  • 1. Data: 2008-01-08 14:37:11
    Temat: inny komornik do alimentów
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Sąd wyznaczył kilka lat temu komornika który pobiera alimenty. Czy mam prawo
    do zmiany komornika? Co musze zrobić?

  • 2. Data: 2008-01-08 19:13:34
    Temat: Re: inny komornik do alimentów
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    ..a po co chcesz zmieniac komornika? zamierzasz nie placic?
    za zaoszczedzone pieniadze polecam obciac pewna czesc ciala...
    mniejsze straty na przyszlosc beda

  • 3. Data: 2008-01-09 19:11:48
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Sąd wyznaczył kilka lat temu komornika który pobiera alimenty. Czy mam prawo
    > do zmiany komornika? Co musze zrobić?

    Jeśli jesteś wierzycielem w tej sprawie to możesz bez problemu wybrać
    komornika gdzie indziej. Najłatwiej będzie złożyć wniosek o umorzenie
    postępowania u tego komornika co teraz je prowadzi i złożyć nowy wniosek
    do nowego komornika

    Krzysztof Mackiewicz
    gg: 1781586