  • 131. Data: 2005-10-13 14:54:19
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:
    > Robert Tomasik napisał/a:

    > O zdjęcia i zabawę typu wsadzanie noworodka do kieszeni i unoszenie go
    > ręką jak małego kotka, jak również o nieuzasadnione przeciągnięcie czasu
    > przebywania dziecka poza inkubatorem (ważenie to krótki czas w
    > porównaniu z "sesją").

    No i jeszcze to wkładane do kieszeni dziecko miało popodłączane różne
    rurki, więc po pierwsze któraś mogła się obluzować, a po drugie to dla
    dziecka niepotrzebny ból.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 132. Data: 2005-10-13 15:20:49
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Tak, bo dzieki temu podobnym debilkom nie przyjdzie do lba
    > uskuteczniac podobnych zabaw.

    Przyjdzie przyjdzie, nie łudź się. Tylko będą już wiedziały,
    żeby nie lecieć z tym do fotolabu.

    Kira

  • 133. Data: 2005-10-13 15:35:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anakonda wrote:

    > nie, wkładały do kieszeni, a błyskienie fleszem w oczy takiego noworotka to
    > nie tylko zabawa to poprostu drańswo ,nie wiem czy wiesz obrońco tych
    > idiotek ,że to grozi dziecku ślepota - a jak masz wątpliwości to przeczytaj
    > parę zdań na temat ochrony wzroku wcześniaków.

    Nie jestem 'obrońcą idiotek', kretynie, tylko najpierw życzę sobie dojść
    do prawdy, do faktów - a nie do medialnej popeliny robionej przez tanie
    gazetki.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 134. Data: 2005-10-13 15:37:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > O zdjęcia i zabawę typu wsadzanie noworodka do kieszeni i unoszenie go
    > ręką jak małego kotka, jak również o nieuzasadnione przeciągnięcie czasu

    A czym miały unosić? Telekinezą?

    > przebywania dziecka poza inkubatorem (ważenie to krótki czas w
    > porównaniu z "sesją").

    Ten czas oczywiście zmierzyłeś? ;->

  • 135. Data: 2005-10-13 15:39:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Brodek wrote:
    > wiadomości news:dijqeh$j8c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Motywacja nie była materialna.

    Jaaaaaaaaaasne.

    > Facet ma kobietę w ciąży i po prostu wyobraził sobie, że taką zabawką
    > mogło być jego dziecko.

    I dlatego czekał aż 3 tygodnie? Musiał doprowadzić kobietę do 'zajścia'
    w ciążę, żeby sobie uświadomić, jak 'strasznie' było potraktowane to
    dziecko?

  • 136. Data: 2005-10-13 15:39:40
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dilnce$kfk$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem czy byłbyś zachwycony i tego samego zdania, jesli jakis koszmarny
    > wypadek dotyczyłby kogos z Twoich bliskich a sanitariusz czy kierowca
    > karetki zamiast wykonywac swoje obowiązki, przy okazji pstrykał zdjęcie, w
    > celu odsprzedania go brukowej gazecie.

    Ależ ja się ustosunkowałem do najwyżej zacytowanego zdania.
    Że nie jest naganne sprzedawanie gazecie tylko własnych zdjęć, a nie
    cudzych! Zobacz też moją odpowiedź, którą sama cytujesz poniżej. A nic nie
    pisałem o tym co na nich jest.
    Spokojnie, nie ekscytuj sie tak ...
    WSm

  • 137. Data: 2005-10-13 15:40:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:
    > Bardzo dobrze zrobiono, bo byÄ moĹźe ta sprawa nie "ujrzaĹaby ĹwiatĹa
    > dziennego". Fotograf to zrobiĹ na pewno nie dla osiÄgniÄcia korzyĹci, tylko
    > byĹ pod wpĹywem szoku jak zobaczyĹ co jest na tych zdjÄciach.
    > Bandytyzm trzeba tÄpiÄ. Najlepiej publicznie!

    I do tego szoku dochodził przez 3 tygodnie?

    Bujać to my, ale nie nas...

    PS: ustaw sobie kodowanie na regulaminowe.

  • 138. Data: 2005-10-13 15:42:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > MoĹźe film do wywoĹania czekaĹ w kolejce i dopiero go po 3-ch tygodniach
    > wywoĹaĹ?

    A teraz to już zwyczajnie bredzisz.

    3 tygodnie na wywołanie filmu...

  • 139. Data: 2005-10-13 15:42:11
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dilncf$kfk$3@atlantis.news.tpi.pl...

    [...]
    > To nie jest oddział położniczy tylko patologii noworodków czy jakoś tak.
    Tam
    > trafiają wczesniaki z wielu okolicznych miast i właściwie poza
    wczesniakami
    > to rzedko jakie dziecko tam lezy.

    No też właśnie. Dlatego stosunkowo łatwo dojść, które to było dziecko.
    Zaczynam zauważać, że nieuważnie chyba czytasz tę dyskusję.
    WSm

  • 140. Data: 2005-10-13 17:08:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > powinni jeszcze opublikowac adres tego foto labu :) mysle ze w szybkim
    > czasie zwinol by interes, a w kazdym razie stracil czesc klientow, juz
    > ja np u takirgo matola fotek bym nie wywolywal

    A co masz na tych fotkach, że tak się obawiasz?