  • 1. Data: 2008-07-16 12:53:32
    Temat: Hipoteza - Geremek degenerat społeczny
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Załóżmy, że Geremek spowodował swój śmiertelny wypadek z innymi poszkodowanymi
    pod wpływem alkoholu. Jako członek tajnej organizacji mafijnej i namaszczony
    przez reżim na "autorytet", mafia nie może pod żadnym pozorem dopuścić do
    ujawnienia tego. Gdyby choć najmniejszy wyciek w tej trzymanej pod ścisłą
    tajemnicą sprawie ukazał światło dzienne, możemy sobie wyobrazić, jakie miałoby
    to następstwa. Już nikt z obecnych pokoleń nie dał by się nabrać na
    "autorytety", bo na przykładzie Geremka widzielibyśmy, że każdy, nawet
    największy ogłoszony "autorytet", za pociągnięciem różdżki w ciągu sekundy
    mógłby stać się degeneratem społecznym.

    I kto miałby prowadzić naród?

    Ale już dzisiaj, ze względu na totalną blokadę medialną w tej zagadkowej sprawie
    możemy śmiało wysnuć tezę, że Geremek był pijany. Inaczej juz dawno
    usłyszelibyśmy, że był trzeźwy.
    --
    boukun

    "Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie
    podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

  • 2. Data: 2008-07-16 13:21:09
    Temat: Re: Hipoteza - Geremek degenerat społeczny
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    boukun pisze:
> [...]
    > sprawie
    > możemy śmiało wysnuć tezę, że Geremek był pijany. Inaczej juz dawno

    wiesz co, do tej pory myślałem że ty jesteś chory, jednak teraz doszło
    do mnie, że ty jesteś po.....olony.

  • 3. Data: 2008-07-16 13:22:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz co, do tej pory myślałem że ty jesteś chory, jednak teraz doszło do
    > mnie, że ty jesteś po.....olony.

    jak Geremek podnosi ochoczo kieliszek wódki
    http://www.homepage.interaccess.com/~netpol/POLISH/p
    ublic/magdal.html
    --
    boukun

    Na działanie jakiekolwiek dla Polski korzystne, Kaczyńscy mieli dwa
    lata i zamiast je na to wykorzystać, zajeli sie penetrowaniem sceny
    politycznej i inwigilowaniem Polaków i rozbijaniem polskich partii .

  • 4. Data: 2008-07-16 13:38:21
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > jak Geremek podnosi ochoczo kieliszek wódki
    > http://www.homepage.interaccess.com/~netpol/POLISH/p
    ublic/magdal.html

    A robote juz znalazles, czy nadal na moj koszt pasozytujesz?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2008-07-16 13:43:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    ublic/magdal.html

    > A robote juz znalazles, czy nadal na moj koszt pasozytujesz?
    >
    > --

    Nie jestem posłem, ani senatorem, czy innym urzędolem, żebym pasoŻydował na
    koszt całych narodów.

  • 6. Data: 2008-07-16 13:46:11
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    Czy sprawia wam satysfakcję dyskusja z tym sciewrewm. Ta menda nie wie ile
    trwają badania krwi denata. Dajcie sobie siana

    grzech

  • 7. Data: 2008-07-16 14:42:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy sprawia wam satysfakcję dyskusja z tym sciewrewm. Ta menda nie wie ile
    > trwają badania krwi denata. Dajcie sobie siana
    >
    > grzech

    Będą lepsze jaja. Najpierw Geremkowi poświęcą specjalne sale w sejmie i PE,
    wywieszą jego portrety
    w urzędach, dyplomaci wszystkich krająw połączą się w bólu na powązkach, a
    dopiero później zrobi się go pijakiem. Wtedy każdy pijak, który spowoduje
    wypadek samochodowy po pijaku będzie mógł się jeszcze za to domagać honorów.

    Zientarskiego od razu zbadali i podali informację. Brodacza nie badali? To
    podobno rutynowe badanie przy KOLIZJACH, nie mowiąc o wypadkach ze
    skutkiem śmiertelnym.
    DOŚĆ TYCH KŁAMSTW!

  • 8. Data: 2008-07-16 15:34:25
    Temat: Re: Hipoteza - Boukun - ktoś całkowicie normalny...
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > namaszczony
    > przez reżim na "autorytet", mafia nie może pod żadnym pozorem dopuścić do

    Załóżmy że Boukun jest całkowicie normalny.....

  • 9. Data: 2008-07-16 15:41:46
    Od: prefi <p...@g...pl>

    [ ---------- bzdety niewarte uwagi ------------]

    > wiesz co, do tej pory myślałem że ty jesteś chory, jednak teraz doszło
    > do mnie, że ty jesteś po.....olony.

    uprasza sie nie karmic trola!!!
    ===============================

    miejsce roznych bokunow jest w smietniku; nie ma sensu
    grzebac w tym smieciu, z niego nic godnego uwagi sie nie
    odzyska :(

    PS.
    Geremek mi powiewa, nie w tym problem...

  • 10. Data: 2008-07-16 16:19:09
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Załóżmy że Boukun jest całkowicie normalny.....
    Niemożliwe. Takie rzeczy to tylko w Erze.. :P

    --
    Maciek