  • 71. Data: 2005-03-16 15:59:29
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001c74.42385656@newsgate.onet.pl...

    > staly... a tak glupi jak by sie wczoraj dopiero z choinki urwal

    mam nadzieje ze masz na mysli leszka

    P.

  • 72. Data: 2005-03-16 16:00:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > <cut>
    >
    > no prosze jak nam pan wyskoczyl z bohaterem swojego dziecinstwa :/
    >
    > ze dzieci chca byc strazakiem, policjantem czy kosmonauta, ale tak
    > glupiego
    > dziecka ktore by sie identyfikowalo z kiepskimi to jeszcze nie spotkalem

    umiesz czytac debilu? Gdize ja sie z nim identyfikuje?

    P.

  • 73. Data: 2005-03-16 16:02:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dopuszczasz więc możliwość, że właściciel/ka psa może czasami być głupia?

    oczywiscie, i wtedy nalezy dac grzywne ale nie, nieosiagalna prez
    wlasciciela,
    25 % penjsji, lub w naprawde beznadziejnych przypadkach ( a opisywany w
    tymlinku to do tego
    na pewno sie nie kwalifikuje) 100% , ale nie 50 tys dolarow.

    > Może u Yankesów. W Japonii taki numer nigdy nie przejdzie.

    sa na dobrej drodze.

    P.

  • 74. Data: 2005-03-16 16:05:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak starsza pani jest glupia bo SMIALA wyjsc na ulice :/

    nei, bo spanikowala na widok psa. Zrobil jej cos? Dal powod do tego?
    odskoczyla
    i upadla. Tez mi powod do grzywny w wyokosci 50 tys dolarow.

    > wyobraz sobie ze nie kazdego tak jak ciebie wychowaly dzikie psy,

    pamietaj ze nie jestes anonimowym

    >i jednak
    > wiekszosc ludzi bardziej ceni czlowieka niz zwierze

    kazde zyciue jest cenne, i taki imbecyl jak ty tego nie zmieni, jak ktos ma
    nerwice to nalezy isc do psychologa a nie decydowac o tym kto moze zyc.

    P.

  • 75. Data: 2005-03-16 16:08:14
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > umiesz czytac debilu? Gdize ja sie z nim identyfikuje?

    umiem czytac oczywiscie, i nie pisz do mnie "debilu" bo jeszcze ktos pomysli ze
    jestesmy spokrewnieni

  • 76. Data: 2005-03-16 16:13:36
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > nei, bo spanikowala na widok psa. Zrobil jej cos? Dal powod do tego?
    > odskoczyla
    > i upadla. Tez mi powod do grzywny w wyokosci 50 tys dolarow.

    no tak skonczylo sie na tym ze tylko upadla, a np gdyby sobie cos zlamala ? w
    tymwieku to bardzo powazna sprawa, nie mowie o tym ze mogl adostac zawalu i
    zejsc na miejscu
    taka kara to ma byc ostrzezenie dla wszystkich NIEODPOWIEDZIALNYCH wlascicieli
    psow, mysle ze i u nas takie cos by sie przydalo

    > kazde zyciue jest cenne, i taki imbecyl jak ty tego nie zmieni, jak ktos ma
    > nerwice to nalezy isc do psychologa a nie decydowac o tym kto moze zyc.

    a czy ja decyduje czy tez chce decydowac, mylisz mnie z kims chlopcze
    a co d opsychologo, moze jednak pomysl o tym , na pewno ta wizyta by ci nie
    zaszkodzila

  • 77. Data: 2005-03-16 16:15:08
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > mam nadzieje ze masz na mysli leszka

    Leszka ? :)

    zyj dalej w swoim swiecie uludy

  • 78. Data: 2005-03-16 16:15:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > umiem czytac oczywiscie, i nie pisz do mnie "debilu" bo jeszcze ktos
    > pomysli ze
    > jestesmy spokrewnieni

    to badz laskaw wskazac w ktorym miejscu identyfukuje sie z ta osoba!

    P.

  • 79. Data: 2005-03-16 16:27:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > no tak skonczylo sie na tym ze tylko upadla, a np gdyby sobie cos zlamala
    > ?

    w sadzie sie nie gdyba, to raz a dwa nawet jakby sobie zlamala nie jest to
    powod do wyplaty 50 tys $

    > a co d opsychologo, moze jednak pomysl o tym , na pewno ta wizyta by ci
    > nie
    > zaszkodzila

    rozwin

    P.

  • 80. Data: 2005-03-16 16:27:59
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: fv [Wed, 16 Mar 2005 15:38:23 +0000 (UTC)]:

    > Na dostęp do internetu, jedzenie batoników[1], piwo itp także.
    > Nie jest to głupie ale za to jest niewykonalne w praktyce.

    Z tego to ja sobie zdaje sprawe -- ale mozna pomarzyc? ;)

    Kira