  • 1. Data: 2008-01-08 15:01:41
    Temat: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: plusz <p...@g...com>

    Wysłałem dwie paczki z Warszawy do Wrocławia 6 grudnia.
    Do dzisiaj nie dotarły.
    Po 16 dniach, 22 grudnia złożyłem reklamację, ponieważ odbiorca nie
    dostał awiza i paczki nie było na jego poczcie.

    Dzisiaj dostałem powiadomienie o zwrocie paczki ze względu na to, że
    adresat jej nie odebrał. No i dodatkowo poczta chce 6,50 opłaty za
    zwrot.
    Niezły biznes - biorą paczką, trzymają 30 dni i po raz kolejny chcą
    opłatę.

    Ponieważ po ustawowych 14 dniach nie mam odpowiedzi na reklamację,
    uważam, że poczta ją uznała i będę dochodził odszkodowania -
    prawdopodobnie w sądzie.

    Czy ktoś z WARSZAWY miał również zwrot z powodu nieodebrania przez
    adresata? Potrzebuję więcej przykładów niedoręczenia, aby wykazać
    totalną ignorancję poczty.

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-01-08 16:12:09
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: "Grzechu" <m...@T...fm>

    Witam, miałem dokłądnie taką samą sytuacje w sierpniu.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2008-01-08 16:12:53
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Jan 8, 5:12 pm, "Grzechu" <m...@T...fm> wrote:
    > Witam, miałem dokłądnie taką samą sytuacje w sierpniu.

    i jak się skończyło?

    --
    plusz

  • 4. Data: 2008-01-08 16:57:16
    Od: "Alex" <d...@p...onet.pl>

    Podłączę się pod temat.

    3 tygodnie temu wysłałem list polecony. (W-wa -> W-wa).
    Odbiorca do tej pory nie dostał owego listu (przynajmniej tak twierdzi).

    Czy przed złożeniem reklamacji można jakoś sprawdzić, czy odbiorca
    faktycznie nie odebrał listu (nie był 'awizowany') ?

    Dzięki,
    Aleksander.

  • 5. Data: 2008-01-08 17:08:26
    Od: "xaveri" <x...@p...fm>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Tak trzymaj!
    Mi dwa razy zwracali list polecony priorytetowy bo niby adresat nie
    odebrał...
    Za drugim razem powiedziałem - dziękuję postoję i list trafił do Koluszek.
    Wysyłany nie z Warszawy ale do Warszawy.

  • 6. Data: 2008-01-08 17:58:50
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl>

    > Witam, miałem dokłądnie taką samą sytuacje w sierpniu.

    U mnie tez czasem paczki są dostarczane później, przez co klienci czasem ich
    nie odbierają. Poczta umywa rece bo Priorytet oznacza, że paczka traktowana
    jest priorytetowo (cokolwiek by to oznaczalo) i ze POWINNA byc dostarczona
    nazajutrz. Słowo klucz - powinna.

    Teraz kwestia odszkodowan - paczka nieubezpieczona, zagubiona - zwracana
    jest chyba 6krotnosc oplaty za zaginiona paczke.
    Kwestia reklamacji - maja chyba 2 czy 3 miesiace na odpowiedz. Trzeba
    zajrzec do regulaminu.

    Podsumowanie - poczta poczta, mozna zamowic kuriera. Ale poczcie zdaza sie
    to raz na 15 przesylek, a kurier odrazu kosztuje 5x drozej. Ot zwykly
    rachunek :)

    MK

  • 7. Data: 2008-01-08 18:47:36
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Od 7 lat wysylam paczki na cala polske i z warszawa od zawsze byly klopoty ,
    do niedawna nawet kurierzy nie dowozili paczek na 2 dzien.

    Nic dodac nic ujac poprostu panie "STOLYCA"

  • 8. Data: 2008-01-08 18:53:33
    Od: "Sikor" <n...@b...spam.pl>

    "plusz" <p...@g...com> wrote in message
> [...]
    >Czy ktoś z WARSZAWY miał również zwrot z powodu nieodebrania przez
    >adresata? Potrzebuję więcej przykładów niedoręczenia, aby wykazać

    Do mnie paczka wysłana 22 listopada(!) dotarła po reklamacji (18 grudnia)
    dopiero dziś!

    Chodząc na pocztę w sprawie paczki nasłuchałem się, że listonosze zamiast
    dostarczać paczki od razu wkładają do skrzynki awizo.
    O zwrotach nie słyszałem.

    Sikor

  • 9. Data: 2008-01-08 19:22:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Sikor wrote:
    > Chodząc na pocztę w sprawie paczki nasłuchałem się, że listonosze zamiast
    > dostarczać paczki od razu wkładają do skrzynki awizo.

    To u Was jeszcze nie doszli do ostatniego poziomu optymalizacji systemu
    doręczeń.

    U nas zresztą też jeszcze nie. Bo jak na razie tylko odsyłają paczkę bez
    wkładania awizo do skrzynki (i bez dostarczenia paczki oczywiście).

    Ostatni poziom optymalizacji zostanie osiągnięty jak przy nadawaniu będą
    przyjmowali wyłącznie zapłatę za usługę. Niedoręczoną paczkę będzie
    można od razu zabrać do domu.

    Piotrek

  • 10. Data: 2008-01-08 19:26:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    plusz napisał(a):
    > Czy ktoś z WARSZAWY miał również zwrot z powodu nieodebrania przez
    > adresata? Potrzebuję więcej przykładów niedoręczenia, aby wykazać
    > totalną ignorancję poczty.

    Nie, ale ja dzisiaj dostalem (ZPO - zwrotne potwierdzenie odbioru),
    ktore sugeruje, ze przesylka wyslana 08.11.2007 r., dotarla do adresata
    20.12.2007 r. :) Adresat zdaje sie to potwierdzac. Trasa wlasnie
    Warszawa -> Wroclaw.

    --
    Mithos