  • 41. Data: 2008-07-18 06:48:39
    Temat: Re: Otwarcie cudzej korespondecji (rachunku za prad)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >> dejmuja stary licznik zakładają nowy
    >
    > raczej niekoniecznie - no bo i po co.

    Do przeglądu.
    Raczej niekonieczne, ale raczej przydatne jak ma w przyszłości
    wyniknąć jakaś afera że ktoś tu np. magnesami licznik stopował.
    "To mógł być poprzednik" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2008-07-18 07:38:00
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisal
    > Dodajmy jeszcze, ze pobieranie energi bez zawarcia umowy jest
    > wykroczeniem.

    Co masz na mysli? Kradziez?

  • 43. Data: 2008-07-18 09:34:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 21:57
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5o8nv$s4t$1@inews.gazeta.pl>):

    > Znajdź przepis zakazujący podejrzanemu kłamać :-)

    Ale ja nie pytam o podejrzanego, ale o osoby go namawiające.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2008-07-18 09:43:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 20:31
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0807172028010.1412@quad>):

    > Po pierwsze nie zeznań tylko wyjaśnień, po drugie nikogo nie
    > namawia tylko komentuje jakiej LINII opisu SAM by się trzymał
    > w takiej sytuacji, a po trzecie stwierdzone fakty (do czyjej
    > skrzynki poszło i kto zapłacił) są właśnie takie.
    > Masz zwyczaj płacenia czyichś rachunków? Dziwne.

    No ale on sam się przyznał, że owszem, cudzy list otwarł i cudzy rachunek
    zapłacił. Robert sugeruje linię ,, A korespondencje otwarłeś, bo nie
    zauwwazyłes ze to nie do ciebie'', a przecie mooozg sam się przyznał, że
    zauważył.

    > Jakby Ci to napisać... "mocno nieścisły się ostatnio robisz",
    > przynajmniej pisząc na grupę .prawo.

    No już na końcówce lecę, więc w zasadzie niedługo będziecie mieli i tak
    spokój.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2008-07-18 10:24:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > Raczej niekonieczne, ale raczej przydatne jak ma w przyszłości
    > wyniknąć jakaś afera że ktoś tu np. magnesami licznik stopował.

    no wlasnie - to moglby, niech udowodnia ze to ja... :)
    Mam nadzieje ze u mnie nic nie pogrzebano, bo licznika mi nie wymieniali.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill

  • 46. Data: 2008-07-18 11:52:58
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    wiadomości news:18072008.1745BEA3@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > raczej niekoniecznie - no bo i po co.
    u mnie ( olsztyn) zawsze zdejmuja , kilkanascie osób znam które kupowały
    mieszkania i zawsze im zdejmowali stary licznik a zakładali nowy

  • 47. Data: 2008-07-18 19:43:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale ja nie pytam o podejrzanego, ale o osoby go namawiające.

    Zabronione jest nakłanianie do czynu zabronionego. Skoro kłamstwo
    podejrzanego zabronione nie jest, to i namawianie go do tego również - o
    ile mi wiadomo - nie jest w żadnej ustawie zabronione. Zawsze mogę się
    mylić, ale wolał bym wówczas, byś wskazał przepis tego zabraniający,a nie
    opierał się na własnym poglądzie.

  • 48. Data: 2008-07-18 19:44:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No już na końcówce lecę, więc w zasadzie niedługo będziecie mieli i tak
    > spokój.

    Na jakiej końcówce?!

  • 49. Data: 2008-07-18 20:21:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 21:43
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5qs4e$ja4$3@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > ile mi wiadomo - nie jest w żadnej ustawie zabronione. Zawsze mogę się
    > mylić, ale wolał bym wówczas, byś wskazał przepis tego zabraniający,a  nie

    Robert, ja PYTAŁEM. Zacząłeś namawiać i tak mnie zastanowiło, na ile to jest
    legalne. Wtedy część osób zaczęła kluczyć, że nie namawiasz... Ale ja nie
    oskarżam, tylko pytam.

    --
    Tristan

  • 50. Data: 2008-07-18 20:25:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 21:44
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5qs4f$ja4$4@inews.gazeta.pl>):

    > Na jakiej końcówce?!

    Siebie. Moje zdrowie ostatnio podupadło dość znacznie, a sekta medycznych
    coraz bardziej ma mnie gdzieś. Ostatnio opisałem objawy (bóle głowy,
    gorączka) jednej neurolożce, to stwierdziła, że głowa mnie boli od
    ciśnienia (mam 120/80, więc wzorcowe), a temperatura jej nie pasuje do
    diagnozy, więc pewnie mam ją ,,ot tak''. No ale to problem raczej osobisty
    niż prawny... Więc żeby nie odbiegać od prawa: czy ktoś znalazł sposób na
    niepłacenie haraczu na NFZ? Czy mogę np. zrzec się obywatelstwa polskiego
    albo coś w ten deseń i nie płacić?

    --
    Tristan