    From: "Koju" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Date: Tue, 8 Jan 2008 18:58:50 +0100

    > Witam, miałem dokłądnie taką samą sytuacje w sierpniu.

    U mnie tez czasem paczki są dostarczane później, przez co klienci czasem ich
    nie odbierają. Poczta umywa rece bo Priorytet oznacza, że paczka traktowana
    jest priorytetowo (cokolwiek by to oznaczalo) i ze POWINNA byc dostarczona
    nazajutrz. Słowo klucz - powinna.

    Teraz kwestia odszkodowan - paczka nieubezpieczona, zagubiona - zwracana
    jest chyba 6krotnosc oplaty za zaginiona paczke.
    Kwestia reklamacji - maja chyba 2 czy 3 miesiace na odpowiedz. Trzeba
    zajrzec do regulaminu.

    Podsumowanie - poczta poczta, mozna zamowic kuriera. Ale poczcie zdaza sie
    to raz na 15 przesylek, a kurier odrazu kosztuje 5x drozej. Ot zwykly
    rachunek :)

    MK