  • 1. Data: 2008-01-08 10:31:23
    Temat: 5 kopii apelacji to norma czy strategia sądu?
    Od: p...@g...com

    Witam,

    Skladalem apelacje do sadu okregowego przez sad rejonowy z powodu
    oczywistych niedociagniec i pomylek sadu rejonowego.

    Napisalem to w apelacji wszystko , ze poprzez niedociagniecia, zla
    interpretacje przepisow zostaly wpisane takie i takie rzeczy, ktore
    moim zdaniem nie powinny miec miejsca, po zlozeniu apelacji dostalem
    kilka dni pozniej poprawiony wypis z KW z informacja, ze poprzedni
    wypis mial blad w wydruku i juz zostal poprawiony jednak dalej nie
    odpowiadal mi jeden zapis dlatego tez napisalem podtrzymanie apelacji
    a w niej informacje, ze z racji poprawienia przez sad czesci wypisu
    nie podtrzymuje juz zarzutow wszystkich tylko jeden z nich.

    Zlozylem oplate, zlozylem po 2 kopie podtrzymania apelacji bo tyle
    powiedzieli w sekretariacie.

    Po 2 tygodnia przyszlo mi wezwanie do uzupelnienia brakow - jeszcze 3
    kopie podtrzymania apelacji dzwonie do nich mowie - jeszcze jedna?
    dlaczego od razu nie wziela Pani? a Pani powiedziala, ze sedzia dala o
    uzupelnienie i jeszcze 3 czyli razem 5

    To normalne takie zachowanie? sprawa cala trwa juz naprawde dlugo

  • 2. Data: 2008-01-08 11:39:53
    Temat: Re: 5 kopii apelacji to norma czy strategia sądu?
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > uzupelnienie i jeszcze 3 czyli razem 5
    >

    > To normalne takie zachowanie? sprawa cala trwa juz naprawde dlugo

    Niewiele pomoge ale,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Przewleklosc spraw sadowych jest norma celem zniechecenie wnoszacego pozew
    do dalszych
    roszczen.Kazdy wnoszcy sprawe do Sadu musi z gory zakladac ,ze sprawa
    bedzie przewlekla,nigdy nie nastawiac sie na szybkie jej zakonczenie.Z
    jednej strony nabija to kase adwokatowi a jezeli jest uproszczone zawsze
    moze wykazac ze brak adwokata powoduje przewleklosc.

    Normalnie 2 egz
    teoretycznie powinno byc wiecej egz bo jakis sedzia podpisal knota ,wykazal
    sie indolencja i brakiem przygotowania zawodowego wobec czego powinien zajac
    sie nim Prezes Sadu Rejonowego co do dalszej przydatnosci na zajmowanym
    stanowisku .

    ps,swego czasu trzykrotnie apelowalem w tej samej sprawie z pozytywnym dla
    mnie wynikiem co nie wywarlo zadnej reakcji na nieomylnosci sadu
    rejonowego .W koncu pig-pong mnie zniechecil ale nie polecam mojego
    zachowania ,moja sprawa byla drobna a zakladany przeze mnie cel osiagnalem
    mimo braku zmiany decyzji Sadu Rejonowego.Najwazniejsze zbierac
    dokumentacje nawet zapiski z rozmow telefonicznych poparte
    nazwiskami,pilnowac terminow procesowych bo moze o to chodzi z tymi
    dodatkowymi egz i kwitowanie odbioru ,,,,,,,,,,,,,,,,,

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 3. Data: 2008-01-08 13:07:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    matusm pisze:

> [...]
    > sie nim Prezes Sadu Rejonowego co do dalszej przydatnosci na zajmowanym

    Ignorancją to się ty popisujesz.
    Odpisów apelacji powinno być tyle ile jest stron, a nie "normalnie 2 egz".
    Skoro sprawa dotyczy wpisu do księgi wieczystej to stroną są osoby
    których prawa tam są ujawnione. Wiesz ile tych osób jest ?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-01-08 13:31:21
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

> [...]
    > Skoro sprawa dotyczy wpisu do księgi wieczystej to stroną są osoby których
    > prawa tam są ujawnione. Wiesz ile tych osób jest ?

    To logiczne ,skoro do pierwszej apelacji wystarczyly dwa

    to pozniej gdzies musialy sie u sedziego rozmnozyc
    Widocznie to bylo zadanie z logiki ale to tez wykladaja na pierwszym roku

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 5. Data: 2008-01-08 14:03:11
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik "matusm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    Och nie zalapalem,,,, sugerujesz ze sedzia ktory strzelil sobie samoboja
    ,pomyslna apelacja teraz dzialajac wspolnie i w porozumieniu z sekretarka
    dziennika podawczego SR swiadomie i z rozmyslem wprowadza w blad strone co
    do formy zlozenia apelacji celem jej pozniejszego odmowienia z uwagi na
    wygasniecie terminow procesowych

    Jestem sklonny sie zgodzic ,,,moze o to chodzi bo chyba przy apelacji nagle
    nie zwiekszyla sie liczba zainteresowanych sprawa

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 6. Data: 2008-01-08 14:13:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    matusm pisze:

    > To logiczne ,skoro do pierwszej apelacji wystarczyly dwa

    Czytać nie umiesz? Jakie dwie apelację? Była jedna.
    Podtrzymanie apelacji <> apelacja.
    Informacja o 2 odpisach była od sekretarki. Według ciebie kto ma lepszą
    wiedzę na temat tego ile odpisów ma być, sędzia czy jego sekretarka?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 7. Data: 2008-01-08 14:14:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    matusm pisze:

    [ciach ...]

    Bredzisz. Może będziesz myślał jak coś piszesz.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 8. Data: 2008-01-08 15:01:23
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    > matusm pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Bredzisz. Może będziesz myślał jak coś piszesz.

    Moze nie czytales od poczatku a faktycznie pominalem (wyraz drgi-a) ze
    chodzi tu o druga apelacje w tej samej sprawie dot.tego samego
    wyroku.Pierwsza apelacja zostala rozpatrzona pozytywnie powodujac niepelne
    zadoscuczynienie wnoszacemu apelacje

    Apelacja zostala wygrana, ilosc stron sie nie zmienila

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 9. Data: 2008-01-08 15:21:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    matusm pisze:

> [...]
    > chodzi tu o druga apelacje w tej samej sprawie dot.tego samego
    > wyroku.Pierwsza apelacja zostala rozpatrzona pozytywnie powodujac niepelne

    Nie rozumiesz tego co czytasz.

    > Apelacja zostala wygrana, ilosc stron sie nie zmienila

    Nie została wygrana, tylko sprostowano odpis, który doręczono autorowi,
    a związku z tym, że nie było błędu w orzeczeniu tylko w jego odpisie,
    spytano autora czy podtrzymuje apelację (tę pierwszą). Naprawdę tak
    trudno to pojąć?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 10. Data: 2008-01-08 16:54:06
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

> [...]
    > związku z tym, że nie było błędu w orzeczeniu tylko w jego odpisie,
    > spytano autora czy podtrzymuje apelację (tę pierwszą). Naprawdę tak trudno

    No to wyobraz sobie ze wlasnie mozna zlozyc apelacje o belkot prawniczy
    czy smiec prawny podpisany przez sedziego i to wlasnie jest sedziowska
    indolencja,brak przygotowania zawodowego czy wrecz lekcewazenie konstytucji
    NIE TYLKO sie apeluje o merytoryczny sposob zamkniecia sprawy

    Ale ja myslalem ze jest to sprawa oczywista jak 2 plus 2,co gorsza w tybie
    aktualnie obowiazujacego prawa taki sedzia za wyprodukowanego smiecia nie
    wylatuje z posady mimo ze swoim podpisem go autoryzowal

    Totalne lekcewazenie skryte za immunitetem ,nieomylnosci,szkoda ze nie
    pozwolono Ziobro dokonczyc dziela

    --
    Pozdrowienia
    matusm