  • 71. Data: 2014-04-08 22:59:03
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
    zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.

    MJ

  • 72. Data: 2014-04-08 23:25:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia
    > zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja.

    No uważaj, bo niektóre banki blokują kartę w przypadku podejrzanego użycia
    (np. pierwszy raz "za granicą") i braku chęci / możliwości potwierdzenia
    przez właściciela takowej. Nie jest to dokładnie to co Ty piszesz, ale
    już podobnie:

    http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=18&p=35
    3310

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 73. Data: 2014-04-08 23:59:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę
    > się identyfikować? No proszę Cię.

    Problemem nie jest niezgadzanie się. Problemem jest pominięcie
    kwestii głównej - jaki jest poziom przelewu dla białego
    człowieka, który pozwala ominąć debilną procedurę. Wówczas
    zjawiasz się ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz rację. Coś
    z trollowania tu jest.

    > W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :)

    Gdzie ukryła się ta moja głupota ? W pytaniu o to jaka kwota
    jest kwotą graniczną ?

    > Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)

    Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
    "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
    w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
    również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
    częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. A ja tylko zapytałem,
    którędy poprowadzona jest obwodnica częstochowy. Moglibyśmy
    podywagować o owej obwodnicy, ale za cel postawiłeś sobie
    udowodnienie, że walenie przez centrum w godzinach szczytu to
    patriotyczny obowiązek.

    > Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów.

    I trafiasz w sedno. Gdyby mój wstęp był przyczyną - oznaczałoby
    to, że to ja do kogoś dzwonię i zagajam.

    > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.

    A to, że posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, że ciebie
    przerasta.

    > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    > że u wszystkich tak jest.

    Masz rację. Większość ludzi, podaje do autoryzacji przelewów
    telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 74. Data: 2014-04-09 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
    > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    > że u wszystkich tak jest.

    To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze
    techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób.
    IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje
    za absurdalny.
    Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem
    zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni.

    Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej!

  • 75. Data: 2014-04-09 00:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > Nie patrzyłem. ale w ciemno zakładam, że nie. Jak zlecę przelew
    > mam podpowiedź :"sprawdć czy ten przelew aby nie będzie wymagał
    > potwierdzenia, sprawdzisz to w TRANSAKCJE
    > NIEZREALIZOWANE-OCZEKUJĄCE NA REALIZACJĘ".

    Hmm, skoro piszą w systemie transakcyjnym to samego faktu weryfikacji bym
    sie nie czepial.
    Czepiał bym sie tego, ze taka informacja, zamiast sama wyskoczyc, musi byc
    przez klienta szukana w jakis dodatkowych miejscach.

    Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
    wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
    przeciągu 30 minut.

  • 76. Data: 2014-04-09 00:13:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
    > częstochowy bronisz debili i ich pomysłów.

    Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
    ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
    odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość
    przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla
    faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle.
    Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
    *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.

    Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego
    nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu
    rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
    w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
    tak/nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 77. Data: 2014-04-09 22:46:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
    > ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
    > odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość

    Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz
    jeszcze jakieś talenty ? Gdzie ja napisałem, że sprawiłem sobie
    problem ? Ja nieautoryzowanych przeze mnie durniów wrzucam do
    KFa. Sytuacja została rozpisana w ten a nie inny sposób by takim
    tłukom jak ty unaocznić problem. Jak widzę zbyt mało dosadnie.

    > Bo on się przedstawił.

    Taaaa ... Oczywiście nie słyszałeś o akcjach UOKiK względem
    podmiotów, które wysyłały pisma do klientów z podpisem
    nieistniejącego pracownika. Więc mówisz, że Rafał Gil to
    prawdziwa persona. BRAWO !

    > Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
    > *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.

    Masz rację. Sam sobie stworzyłem sytuację, że ktoś do mnie
    dzwoni. Zawsze ta robię. Wołodia - jeżdżę do moskwy i dzwonię do
    siebie. To dziki kraj.

    > rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
    > w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
    > tak/nie.

    Wklejali rozmowy ? Czy hipotetyczne scenariusze ? Bo coś ci się
    chyba piermandoli pod sufitem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 78. Data: 2014-04-09 22:48:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:

    > Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie
    > wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w
    > przeciągu 30 minut.

    teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
    kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
    zainicjowaniu przelewu :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 79. Data: 2014-04-10 00:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. Problemem
    > kolejnym jest to, że dzwonią np godzinę czy więcej po
    > zainicjowaniu przelewu :)

    Byle dzwonili przed sesją elixiru.

  • 80. Data: 2014-04-10 00:11:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>