  • 121. Data: 2005-10-13 12:06:32
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:
    >> Uprawnia do tego interes spoleczny.
    >
    > nie,

    tak.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 122. Data: 2005-10-13 12:22:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndksir2.fdv.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > tak.

    nie

    P.

  • 123. Data: 2005-10-13 12:34:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem, czy sie wstydzicie...
    >
    > <ciach cytaty>
    >
    > Gdzie tu jest o rozgadywaniu sasiadom, ze 20-latek umowil sie z 14-latka?
    > Nie pamiec was myli, tylko lzecie...

    o nim byla mowa watku, zreszta tylko o 14latkach bo poruszono akcje geniuszy
    z polsatu z programu interwencja.
    Chodzilo o to by to biegly psycholog stwierdzil czy ktos choruje na
    pedofilie i ewentualie wtedy wyrokiem sadu powiadomil
    rodziny zdziecmi pod grozba wyoskiej kary jezlei pojdzie dalej,
    ty zazarcie twierdziles ze dziennikarze maja prawo jak BYDLO zaraz po
    zatrzymaniu opowiadac (w przyapdku 14 latkow ewidentne brednie)
    ze ktos jest pedofilem BO
    "Jesli ktos jest pedofilem, to otoczenie ma prawo o tym
    wiedziec, zanim zacznie sie dobierac do dzieci."

    Zastanow sie czlowieku nad soba , albo przemysl to co Szerszeń (czy Robert
    kiedys tam, nizej cytat) w watku wyzej napisal zanim zaczniesz sie z takimi
    pogladami w miejscu
    publucznym dzielic:

    Szerszeń:

    "a co bedzie jak ty kiedys zaniesiesz do takiego pacana swoje foty kiedy
    np myjesz swoje dziecko i taki debil wespol z pismakiem opublikuja je na
    lamach jakiegos brukowca robiac z ciebie pedofila?"

    Roberta:

    "Po to, by niektórzy dziennikarze oraz inne zainteresowane osoby mniej
    więcej zrozumiały, czym się różni pedofil od przestępcy skazanego z
    art. 200 czy 202 kk. Może któremuś ręka drgnie, zanim złamie komuś
    życie pisząc "Henryk J. - brat byłego prezydenta Koziej Wólki jest
    pedofilem ..." - no niby nie napisali o kogo chodzi - "... bo posiadał
    zakazane przez prawo zdjęcia pornograficzne dzieci" - a gość ma fotkę
    chrześniaczki w kąpieli. Po kilku miesiącach się sprostuje, o ile w
    między czasie facet się nie powiesi, bo jak się powiesi, to nikt tego
    do końca wyjaśniać nie będzie."

    P.

  • 124. Data: 2005-10-13 12:39:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > nie

    Tak, bo dzieki temu podobnym debilkom nie przyjdzie do lba uskuteczniac
    podobnych zabaw.

  • 125. Data: 2005-10-13 13:23:19
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dil6sp$hd3$1@inews.gazeta.pl,
    KOMTUR <k...@m...jest.obok.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dik7me$gb6$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moze chodzilo mu nie tyle o te dzieci, ale ogolnie o dzieci.
    > Żeby wiecej taka sytuacja sie nie powtorzyla.
    > Chlopak spodziewa sie potomka.
    > Ja go rozumiem, sam mam 19 miesiecznego bobasa i gdybym
    > rozpoznal na zdjeciu swoje dziecko, to delikatnie mowiac zrobilbym
    > tym pielegniarkom krzywde.

    Wystarczyło zgłosić sprawę odpowiednim organom a nie zanosić _prywatne_
    zdjęcia do prasy.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Szczęśliwy jest naród, którego historia jest nudna
    /Monteskiusz/

  • 126. Data: 2005-10-13 13:24:43
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:45c18$434e30bc$540af682$11012@news.chello.pl,
    wsm <w...@s...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dik83r$hg1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>>
    > [...]
    >
    > Jeżeli swojego autorstwa - nic w tym nagannego.
    > WSm

    Nie wiem czy byłbyś zachwycony i tego samego zdania, jesli jakis koszmarny
    wypadek dotyczyłby kogos z Twoich bliskich a sanitariusz czy kierowca
    karetki zamiast wykonywac swoje obowiązki, przy okazji pstrykał zdjęcie, w
    celu odsprzedania go brukowej gazecie.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swą miłość,
    lecz tylko o to, by kochać coraz lepiej

  • 127. Data: 2005-10-13 13:26:13
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:a22b8$434e2f7d$540af682$10800@news.chello.pl,
    wsm <w...@s...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dik7md$gb6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>>
    > [...]
    >
    > Dziennikarze podają, że ważyło 1 kg - wnioskują tak z oglądu na
    > zdjęciu, czy na podstawie jakichś dokumentów? A swoją drogą, czy tak
    > wiele rodzi się 1 kilogramowych wcześniaków, aby nie móc go
    > zidentyfikować na przestrzeni trzech tygodni w dokumentacji szpitala
    > biorąc pod uwagę rozkład dyżurów pielęgniarek? Naciągane wszystko dla
    > celów sensacji dziennikarskiej.

    To nie jest oddział położniczy tylko patologii noworodków czy jakoś tak. Tam
    trafiają wczesniaki z wielu okolicznych miast i właściwie poza wczesniakami
    to rzedko jakie dziecko tam lezy. Na podstawie informacji, że dziecko ważyło
    1 kg (pewnie około) trudno zidentyfikować które z dzieci to mogło być.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Jedynie miłość nadaje sens życiu.
    Dlatego im bardziej zdolni będziemy do miłości i dawania siebie innym,

  • 128. Data: 2005-10-13 13:27:30
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dil8is$phm$1@inews.gazeta.pl,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał/a:

    > poprawilem błąd w wyrazie, bo napisał noworotka.

    > nie tlumaczy zachowania fotografa, na policje a nie do gazet,

    ależ ja się zgadzam z tym, że powinien iść do odpowiednich organów a nie do
    gazet.

    > ja tez, i Robert tez, ale to nie uprawania nikogo do popelnienia
    > przestepstw na szkode tych pielegniarek

    j. w. - zgadzam się w pełni. Ponieważ jestem z tego samego miasta -
    wolałabym wiedzieć który to fotolab jest taki akuratny, aby omijać go
    szerokim łukiem.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miło poszaleć w porę
    /Horacy/

  • 129. Data: 2005-10-13 13:36:36
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dilncd$kfk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wystarczyło zgłosić sprawę odpowiednim organom a nie zanosić _prywatne_
    > zdjęcia do prasy.

    Moze i tak.
    Ale dzieki temu moze inne pielegniarki sie zastanowia, zanim zrobia cos
    glupiego.

    Pozdrowka

    --
    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free
    www.stockphoto.komal.pl

  • 130. Data: 2005-10-13 14:51:01
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    bubu wrote:

    > Ale ty to lubisz mataczyć !!!!!!!!!!!!

    I właśnie do tego przydało się upowszechnienie tych zdjęć.
    Żeby Andrzej nie mógł nam wmówić, że dzieci nie wkładano do kieszeni, bo
    to właśnie było widać na jednej fotografii.
    Takie maleńkie dziecko z podłączonymi tymi wszystkimi rurkami włożone do
    kieszeni pielęgniarskiego fartucha.

    --
    MArta
    m...@N...pl