  • 161. Data: 2005-03-17 18:22:13
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00002024.4239bc26@newsgate.onet.pl...

    > a kto to jest "Przemyslaw Rociki" ???

    strasznie bystry jestes

    P.

  • 162. Data: 2005-03-17 18:32:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a kto to jest "Przemyslaw Rociki" ???
    >
    > facet na szczescie juz sie na tobie poznalem i nie biore twoich wypowiedzi
    > powaznie

    bo jestes za glupi na to panie Leszku. Myslisz ze jak dwukrotnie nick
    zmienisz i zaczniesz gadac
    sam ze soba to ktos sie do Twoich pogladow podlaczy?
    Dziwnym trafem Uzytkownik Romino tylko w tym watku wystepuje... i dziwnym
    trafem
    przyjmuje poglady jednego z najwiekszych trolli na grupie.

    robisz sie zalosny

    P.

  • 163. Data: 2005-03-17 18:41:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a kto to jest "Przemyslaw Rociki" ???

    A nie Rokciki? Debil własnego nazwiska bezbłędnie napisać nie potrafi;))))

    > dziwie sie ludziom ktorzy pakuja cie do KFa takiej dawki humoru to nawet
    > na
    > grupie *humor nie ma jak w twoich wypowiedziach, wiem ze to okrutne smiac
    > sie z
    > ludzi uposledzonych no ale coz ja moge...
    > zamilcz nie bede sie smial

    "Nie dyskutuj z idiota bo inni mogą nie zauważyć różnicy" ;)))
    Dla mnie debil nie jest śmieszny lecz żałosny. Gdyby mojemu nazwisku ktoś
    taki obciach robił to bym go uśpił ze względów humanitarnych;))0

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 164. Data: 2005-03-17 18:48:32
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

> [...]
    > sam ze soba to ktos sie do Twoich pogladow podlaczy?
    > Dziwnym trafem Uzytkownik Romino tylko w tym watku wystepuje...

    bo zazwyczaj tylko czytam, ale teraz nie moglem sie powstrzymac

    > i dziwnym
    > trafem
    > przyjmuje poglady jednego z najwiekszych trolli na grupie.

    ty naprawde sie grozny robisz <ROTFL^n>, zglos sie do szefow samoobrony na pewno
    zrobia z ciebie pierwszego informatyka RP

    > robisz sie zalosny

    a ty coraz bardziej zabawny :)

  • 165. Data: 2005-03-17 19:10:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > bo zazwyczaj tylko czytam, ale teraz nie moglem sie powstrzymac

    powstrzymac mowisz...

    to badz laskaw wyjasnic (czego nie zorbiles)
    w jaki sposob geniuszu po poscie ktory wklejam ponizej wywnioskowales ze sie
    identyfikuje z F K,
    bo od tego sie zaczelo..

    "> Wyrażaj się kulturalniej albo wyjdź.

    jak sie ni epodoba to zmien grupe albo sio na prywatne forum

    > Widzisz, to że tobie wolno mieć pieska, wcale nie znaczy że ja muszę w
    > rytm twoich z nim spacerów układać swój plan dnia. A jeśli tak myślisz
    > (a ja mam prawo sobie nie życzyć aby jakiś kundel na mnie szczekał albo
    > mnie obwąchiwał) to nie jest dobrze.

    zacytuje Ferdka kiepskiego:

    "wien Pan co panie pazdzioch, pan ma cos w sobie takiego odrazajacego, tak
    odpychajacego..."
    moze z toba jest podobnie....
    moze w tym kierunku nalezy isc..

    Twoja wolność nie może ograniczać
    > mojej ani moich praw.

    a w jaki sposob to ogranicza twoje prawa, to ty cchcesz je komus ograniczyc.

    P. "

    jak dla mnie jestes takim samym przyglupem jak Leszek, nawet nie wiesz co
    czytasz.

    P.

  • 166. Data: 2005-03-17 20:25:58
    Od: fv <f...@c...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz claimed:
    > Mowie juz o fakcie dokonanym. Obwin 6letnia dziewczynke za to, ze jej
    > ukochany przyjaciel poszedl do nieba dla pieskow, bo go niechcacy
    > wypuscila (wychodzac np. z kolezankami na dwor - 4 dziewczynki w drzwiach,
    > zamieszanie, piesek uciekl.).

    Zawsze można powiedzieć "na pieska trzeba uważać, bo ucieknie a
    wtedy..". Weź pod uwagę, że na pieska _na prawdę_ trzeba uważać, więc
    lekcja będzie pożyteczna.

    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper

  • 167. Data: 2005-03-18 06:45:42
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    ideogram napisał(a):

    > Mój piesek, jeżeli tylko pozwolić mu na to, chętnie lata i obwąchuje
    > każdego przechodnia, bez względu na wiek i płeć...

    a zaden z moich 3 nie, i 90% okolicznych tez nie, podchodza tylko do
    znajomych i z nimi sie witaja, na obcych nie zwracaja uwagi

    [ciach]

    prawda
    a wniosek z tego jeden
    nie uogolniac
    nie pitolic ze wszyscy i wszystko, tepic tych co przeginaja itp itd

  • 168. Data: 2005-03-18 07:49:50
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Kurcze, szczescie ze nie mieszkam w takim "normalnym kraju",

    Miej pretensje do Wałęsy. Gdyby zrealizował swoją obietnicę z 1980 r. u nas
    byłoby tak samo :)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 169. Data: 2005-03-18 08:01:26
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jednak ten przypadek co innego pokazuje.

    No nie bardzo. Gdyby było to powszechne zjawisko w Japonii, to jedna z
    największych poważnych gazet nie podawałaby tego jako sensację. Wtedy o takich
    przypadkach pisałyby ichnie "Fakty".

    Czapla

  • 170. Data: 2005-03-18 08:12:40
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > taki sam jak alergia i psy, powtorze po raz kolejny to problem dziecka i
    > jego rodzicow

    Nie bardzo mogę się zgodzić z tą tezą. Czyżbyś miał zajęcia z Falandyszem?
    (swoją drogą na prawie podobno był bardzo ostry, ale na innych wydziałach był
    totalnym luzakiem).

    W wypadku pogryzienia przez psa winny nie jest poszkodowany, tylko właściciel
    psa a alergia to problem dziecka i jego rodzicow, ale tylko do momentu kontaktu
    z psem. Według Twojej teorii zgwałcona dziewczyna jest winna gwałtu, bo nosiła
    spódniczkę mini. No i nie odbyła szkolenia, jak ma się zachowywać wobec
    gwałcicieli - czyli sama jest sobie winna. Naprawdę nie tędy droga, za dużo tej
    wiktymologii.

    Pozdrawiam

    Czapla