  • 81. Data: 2005-03-16 16:31:13
    Temat: Re: Pieski
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Romino [16 Mar 2005 17:13:36 +0100]:

    > no tak skonczylo sie na tym ze tylko upadla, a np gdyby
    > sobie cos zlamala ? w tymwieku to bardzo powazna sprawa,
    > nie mowie o tym ze mogl adostac zawalu i zejsc na miejscu

    Kurcze, szczescie ze nie mieszkam w takim "normalnym kraju",
    balabym sie glosniej zakaszlec na ulicy bo jeszcze starowinka
    wystraszy sie i zejdzie na zawal...

    Kira (paranoja tez powinna miec swoje granice)

  • 82. Data: 2005-03-16 16:36:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zabrakło argumentów?

    nie zabraklo. Naleze do osob ktore ograniczaja swoje wypowiedzi do minimum.
    Jezeli uwazam kogos za "jebnietego" po prostu to pisze, nie musze
    argumewntowac
    tego w 15 zdaniach, uwazam to za bezcelowe poniewaz i tak wszyscy widza
    skad takie wnioski.

    Zarowno Ty jak i przyglup Romino przypominacie mi pewna zdewociala
    dziewczynke ktora
    za wszelka cedne probowala wszystkich przekonac ze McDonalds dazy do
    powybijania wszystkich
    dzieci.

    Jestescie zwyklymi pasozytami ktorzy zamiast zarobic pieniadze samemu
    szukaja wszelkich sposobow aby
    wyludzic to od innych poprzez tak blache rzezcy jak warkniecie psa itp.

    Jest to poprostu zalosne.

    P.

  • 83. Data: 2005-03-16 16:42:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d19gg6$k1u$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > debil.

    rozwine bo przypuszczam ze dla takiego imbecyla trudnym bedzie zrozumienie
    tego.

    w poprzednim poscie napisales

    "Widziałeś kiedyś jak wygląda
    a) noga dorosłego pogryziona przez wilczura
    b) twarz dziecka bez uszu, ze zmasakrowanymi policzkami i cała w
    bliznach po pogryzieniu?

    WIDZIAŁEŚ? To popatrz.
    "

    probujesz mi dac do zrozumienia ze wszystkei psy sa "be" i nalezy je
    zlikwidowac,
    ja natomiast napisalem

    "a widziales jak wygalda cialo zmasakrowane przez psychola?
    nie widziales? to popatrz:

    http://poetry.rotten.com/family-matters/family-matte
    rs.jpg"

    co choc troche myslacy czlowiek zrozumialby ze moim celem bylo pokazanie
    ze wsrod ludzi rowniez znajduja sie psychopaci, ktorze zupelnie bez powodu
    potarfia zaatakowc.

    Jezeli chodzi o psy, jest to rzadkosc, a jak sie juz zdarza to baardzo
    czesto jest to wywolane zachowaniem czlowieka,
    pozniej w mediach opisywane od dupy strony a na grupach przez takich
    oszolomow jak ty .
    Przeczytaj sobie tekst piosenki "Pies" zespolu piec 2 debiec, masz tam
    trafnie ujety jeden z dosc czesto pojawiajacych sie przypadkow.

    Nie pozdrawiam
    P.

  • 84. Data: 2005-03-16 16:42:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Badanie polegało na tym, iż dawano psu miskę z jedzeniem, po czym
    > próbowano
    > zabrać mu miskę. Jesli pies zaczynał walczyć o jedzenie uznawano go za
    > agresywnego,

    Z calym szacunkiem ROTFL. Chyba jedna z większych bzdur jakie słyszalam.

    HaNkA

  • 85. Data: 2005-03-16 16:56:06
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d19nt5$svr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z calym szacunkiem ROTFL. Chyba jedna z większych bzdur jakie słyszalam.

    Nie ja wymyślałam, tylko ludzie, którzy pewnie znają się na tym lepiej. Ale
    faktycznie tak badano agresję lub jej brak w tym dokumencie.

    pozdr

    cherokee

  • 86. Data: 2005-03-16 16:59:47
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > Kurcze, szczescie ze nie mieszkam w takim "normalnym kraju",
    > balabym sie glosniej zakaszlec na ulicy bo jeszcze starowinka
    > wystraszy sie i zejdzie na zawal...
    >

    > Kira (paranoja tez powinna miec swoje granice)

    czytaj miedzy wierszami

    no chyba ze twoj kaszel brzmi jak szczekanie psa...
    az boje sie pomyslec jakie dzwieki wydajesz gdy mowisz

  • 87. Data: 2005-03-16 17:03:27
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > Z calym szacunkiem ROTFL. Chyba jedna z większych bzdur jakie słyszalam.

    a to ciekawe
    wyobraz sobie ze ZDECYDOWANA wiekszosc psow "brana" jest do towarzystwa dla
    malych dzieci, a wiadomo jak dziecko bada otoczenie, wszystko czego siegnie
    "jest jego"

    nadal ci tak do smiechu ? wyobraz sobie wlasne dziecko ktore zaczyna bawic sie
    miska psa ktory NIE przeszedl takiego "testu"

    masz dosyc specyficzne poczucie humoru jesli nadal cie to bawi

  • 88. Data: 2005-03-16 17:04:41
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > a np gdyby sobie cos zlamala ?

    Sorry, że się wtrącam, ale ona tę nogę właśnie złamała. Inaczej nie byłoby tak
    dużego odszkodowania (szpitale w Japonii są piekielnie drogie).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 89. Data: 2005-03-16 17:38:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > nie zabraklo. Naleze do osob ktore ograniczaja swoje wypowiedzi do minimum.

    Znaczy się do tego "baka"?

    > Zarowno Ty jak i przyglup Romino przypominacie mi pewna zdewociala
    > dziewczynke ktora za wszelka cedne probowala wszystkich przekonac ze
    > McDonalds dazy do powybijania wszystkich
    > dzieci.

    Raczej błędne skojarzenie. Do McDonaldsa wcale nie muszę chodzić a z domu
    (przed którym wałęsają się psy) wyjść muszę. Zjawisko wyłudzania odszkodowań
    jest charakterystyczne raczej dla USA a nie dla Polski czy Japonii.

    > Jestescie zwyklymi pasozytami ktorzy zamiast zarobic pieniadze samemu

    Jak bym nie zarabiał to umarłbym z głodu. W Polsce nie da się wyżyć z
    wymuszania odszkodowań, bo sądy działają zbyt opieszale, wpisy są zbyt duże a
    prawnicy nie chcą pracować za ewentualny procent z wygranej sprawy. To nie USA.

    Czapla

  • 90. Data: 2005-03-16 17:46:44
    Od: "romek" <r...@a...com.pl>

    > Zarowno Ty jak i przyglup Romino przypominacie mi pewna zdewociala
    > dziewczynke
    z tematu o psach zostało tylko ujadanie kundla