    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Date: Tue, 08 Jan 2008 20:22:20 +0100

    Sikor wrote:
    > Chodząc na pocztę w sprawie paczki nasłuchałem się, że listonosze zamiast
    > dostarczać paczki od razu wkładają do skrzynki awizo.

    To u Was jeszcze nie doszli do ostatniego poziomu optymalizacji systemu
    doręczeń.

    U nas zresztą też jeszcze nie. Bo jak na razie tylko odsyłają paczkę bez
    wkładania awizo do skrzynki (i bez dostarczenia paczki oczywiście).

    Ostatni poziom optymalizacji zostanie osiągnięty jak przy nadawaniu będą
    przyjmowali wyłącznie zapłatę za usługę. Niedoręczoną paczkę będzie
    można od razu zabrać do domu.

    Piotrek