  • 411. Data: 2005-10-19 08:18:38
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no to chyba normalne ze np twarze oskarzonych w procesach sa zazwyczaj
    niemozliwe do pokazania puki sad na to nie zezwoli i tutaj masz taki
    przyklad
    Oczywiscie nie popieram tego co robily pielegniarki i powinny zostac
    ukarane, ale fotograf nie poszedl na policje, a jako osoba posiadajaca
    dowody na popelnienie przestepstwa powinien pujsc na policje(oczywiscie
    na dokladke tez do mediow) ale pierwsze co musia lto na policje lub do
    prokuratury

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 412. Data: 2005-10-19 09:17:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:dj4v06$qru$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > dowody na popelnienie przestepstwa powinien pujsc na policje(oczywiscie na
    > dokladke tez do mediow) ale pierwsze co musia lto na policje lub do

    tu nie chodzi o twarze, choc takie zakrycie (pozwalajace normalnei rozpoznac
    czlowieka) powinno
    byc surowo karane), a o publikacje czyichs zdjec bez zgody autora.

    P.

  • 413. Data: 2005-10-19 09:30:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wyobrazice sobie Rokickiego jako adwokata na sali sadowej odzywajacego sie
    > do sedziego "debilu". :-)

    nie rozmawiam z sedzia a z uzytkownikiem usenetu a to istotna roznica,
    i nie o noralnym czlowieku a o debilu czego ukrywac absolutni eni zamierzam.
    Juz wytlumaczylem Olgierowi, jezlei mam do czyneinia z ludzmi z razaca
    glupota lub tymu
    ktorzy mnie bezpodstawnie obrazaja nie bede sie kryc z takimi opiniami.

    > Klamiesz. Nikt nie mowi ze byly brudne. Mowi ze *nie byly sterylne* . A to
    > jest juz samo w sobie narazeniem. Ryzykiem jezeli wolisz od tej strony.

    "A zgadnij. Pomysl, czy w tym samym fartuchu panna pielegniarka idzie do
    ubikacji i siada na sedes. I co dalej? Wraca na sale i przebiera sie
    zeby nie narazic noworodka w *inkubatorze* ?"

    czego nie rozumiesz?

    i nastepne oskarzenie psychopaty:

    "I co z tego? Wiewiorki potrafia skakac odleglosci kilkadziesiat razy
    wieksze od swojego ciala i to jako male. Czy to znaczy ze te paniusie
    moga rzucac niemowlaka z rogu na rog sali jak pilke?"

    "Ale nie wieszac za kark."

    > Czyli, skoro niemowlaki wymagaja sterylnych fartuchow, ryzyko jednak
    > zaszlo. A jednak sie kreci?

    a skad ty wiesz ze nie bylysterylne, nastepne rewelacje, skad taka wiedze
    posiadasz?

    > Przeciez nikt nieoczernia. Dyskutujemy tylko aspekty prawne.

    mowisz... tak wiec jezlei zamordowaly wczesniej czlowieka grozi im 25 lat a
    nawet dozywocie ...
    ma to mniejwiecej taki zwiazek ze sprawa jak twoje wypociny..

    > Pisales "przy okazji" Buraczku...

    nadal nie widze sprzecznosci debilu.
    Wyjely do wazenia a z procedury najzwyczajneij w swiecie "zboczyly".

    > Prosze Wysokiego Sadu. Moj jedyny argument: Wysoki Sad to debil. ;-)

    takiego bydla jak ty na takie stanowisko w polsce na pewno by nie
    dopuszczono.
    Oskarzasz bezpodstawnie , nie znasz w ogole prawa, ktos zaszczeka o wybryku
    powtarzasz
    to 50 razy nie wiedzac nawet kiedy to moze miec zastosowanie, i oczerniasz
    ludzi zamoznych za to
    ze maja pieniadze.
    Jestes po prostu zalosny

    nie porownuj siebie to sedziego bo szmacisz to stanowisko.
    A jezlei cos z tym wspolnego w stanach masz to tylko dlatego ze tam zasady
    wybierania sedziego sa tkei jak u nas politykow
    i wiedza do tego jest niepotrzebna.

    > Ale jaka jest roznica wobec wiedzy medycznej w USA i w Polsce? Przeciez
    > choroby sa na ogol te same, a wiec i ryzyko jest te same.

    pozwolilbys operowac sobie oko , gdzie ryzyko wynosilo by 50 % w polsce
    majac dostepne miejsce w amerykanskim szpitalu ?

    P.

  • 414. Data: 2005-10-19 09:31:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> napisał w wiadomości
    pl...
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>

> [...]
    > to, czy w pracy autora (niezależnie od wielkości jej nakładu i od jej
    > rodzaju) skierowanej na wytworzenie tego wytworu aktualizują się
    > możliwości
    > wyboru elementów jego treści i/lub formy. Właśnie stwierdzenie takich
    > możliwości uzasadnia generalną ocenę zdatności wytworu intelektualnego do
    > uzyskania ochrony w prawie autorskim. Nie uchyla to jednak potrzeby
    > dokonywania in concreto ocen wartościujących w celu rozstrzygnięcia
    > pytania,
    > czy zrealizowane przez autora wybory prowadzą do indywidualnego

    wrzucilem twoje posty na pewne forum prawne, i wpelni(prawie w pelni, tak na
    99,99%) sie zgadzam z osoba ktora podala
    przyklad gdzie dane zdjecie nie stanowi utworu:
    " np. fotograficzna wierna kopia obiektu dwuwymiarowego nie jest chroniona
    bo nie ma charakteru, ani "twórczego", ani "indywidualnego"

    P.

    ps.

    Ale co do pielegniarek nie ulega watpliwosci ze zdjecia sa utworami a
    fotograf zlamal prawo.

  • 415. Data: 2005-10-19 09:44:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "pcim" <k...@O...PL> napisal w wiadomosci

    > A do tego innne standardy. Co nie zmienia faktu ze

    pierdzielisz co chiwla glupoty, z nowymi bezpodstawnymi oskarzeniami i nie
    masz na tyle godnosci by zamknac dupe
    jak ci ktos blad wytknie.

    > Gdzie masz dowod ze do wazenia? To ze paniusie mowia ze do wazenia, nie
    > znaczy ze tak bylo. Gdyby byl, to byla by o pierwsza linia obrony. A
    > tymczasem kiszka.

    wybacz ale zdanie rzecznika prokuratury jest dla mnei bardziej rzetelne niz
    bydla w postaci mediow czy buca emigranta

    > dla zainstenia niebezpieczenstwa nalezy odrzucic warunki bezpieczenstwa,
    > czyli czysty fartuch. Tutaj nic trudnego, przesluchanie swiadkow.

    ja pierd., nie wierze po prostu w to co czytam.
    Nalezy odrzucic dowody swiadczace o niewionnosci oskarzonego aby zaisntalo
    uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa, brawo!
    Dajcie czlowieka a ja znajde na niego paragraf

    > A co to ma do znanej wiedzy medycznej nt niebezpieczenstwa noworodkom
    > inkubatorowym, Buraczku?

    kazdy szpital ma swoje procedury. A na pewno inne nizszpital mieszczacy sie
    kila tysiecy km dalej.

  • 416. Data: 2005-10-19 12:34:40
    Od: gropus <d...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > wybacz ale zdanie rzecznika prokuratury jest dla mnei bardziej rzetelne niz
    > bydla w postaci mediow czy buca emigranta

    tak, tak, w panstwie prawa.

    > ja pierd., nie wierze po prostu w to co czytam.
    > Nalezy odrzucic dowody swiadczace o niewionnosci oskarzonego

    co swiadczy o niewinnosci? Domniemuje sie ze fartuch byl brudny.
    Fartuchy do noworodkow nie maja kieszeni. Zgadnij dlaczego Buraczku.

    > aby zaisntalo
    > uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa, brawo!
    > Dajcie czlowieka a ja znajde na niego paragraf

    Nie, dlatego ze przy stwarzaniu ryzyka bada sie bezpiecznestwo, a kiedy
    jego nie ma, to jest jendak niebezpieczenstwo.

    > kazdy szpital ma swoje procedury. A na pewno inne nizszpital mieszczacy sie
    > kila tysiecy km dalej.

    aha, wiec wsadzac do kieszeni wolno?

  • 417. Data: 2005-10-19 12:42:58
    Od: gropus <d...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > glupota lub tymu
    > ktorzy mnie bezpodstawnie obrazaja nie bede sie kryc z takimi opiniami.

    nie potrafisz argumentowac swoich racji. Stad nadpobudliwosc w inna strone.

> [...]
    > wieksze od swojego ciala i to jako male. Czy to znaczy ze te paniusie
    > moga rzucac niemowlaka z rogu na rog sali jak pilke?"

    Widzisz znaka zapytania na koncu drugiego zdania, czy nie chcesz widziec?

    > "Ale nie wieszac za kark."

    > a skad ty wiesz ze nie bylysterylne, nastepne rewelacje, skad taka wiedze
    > posiadasz?

    Bo mialy kieszenie. a fartuchy do niemowlakow nie maja kieszeni, zeby
    zapobiec chowaniu sie bakterii. Czy to z kluczy, czy to z podcierania
    tylka i niewymycia raczki przez pielegniarke.

    > nadal nie widze sprzecznosci debilu.
    > Wyjely do wazenia a z procedury najzwyczajneij w swiecie "zboczyly".

    Zboczyly? Wsadzanie do kieszeni ma jakis zwiazek w wzeniem?

    > takiego bydla jak ty na takie stanowisko w polsce na pewno by nie
    > dopuszczono.

    W panstwie prawa wymogi sa bardzo wysokie. :-P

> [...]
    > A jezlei cos z tym wspolnego w stanach masz to tylko dlatego ze tam zasady
    > wybierania sedziego sa tkei jak u nas politykow

    Tak mowisz?

    > pozwolilbys operowac sobie oko , gdzie ryzyko wynosilo by 50 % w polsce
    > majac dostepne miejsce w amerykanskim szpitalu ?

    A skad to ryzyko sie bierze?

  • 418. Data: 2005-10-19 12:55:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie potrafisz argumentowac swoich racji. Stad nadpobudliwosc w inna
    > strone.

    wszystko ma swoje granice, prosty przyklad, moj telefon do golebiewskiego,
    okazalo sie ze
    wszystko co pisales okazalo sie bzdura a ty dalej swoje i do tego nowe
    oszczertswa,

    > Widzisz znaka zapytania na koncu drugiego zdania, czy nie chcesz widziec?

    jest to takie pytanie jak pytania leppera odnosnie lapowek wreczanych
    wkonretnych dniach konretnym politykom.
    Pytaniem probujesz zasugerowac ze tak wlasnie bylo. A to jest pomowienie.

    > Bo mialy kieszenie. a fartuchy do niemowlakow nie maja kieszeni, zeby
    > zapobiec chowaniu sie bakterii.

    a skad wiesz jakie fartuchy w tym konretnym polskim szptalu sa ubierane do
    tyczh czynnosci ?
    konretnie prosze. nie bo amerykanski lekarz powiedzial, jebie mnie
    amerykanski lekarz, skad wiesz
    jaki fartuch sie nosi w tym konretnym polskim szpitalu, ?

    > Zboczyly? Wsadzanie do kieszeni ma jakis zwiazek w wzeniem?

    zlamaly procedure co nie wyklucza zrobienia tego przy okazji wyjecia do
    wazenia.
    Twoj umysl takiej mozliwosci nie przyjmuje? Za trudne?

    > W panstwie prawa wymogi sa bardzo wysokie. :-P

    wlasnie widac:

    ------------------------------ !!!!!!!!!!!!!!!
    ---------------------------!!!!!!!!!!!!!!

    > Tak mowisz?

    tak mowie, i ty jezlei tam sprawujesz takie stanowisko jestes zywym tego
    dowodem.

    > A skad to ryzyko sie bierze?

    glownie ze sposobu przeprowadzania takich operacji a co za tym idzie
    przeroznych procedur.
    Zadalem konretne pytanie, prosze o odpowiedz. Ryzyko utraty wzroku.

    P.

  • 419. Data: 2005-10-19 13:00:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak, tak, w panstwie prawa.

    nie kuzwa bardziej wiarygodne jest zdanie mediow ktore pokazuja 2 zdjecia z
    30 ,pisza o zonglerce dzieckiem
    i zdanie buca ktory powiela to koloryzujac to jeszcze

    > co swiadczy o niewinnosci? Domniemuje sie ze fartuch byl brudny.

    domniemuje sie ze wszystko bylo prawdilowo a nieprawidlowosc nalezy
    udowodnic, czyli wine nalezy udowodnic

    > Fartuchy do noworodkow nie maja kieszeni. Zgadnij dlaczego Buraczku.

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, widzialaes fartuchy jakie noasza w
    tym szpitalu do tych czynnosci pielegniarki?
    Odrazu sie zrodlem pochwal.

    > Nie, dlatego ze przy stwarzaniu ryzyka bada sie bezpiecznestwo, a kiedy
    > jego nie ma, to jest jendak niebezpieczenstwo.

    jezlei nie bylo 100% bezpieczne to nie oznacza ze ktos kogos narazil na
    BEZPOSREDNIE niebezpieczenstwo UTRATY ZYCIA
    lub zdrowia/

    > aha, wiec wsadzac do kieszeni wolno?

    kurrwa mac. Mowa o fartuchu teraz. I taka z toba rozmowa.

    P.

  • 420. Data: 2005-10-19 13:08:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > domniemuje