  • 191. Data: 2005-03-25 16:41:39
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >Bzdura do sześcianu.Nigdy nie wolno chwytać a tym bardziej podnosić
    >dorosłego kota za skórę na karku.Jeżeli
    >nie chcesz skrzywdzić kotka to podnoś go dwoma rękami (dwa punkty
    >podparcia).Byłbym wdzięczny,

    obawiam sie ze nie zrozumiales posta. Nie napislaem o podnoszeniu a o
    zlapaniu za skore na szyi.

    P.

  • 192. Data: 2005-03-25 21:32:51
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    Użytkownik "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> napisał w wiadomości news:d21f05$96t$1@inews.gazeta.pl...

    > obawiam sie ze nie zrozumiales posta. Nie napislaem o podnoszeniu a o
    > zlapaniu za skore na szyi.
    >
    > P.
    A ja o jednym i drugim

  • 193. Data: 2005-03-25 22:18:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "maiku" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Zgadzam sie z tym
    > Pytanie brzmi , czy jestes za usypianiem psow bezdomnych?
    > Bo Ci geniusze wlasnie to zaproponowali.

    Ja jestem za tym, zeby bezdomne pieski mialy do swojej dyspozycji
    ogromny rezerwat, gdzie mogly by sobie zyc spokojnie i biegac do woli.
    Do tego zawsze pelno w misce.
    Ewentualnie jestem za tym zeby psy bezdomne znalazly dom.
    Rowniez jestem za wieloma innymi utopijnymi rzeczami.

    A wracajaca na ziemie.
    Bezdomne psy na pewno trzeba wylapywac, pies biegajacy samopas albo
    szybko znajdzie dom przy ludziach, albo zdziczeje.
    A zdzizcaly bedzie polowal, co nie jest pozytywne.

    W miare humanitarne wydaje sie trzymanie zwierzat w schroniskach. Co
    prawda psu nie jest wesolo w boksie 1x1m, no ale jesc dostanie.
    Sadze ze on sam woli takie zycie niz uspienie.

    Mniej wiecej jak czlowiek - jakos wiezniowie, nawet skazani na dozywocie
    nie popelniaja masowo samobojstw.

    Sprawa trzymania zwierzat w schroniskach (i warunkow w tych schroniskach
    ktore mozna im zapewnic) a usypianie bezdomnych zwierzat rozbija sie
    tylko o kase.
    Nie wiem ile musialo by kosztowac utrzymanie wszystkich bezdomnych
    zwierzat na przyzwoitym psim poziomie. Jezeli stac nas na to, to uwazam
    ze tak wlasnie powinno byc.

  • 194. Data: 2005-03-26 02:13:31
    Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl>

    cherokee <c...@n...o2.pl> napisał(a):

    > No własnie, jak też wczoraj musiałam ochraniać dwuletniego malucha przed
    > bokserem biegającym luzno w centrum Warszawy, wyprowadzonym przez dresa
    > stojącego nieopodal i spokojnie palącego papierosa. A pies podbiegał do
    > wszystkich - oczywiście ani smyczy, ani kagańca.
    >
    > Moim zdaniem straz miejska powinna karać właścicieli luzno biegających psów
    > wysokimi mandatami (sciagalnymi), a psy bez włascicieli po prostu zabierac i
    > usypiac, moze by sie ludzie nauczyli.
    >
    > Jesli mam wybierac miedzy zdrowiem lub zyciem dziecka, a zdrowiem psa, to
> [...]

    Pewnie cie nie przekonam ale boksery sa bardzo przyjacielskie az za...
    Dlatego pies podbiegal do wszystkich bo chcial sie bawic, chcial buzi itd.
    Boksery uwielbiaja dzieci i mozesz zostawic dziecko pod opieka psa. Sa tak
    przyjazne, ze zlodzieja zalizalyby na smierc. nie boj sie bokserow pomimo ich
    wygladu i postury.

  • 195. Data: 2005-03-26 11:15:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > obawiam sie ze nie zrozumiales posta. Nie napislaem o podnoszeniu a o
    > zlapaniu za skore na szyi.
    >
    > P.
    > A ja o jednym i drugim

    od "uzytkownikow" kotów slyszlaem ze podnosi sie je nastepujaco, jedna reka
    za kark a druga
    pod "tylek".

    P.

  • 196. Data: 2005-03-26 11:17:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Nie wiem ile musialo by kosztowac utrzymanie wszystkich bezdomnych
    > zwierzat na przyzwoitym psim poziomie. Jezeli stac nas na to, to uwazam ze

    w pelni sie zgadzam

    P.

  • 197. Data: 2005-03-26 11:22:47
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > od "uzytkownikow" kotów slyszlaem ze podnosi sie je nastepujaco, jedna reka
    > za kark a druga
    > pod "tylek".
    >
    > P.

    Poczytaj więc literaturę na ten temat
    EOT

  • 198. Data: 2005-03-26 11:59:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >Poczytaj więc literaturę na ten temat
    >EOT

    nie widze potrzeby.
    P.

  • 199. Data: 2005-03-26 17:14:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Daria <m...@W...gazeta.pl> napisali:
    > Boksery uwielbiaja dzieci i mozesz zostawic dziecko pod opieka psa. Sa tak

    Bzdura. Malego dziecka nie mozna pod zadnym pozorem zostawiac w
    towarzystwie psa. Nie ma rasy, ktora jest nieszkodliwa.
    Zreszta jest to karalne, a dodatkowo powinno byc karane udzielanie takich
    glupich rad.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 200. Data: 2005-03-26 19:10:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bzdura. Malego dziecka nie mozna pod zadnym pozorem zostawiac w
    > towarzystwie psa. Nie ma rasy, ktora jest nieszkodliwa.

    nie ma tez czlowieka ktory jest nieszkodliwy

    > Zreszta jest to karalne, a dodatkowo powinno byc karane udzielanie

    mozesz namiary dac ?

    P.