  • 51. Data: 2008-07-18 20:26:07
    Temat: Re: Otwarcie cudzej korespondecji (rachunku za prad)
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 21:44
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5qs4f$ja4$4@inews.gazeta.pl>):

    > Na jakiej końcówce?!

    Siebie. Moje zdrowie ostatnio podupadło dość znacznie, a sekta medycznych
    coraz bardziej ma mnie gdzieś. Ostatnio opisałem objawy (bóle głowy,
    gorączka) jednej neurolożce, to stwierdziła, że głowa mnie boli od
    ciśnienia (mam 120/80, więc wzorcowe), a temperatura jej nie pasuje do
    diagnozy, więc pewnie mam ją ,,ot tak''. No ale to problem raczej osobisty
    niż prawny... Więc żeby nie odbiegać od prawa: czy ktoś znalazł sposób na
    niepłacenie haraczu na NFZ? Czy mogę np. zrzec się obywatelstwa polskiego
    albo coś w ten deseń i nie płacić? Bym se zaoszczędził na pogrzeb... Marzy
    mi się rozsypanie nad Jeziorakiem, ale podobno to nielegalne...

    --
    Tristan

  • 52. Data: 2008-07-18 20:34:08
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g5ph8p$ff1$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Uzytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisal
    >
    > Co masz na mysli? Kradziez?

    § 2. Do nielegalnego pobierania energii elektrycznej z sieci zalicza się:
    1) pobieranie energii bez zawarcia umowy sprzedaży z przedsiębiorstwem
    energetycznym,