  • 191. Data: 2005-10-14 06:01:49
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Marcin Żyła wrote:

    > Uważam, ze facet powinien dostać za:
    > 1. naruszenie wizerunku
    > 2. za kopiowanie
    > 3. za rozpowszechnianie
    > 4. jako bonus: za utrate dobrego imienia. Bo jak Sąd wyda wyrok z
    > podaniem do poblicznej wiadomosci - ok, wyrok. Jak sobie zenek coś
    > ubzdura i rozkręci - niech cierpi.

    a czy jeszcze nie mozna by go "kopnac" za ukrywanie dowodow? ;)
    w koncu ukrywal je 3 tygodnie, a w tym czasie pielegniarki mogly by
    "zagrozic" wielu dzieciom

  • 192. Data: 2005-10-14 06:04:37
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Może np. akty swojej narzeczonej i sobie nie życzy, żeby jakiś wścibski
    > laboludek albo inny ciekawski, taki jak ty, się nad nią ślinił czy wręcz
    > sprzedawał potem te zdjęcia do prasy.

    dokladnie, albo sprzedawal je jakims stronom o wiadomej tematyce,
    dodatkowo przyklad ktory podalem w innym temacie, fotki rodzica
    kapiacego swoje dziecko, ktory jakis oszolom moze ocenic jako
    pornografie dziecieca, albo inne molestowanie

    na szczescie fotografia cyfrowa coraz bardziej sie rozpowszechnia i
    takie laboludki beda mialy coraz mniej pracy

  • 193. Data: 2005-10-14 07:52:09
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4. jako bonus: za utrate dobrego imienia. Bo jak Sąd wyda wyrok z podaniem
    > do poblicznej wiadomosci - ok, wyrok. Jak sobie zenek coś ubzdura i

    No i jeszcze wiedzial o przestepstwie i nie ponformowal odpowiednich organow
    :)

    Jacek

  • 194. Data: 2005-10-14 08:03:43
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości

    > KAi nie przetłumaczysz, ona wie swoje i co gorsza zawsze wie lepiej niż
    > wszyscy.

    a Ci co maja inne zdanie to burasy itp ;D

    Zaraz nas obrzuci epitetami :D

    Jacek

  • 195. Data: 2005-10-14 08:06:04
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:din0u3$icg$1@opal.futuro.pl,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > ...albo palant grzess wyrwał wypowiedź z kontekstu, a Ty kontekst
    > zauważyłaś i odpowiednio zinterpretowałaś.

    dokładnie wystąpił ten wariant, jak się zorientowałam póxniej, ale szkoda mi
    pisania do palanta.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swą miłość,
    lecz tylko o to, by kochać coraz lepiej

  • 196. Data: 2005-10-14 08:09:12
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Kto "on"? Fotograf? A jeśli ja zawiadamiam policję o przestępstwie to
    > "ustalam" - czy takie ustalanie jest zabronione? Czy najpierw powinienem
    > otrzymać opinię podpisaną przez prokuratora rejonowego?

    A widzisz pewna roznice czy jest to dla Ciebie za trudne??
    Sam piszesz ze jesli ty zawiadamiasz policje, a nie gazete!!

    Od kiedy to prasa w naszym kraju jest sadem??

    Gdyby ten fotograf pofatygowalby sie na policje i tam zlozyl doniesienie to
    nie byloby w tym nic dziwnego, ale on wolal isc zarobic, i sprzedal
    zdjecia - zachowal sie tak samo jak te baby, tyle ze one to glupie po prostu
    byly a on chciwy

    I mam nadzieje ze kazdego spotka odpowiednia kara

    Jacek

  • 197. Data: 2005-10-14 08:11:30
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > faktu sprzedaży wszem i wobec? A jeśli nie masz takich dowodów, to jesteś
    > zwykłym... pomawiaczem, że powiem to najdelikatniej jak potrafię.
    > Całe "zamieszanie" przypomina mi sytuację, gdzie do obrony - nie waham się
    > tego jasno stwierdzić - przestępców i zachowań przestępczych, przywołuje
    > się ustawy stworzone w zupełnie innym celu. Nie można opublikować danych
    > kapusia SB donoszącego na sąsiadów, bo ustawa o ochronie danych osobowych.
    > Nie można opublikować danych pedofila, bo patrz wyżej. W dawnych czasach
    > Kaczyński nie mógł ujawnić tajnej instrukcji nakazującej UOP inwigilowanie

    Ale zgode na publikacje tych zdjec to sad moze wydac a nie jakies burak z
    zakladu fotograficznego!!
    Zyjemy w panstwie prawa i samosady sa u nas bezprawne. W tym wypadku
    fotograf wydal wyrok, polazl i sprzedal zdjecia bo myslal ze zrobi interes
    zycia. Mam nadzieje ze glupi gnoj sie ostro na tym przejedzie. Bo se po
    prostu gebe wyciera cudzym nieszczesciem.

    Jacek

  • 198. Data: 2005-10-14 08:14:16
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie znam kai, ani nigdy nie sledzilem jej wypowiedzi
    > twoje zas od dawna
    > "ale zdaje się nie rokujesz nadziei." okreslilas sie bezblednie

    No to poszukaj, zwlaszcza z grupy warszawskiej.
    Kaja tam daje niezle popisy :D

    Jacek

  • 199. Data: 2005-10-14 08:55:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Każde zdjęcie jest prawnie chronionym utworem, nawet takie z cyklu 'u
    > cioci na imieninach'.

    Takie z dziecieca pornografia tez?

    P.S.
    Siostrzyczki mialy prawo robic zdjecia wczesniakowi? NIE.
    Czyli zdjecia sa nielegalne. Nielegalne zdjecia powinny podlegac ochronie?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 200. Data: 2005-10-14 08:57:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Ale jest jeszcze prawo, a nie totalny budrel i dziki zachód, o którym ty
    > marzysz.

    A jakie prawo zabrania mi kogokolwiek i o czymkolwiek poinformowac?