
    > delta jest już dawno passe...

    W Polsce dopiero się zaczyna.
    Zastanawiam sie czy sklepowi w marketach i kasjerki powinni mieć na
    mordach maseczki? Tam pełno Ukraińców i rozsiewaja zarazę. Na pewno nie
    byli zaszczepienii, chociaż te szczepionki i tak więcej szkodzą niż
    pomagają.

    Ciekawa jestem jakie dzieci urodzą się np. za 10 lat. Z wadami czy bez
    wad.

    --
    animka