    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 08 Apr 2014 23:59:17 +0200
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070943360.3232@quad>
    <s...@p...org> <li140d$4s5$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1aeh$q9u$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1den$f0a$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1ild$3tl$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>

    > Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę
    > się identyfikować? No proszę Cię.

    Problemem nie jest niezgadzanie się. Problemem jest pominięcie
    kwestii głównej - jaki jest poziom przelewu dla białego
    człowieka, który pozwala ominąć debilną procedurę. Wówczas
    zjawiasz się ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz rację. Coś
    z trollowania tu jest.

    > W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :)

    Gdzie ukryła się ta moja głupota ? W pytaniu o to jaka kwota
    jest kwotą graniczną ?

    > Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)

    Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
    "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
    w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
    również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
    częstochowy bronisz debili i ich pomysłów. A ja tylko zapytałem,
    którędy poprowadzona jest obwodnica częstochowy. Moglibyśmy
    podywagować o owej obwodnicy, ale za cel postawiłeś sobie
    udowodnienie, że walenie przez centrum w godzinach szczytu to
    patriotyczny obowiązek.

    > Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów.

    I trafiasz w sedno. Gdyby mój wstęp był przyczyną - oznaczałoby
    to, że to ja do kogoś dzwonię i zagajam.

    > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.

    A to, że posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, że ciebie
    przerasta.

    > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    > że u wszystkich tak jest.

    Masz rację. Większość ludzi, podaje do autoryzacji przelewów
    telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90