  • 81. Data: 2014-04-10 11:40:22
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-09, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz
    > jeszcze jakieś talenty ?

    Sądzę że doskonale wiesz o którym zdaniu pisałem, chociaż wygodnie
    wybierasz nigdy się do tego punktu nie odnieść. A skoro tak wspaniale
    odwracasz kota ogonem tu, w dyskusji i tak wspaniale tworzysz
    obrazowe i prześmiewcze porównania, _nie odnosząc_ się w ogóle
    do punktu który poruszyłem, to tym bardziej zyskuję pewność,
    że problemy sobie sam stwarzasz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 82. Data: 2014-04-10 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > U mnie zadzwonili PO.

    Hmm, no i to już jest przegięcie aby celowo opóźniać przelew...

  • 83. Data: 2014-04-10 19:32:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Sądzę że doskonale wiesz o którym zdaniu pisałem, chociaż wygodnie

    Sądzę, że doskonale zrozumiałeś treść pytania, które zadałem w
    pierwszym zdaniu ... ale wygodniej ci na nie odpowiedzieć, tylko
    pie*&^%ić od rzeczy.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 84. Data: 2014-04-10 19:40:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-10, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Sądzę, że doskonale zrozumiałeś treść pytania, które zadałem w
    > pierwszym zdaniu ... ale wygodniej ci na nie odpowiedzieć,
    > tylko pie*&^%ić od rzeczy.

    Klasyczna odpowiedź 6-latka "a nie bo Ty".

    A na Twoje "inteligentne" pytanie dostałeś odpowiedź,
    i to kilkukrotnie. To że ją postanowiłeś zignorować,
    to już nie moja wina.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2014-04-10 20:01:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A na Twoje "inteligentne" pytanie dostałeś odpowiedź,

    Ja się kilkukrotnie do twoich wypocin ustosunkowywałem. Czy ty
    odpowiedziałeś na pytanie postawione przeze mnie w tym wątku ?

    > i to kilkukrotnie. To że ją postanowiłeś zignorować,
    > to już nie moja wina.

    Zaprawdę ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 86. Data: 2014-04-11 20:08:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-10, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Ja się kilkukrotnie do twoich wypocin ustosunkowywałem. Czy ty
    > odpowiedziałeś na pytanie postawione przeze mnie w tym wątku ?

    Nie ustosunkowywałeś się, tylko odwracałeś kota ogonem pisząc
    o winie bankowych procedur.

    > Zaprawdę ?

    Zaprawdę. Pierwsze clou miałeś chociażby tu:
    a ja potwierdziłem tu: news:slrnlk861l.nbr.proteus@pl-test.org

    Nie ma granicznej kwoty, bo to zależy od użytkowników.
    Dla niektórych przelewy >20k to potrafi być norma (np. gracze
    giełdowi, przedsiębiorcy prowadzący 1-os DG).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 87. Data: 2014-04-11 22:40:51
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    w innych bankach robie przelewy grubo ponad podane kwoty, nigdy nikt nie
    dzwoni, z reszta, nie mam obowiazku odbierac telefonow, bank ma zas
    obowiazek wykonac zlozona i potwierdzona (autoryzacja) dyspozycje.
    ale z millenium powyzej 50 tys. nie robiles?! i nie zrobisz, bo musisz sie
    przejsc do placowki.
    bank ma zasrany obowiazek jak nie ma zpisane w regulaminie, ze moze sobie
    przeprowadzic weryfikacje a pko pewnie ma ;)

    --
    pozdrawiam, wromek