  • 21. Data: 2008-01-11 19:20:42
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp>

    > Receptą na to jest, aby listonosz za doręczenie jednego listu otrzymywał 3
    > grosze za zwykły i 10 groszy za polecony

    Ja mam daleko do poczty i zawsze tam są kolejki do odbioru dlatego dla
    świętego spokoju zawsze daję listonoszowi 1-2 zł.
    Dzięki temu prawie wszystko dochodzi... ostatnio miałem problem bo mój
    listonosz poszedł na chorobowe i zastępca nie doręczył listu poleconego
    (jest w trakcie reklamacji).

    Pzdr

  • 22. Data: 2008-01-15 10:20:23
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Sty, 19:53, "Sikor" <n...@b...spam.pl> wrote:

    > Do mnie paczka wysłana 22 listopada(!) dotarła po reklamacji (18 grudnia)
    > dopiero dziś!
    >
    > Chodząc na pocztę w sprawie paczki nasłuchałem się, że listonosze zamiast
    > dostarczać paczki od razu wkładają do skrzynki awizo.
    > O zwrotach nie słyszałem.

    Do mnie sprzedawca z Allegro wyslal paczke 16 listopada - dotarla do
    mnie 5 stycznia.

    Pozdrawiam
    Rafal