  • 1. Data: 2014-04-03 22:15:11
    Temat: Zastawiony wjazd do garażu
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    mam taki oto problem. Często ktoś zastawia mi wjazd do garażu, ot atrakcyjne
    miejsce bo wszędzie dookoła są płatne parkingi. Garaż znajduje się podwórku,
    z którego korzysta kilka wspólnot. Znajduje się znak zakazu ruchu, ale taki
    postawiony przez wspólnoty. Pomijając już pojedyncze przypadki parkowania na
    chwilę to wczoraj ktoś stal cały dzień i noc, ja musiałem parkować w innym
    miejscu zamiast korzystać ze swojego garażu. Dzisiaj ta sama osoba znowu
    postawiła auto na noc. Nie wiem kto to jest więc nie mogę pójść i wziąć za
    fraki. SM i policja umywają ręce bo to nie strefa ruchu i oni nic nie
    zrobią. Czy naprawdę pozostaje tylko założenie sprawy cywilnej? Przecież to
    idiotyczne, ja bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM lub
    policja mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie chce?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2014-04-04 01:18:06
    Temat: Re: Zastawiony wjazd do garażu
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > idiotyczne, ja bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM
    > lub policja mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie

    Przylep mu butaprenem na szybie przyjacielską informację na temat, co robi.
    To pomaga,

    Aygul

  • 3. Data: 2014-04-04 06:48:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-04 01:18, Ajgul pisze:

> [...]
    >
    > Czy naprawdę pozostaje tylko założenie sprawy cywilnej? Przecież to
    >
    > Przylep mu butaprenem na szybie przyjacielską informację na temat, co robi.

    Tyle, że jak nie ten, to inny zaparkuje.
    I tak będzie przylepiał każdemu karteczkę?
    Lepiej chyba powiesić tabliczkę, że niezbadane zjawisko
    i schodzi powietrze czy coś tam.

  • 4. Data: 2014-04-04 08:28:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2014 22:15, Marian Paździoch pisze:

> [...]
    > bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM lub policja
    > mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie chce?

    Moment, co z tego że "nie strefa ruchu"? To wykroczenie i
    policja/straszacy mają psi obowiązek interweniować.

  • 5. Data: 2014-04-04 08:30:09
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM lub policja
    > mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie chce?

    Oznakować plac dać tabliczkę, że godzina parkowania kosztuje 500 zł, a
    każda następna rozpoczęta po 1000 zł. Kupić blokadę na koło, wynająć
    żula, który zajmie się zakładaniem i ściąganiem blokad. Jeżeli nawet nie
    uda się wyeliminować parkujących, to przynajmniej można na tym nieźle
    zarobić.

    Ewentualnie oznakować drogę jako przeciwpożarową dać tabliczki o
    odholowaniu i zgłaszać problem na policję, że zastawiona jest droga
    przeciwpożarowa.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 6. Data: 2014-04-04 09:38:21
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Apr 2014 22:15:11 +0200
    Marian Paździoch <n...@n...pl> wrote:

    Pimijając już podane przykłady dotyczące rozmaitego oznakowania terenu, tudzież
    karnych kut... na szybie i magicznie ubywającego powietrza w kołach, to czy nie ma
    możliwości na tej drodze postawienia jakiejś zapory, w postaci szlabanu, droższa
    wersja, lub tych stawiancyh pachołków i rozdania kluczyków zainteresowanym?

    owszem upierdliwe, ale przeważnie skuteczne

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 7. Data: 2014-04-04 12:57:54
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > bym chciał korzystać ze swojej własności. Może jednak SM lub policja
    > mogą go jakoś sholować lub zrobić coś innego, ale im się nie chce?

    Mi stawiają na wprost drzwi wejściowych, tak ,że żona z wózkiem nie może
    się dostać do domu.
    Karne k..y i inne takie działają tylko na "tego" klienta, na drugi dzień
    stoi inny. Policja, SM i takie tam łapy umywają.
    Tak trochę dla fanu, wiem że głupie, stawiam dwa samochody jeden po
    lewej drugi po prawej delikwenta, tak, że stykają się lusterkami.
    Kupiłem kamerkę i nagrywam to co się dzieje. Rekordzista ma czas wyjazdu
    45min.
    Kiedyś wrzucę na YT filmiki

    PS Samochodów mi nie żal bo stare próchna, ale kilku już płaciło za
    obcierki.

  • 8. Data: 2014-04-04 15:02:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-04 12:57, Baczek pisze:
    > (...)
    >
    > PS Samochodów mi nie żal bo stare próchna, ale kilku już płaciło za
    > obcierki.

    To tak po trochu i za zebraną kasę możesz "próchna" doprowadzić do stanu
    "jak nówka" ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2014-04-05 11:41:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Moment, co z tego że "nie strefa ruchu"? To wykroczenie i policja/straszacy
    > mają psi obowiązek interweniować.

    Trzeba dodać, że wykroczenie tylko dlatego, że narusza znak
    drogowy - co do zasady, poza drogą publiczną i bez zagrożenia
    bezpieczeństwa podstaw do interwencji nie ma (i to różni
    opisany przypadek od opisanego obok w wątku zastawiania
    wyjazdu wózkom, o ile tam nie ma znaku zakazu zastawiania).
    Poważnie piszę.
    Cytat po wcale nie tak dawnej nowelizacji, która dała prawo do
    interwencji w takim przypadku:
    http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/kodeksD
    rogowyZPrzypisami.html
    +++
    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywajšcego się poza
    miejscami wymienionymi w ust. 1 pkt 1, w zakresie:
    1) koniecznym dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób;
    2) wynikajšcym ze znaków i sygnałów drogowych.
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2014-04-05 11:45:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2014, Ariusz wrote:

    > Oznakować plac dać tabliczkę, że godzina parkowania kosztuje 500 zł,
    > a każda następna rozpoczęta po 1000 zł.

    100% zgody.
    Pod jednym warunkiem - że na tym placu nie ma miejsca aby ktokolwiek
    parkował.
    Idzie o przypadek, składający się z:
    - zaparkowania samochodu "niemieszkańca" (czyichś gości na przykład)
    - donosu o onymże zdarzeniu przez kogoś wkurzonego "ja nie mogę
    to ty też" do skarbówki.

    > Ewentualnie oznakować drogę jako przeciwpożarową

    Pisał o "placu", więc nie ma pewności że tam ŻADEN samochód się
    nie zmieści :)

    pzdr, Gotfryd