  • 1. Data: 2005-10-12 11:54:40
    Temat: alimenty --sprawa w sadzie
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[USUN]@wp.pl>

    Witam
    Nasz ustawodawca "wymusza" na mnie pojscie do sadu po wyrok
    w sprawie alimentow. Slyszac sad mam ciarki na plecach..ale te nieprzyjemne
    :-)
    Czy istnieje jakas inna mozliwosc zalatwienia tej sprawy jesli ojciec
    dziecka przez caly czas placil dobrowolnie alimenty i chce ciagle je placic?
    Moze istnieja jakies lagodniejsze rozwiazania tej sprawy nie posiedzenie w
    sali rozpraw?
    jesli ktos wiedzialby o takiej mozliwosci, dokad sie udac i bylby laskaw mi
    odpowiedziec
    z gory dziekuje

    Anna

  • 2. Data: 2005-10-22 11:34:32
    Temat: Re: alimenty --sprawa w sadzie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Witam
    > Nasz ustawodawca "wymusza" na mnie pojscie do sadu po wyrok
    > w sprawie alimentow. Slyszac sad mam ciarki na plecach..ale te nieprzyjemne
    > :-)

    Niby jak wymusza?

> [...]
    > Moze istnieja jakies lagodniejsze rozwiazania tej sprawy nie posiedzenie w

    Zawrzyjcie ugodę pozasądową.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam