  • 151. Data: 2005-03-17 14:13:04
    Temat: Re: Pieski
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:d1c12d$fku$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Hm? Pedagogiem? Gdzie Pani Hanno jeśli można wiedzieć, bo chciałbym
    > polecać...

    Nie mam na imię Hanna, HaNkA to tylko nick. A jeśli chodzi o drugą kwestię
    to reklamę robią mi zadowoleni uczniowie - najlepsza i najbardziej
    wartościowa moim zdaniem:-)

    HaNkA

  • 152. Data: 2005-03-17 14:26:31
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > litosci i "takie cos" jest pedagogiem...., no nie dziwne ze zle sie w
    > oswiacie
    > dzieje

    A jako dobry pedagog, zadam Ci pracę domową do poczytania na temat
    wychowania psów i przewodnika-dominanta. Gdybyś chciał poczytać więcej to
    poproś kogoś aby nauczyć Cię obsługiwac gogole:-)

    http://www.klubmolosa.pl/modules.php?name=News&file=
    article&sid=12
    http://www.odrzarzeczewo.pl/wz006.htm
    http://amstaff.za.pl/dominacja.htm

    HaNkA

  • 153. Data: 2005-03-17 14:27:08
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 17.03.2005 robi <g...@g...pl> napisał/a:
    > tych obowiazkow sluzby typu straz miejska, policja powiny w trybie
    > natychmiastowym "przywolywac" wlasciciela do obowiazku, przy braku
    > wlasciciela powinny byc wylapywane i przekazywane do schroniska i
    > niestety moze nawet usypiane.

    Pierdolisz bzdury drogi czlowieku.
    Psy i teraz sa wylapywane jesli sie tylko da i kierowane do schroniska, a
    caly problem sie rozchodzi o ich usypianie. Wezmy przyklad. Masz juz 6cio
    a nie 2letnia corke i macie w domu psa - niech do bedzie dajmy na to
    jamnik - dla kontrastu. Byles zajety czyms z zona, dziecko przypadkiem
    wypuscilo psa z domu (zdarza sie niestety nawet w najlepszej rodzinie).
    Szukacie psa, rozwieszacie ogloszenia, w koncu dzwonicie do schroniska.
    Tam sie dowiadujecie - piesek byl, ale prosze Pana uspilismy wlasnie, bo
    tak nalezy robic. Jak wytlumaczysz to dziecku?

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 154. Data: 2005-03-17 14:27:47
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    fv napisał(a):

    > A ty to co? Owad? Leczysz shizofrenię? Nie? To może zaczniesz? Przy
    > okazji polecam poduszkę na tyłek, bo jak zarobisz jeszcze kilka
    > kopów w tyłek od ironii, to możesz tydzień nie usiąść. A żebyś ją
    > zauważył to się nie zanosi...

    a tobie synku znudzila sie normalna sokojna wymiana zdan i szukasz
    wrazen, ze zaczzynasz trollowac?

  • 155. Data: 2005-03-17 14:35:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a tobie synku znudzila sie normalna sokojna wymiana zdan i szukasz wrazen,
    > ze zaczzynasz trollowac?

    to leszek pod innym nikiem, popatrz na googlach, ze shizofremia kiedys
    wylatywal.

    P.

  • 156. Data: 2005-03-17 15:02:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nadzieja matką głupich :P

    Dla niego nie ma nadziei. Wiem co mówię;)
    Mam już taką kolekcję jego bluzgów, ze chyba już pora odciąć śmiecia od
    sieci.

    Pzdr
    Leszek

  • 157. Data: 2005-03-17 15:31:47
    Od: fv <f...@c...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz claimed:
> [...]
    > Tam sie dowiadujecie - piesek byl, ale prosze Pana uspilismy wlasnie, bo
    > tak nalezy robic. Jak wytlumaczysz to dziecku?

    "Pieska nie można wypuszczać na dwór bez opieki, bo pójdzie do nieba dla
    piesków..."

    "Pieska nie można wypuszczać na dwór bez opieki, bo może wpaść pod
    samochód albo ktoś mu może zrobić krzywdę...."

    itp...

    --
    fv

  • 158. Data: 2005-03-17 15:44:08
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Dnia 2005-03-17 08:36, SzerszeN wypłynął na szersze wody, by oznajmić
    światu, co następuje:

    > nie da sie uniknac?
    > a kto cie zmusza do ocierania sie o kazdego kundla latajacego po ulicy

    A toś dowalił... Tylko w mojej klatce schodowej mieszkają cztery pieski,
    a klatek takich blok ma sporo... W większości wypadków właściciele
    piesków idąc z nimi na spacer nie zakładają im ni smyczy, ni kagańca.
    Wyjątek stanowi wilczur, niestety jako pies nieułożony stanowi postrach,
    gdyż nie raz przeciągnął swą właścicielkę po trawniku w pogoni za innym
    pieskiem.

    > chodze po tym swiecie juz ponad 30 lat, od pieluch jestem psiarzem i
    > wyciagam lape do kazdego kundla mijanego na ulicy, niezaleznie od tego
    > czy idzie luzem, czy nie, w moim domu przewinely sie 3 psy teraz mam
    > jednego i wiem ze zadko ktory pies ochoczo leci do kazdego mijanego
    > przechodnia, sa to wrecz wyjatki, liczone na palcach, ewentualnie
    > szczeniaki, ale te z koleii bardzo zadko prowadzane sa bez smyczy

    Mój piesek, jeżeli tylko pozwolić mu na to, chętnie lata i obwąchuje
    każdego przechodnia, bez względu na wiek i płeć...

    > stad ja nie widze zwiazku pomiedzy alergia dziecka i psami, bo jesli juz
    > to dziecko podchodzi do psa (i to rodzice powinni pilnowac dziecka), a
    > nie pies do dziecka, wiekszosc psow omija male dzieci z daleka i
    > szerokim lukiem, gdyz ich zachowanie i sposob poruszania je lekko niepokoi

    No cóż, są psy i psy prawda? Nie każdy pies unika dzieci. Np. moją
    córkę, jako dwuletniego berbecia chapnął piesek, skądinąd wychowany z
    dziećmi itd., itp. I w żaden sposób nie został sprowokowany, bo dziecko
    siedziało spokojnie na ziemi grzebiąc wraz z rodzicami przy rowerze.

    > ale to wiedza wlasciciele psow a nie teoretycy :)

    no cóż, są właściciele i właściciele, prawda? :)

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

  • 159. Data: 2005-03-17 16:04:09
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 17.03.2005 fv <f...@c...com> napisał/a:
> [...]
    > "Pieska nie można wypuszczać na dwór bez opieki, bo może wpaść pod
    > samochód albo ktoś mu może zrobić krzywdę...."

    Mowie juz o fakcie dokonanym. Obwin 6letnia dziewczynke za to, ze jej
    ukochany przyjaciel poszedl do nieba dla pieskow, bo go niechcacy
    wypuscila (wychodzac np. z kolezankami na dwor - 4 dziewczynki w drzwiach,
    zamieszanie, piesek uciekl.).

  • 160. Data: 2005-03-17 17:19:35
    Od: "Romino" <g...@v...pl>

    > ty do Przemyslawa Rokcikiego
    > z indentyfikacja ktorego nie ma najmiejszych problemow.

    a kto to jest "Przemyslaw Rociki" ???

    facet na szczescie juz sie na tobie poznalem i nie biore twoich wypowiedzi powaznie
    dziwie sie ludziom ktorzy pakuja cie do KFa takiej dawki humoru to nawet na
    grupie *humor nie ma jak w twoich wypowiedziach, wiem ze to okrutne smiac sie z
    ludzi uposledzonych no ale coz ja moge...
    zamilcz nie bede sie smial