  • 1. Data: 2008-07-16 11:38:36
    Temat: czy sasiadowi wolno glosno sluchac muzyki w bloku?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    nie mowie o specjalnych okolicznosciach typu impreza, urodziny itd. to
    zdarza sie zdecydowanie czesciej. raz poproszony o przyciszenie, zrobil to,
    ale juz nastepnego dnia znowu sluchal glosno. to dorosly czlowiek, a
    zachowuje sie jak dzieciak. rozkreca wtedy, gdy jego rodziny nie ma w domu.
    raz uwaga byla zwrocona, nie wiem co robic dalej, bo normalnie rece mi
    opadaja. dodam jeszcze, ze sprzet ma jakis prehistoryczny, brzmi jak stary
    grundig podlaczony do kolumn, rzezi to strasznie, az mi obrazy rezonansuja.
    pukac za kazdym razem i mowic mu to, o czym sam wie? na ile jest mozliwosc
    wolnosc tomku w swoim domku?

  • 2. Data: 2008-07-16 11:41:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 13:38
    (autor siliana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <487dddbc$0$29603$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > az mi obrazy rezonansuja. pukac za kazdym razem i mowic mu to, o czym sam
    wie?

    Nie, sprzedać obrazy i za tę kasę kupić willę na przedmieściach ze stosownie
    dużym ogródkiem oddzielającym od sąsiadów.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-07-16 11:45:04
    Od: Michał <gg:2200099@bezmaila.pl>

    na ile jest mozliwosc
    > wolnosc tomku w swoim domku?

    Bylo kiedys, o ile pamietam, to poki to robi w godzinach normalnych , czyli
    nie w czasie ciszy nocnej itp , to chyba nic sie nie da...
    zerknij do archiwum.
    pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2008-07-16 11:55:13
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > Nie, sprzedać obrazy i za tę kasę kupić willę na przedmieściach ze
    > stosownie
    > dużym ogródkiem oddzielającym od sąsiadów.

    za te obrazy moge co najwyzej kupic bilet i przejechac sie na te
    przedmiescia. nie pytalabym, gdyby mnie bylo stac na dom z ogrodem.

  • 5. Data: 2008-07-16 12:12:49
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'siliana'
    Wpis z dnia 16-07-2008:

> [...]
    > pukac za kazdym razem i mowic mu to, o czym sam wie? na ile jest mozliwosc

    Kodeks wykroczeń
    Rozdział VIII
    Wykroczenia przeciwko porządkowi i spokojowi publicznemu

    Art. 51.
    § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    +

    http://media.wp.pl/kat,23754,wid,10112130,wiadomosc.
    html?ticaid=16416

    Do Sejmu trafił właśnie projekt zmian w kodeksie wykroczeń, który zakłada
    zwiększenie ochrony i porządku w miejscach publicznych. Górna granica
    grzywny ma wynosić do 15 tys. zł, a dolna 50 zł. Także wysokość orzekanej
    nawiązki może sięgnąć nawet 5 tys. zł.

    Wydrukować i przykleić na drzwiach.
    Jak nie poskutkuje, zacząć zgłaszać wykroczenie.

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 6. Data: 2008-07-16 12:40:12
    Od: Heming <n...@n...pl>

    siliana pisze:

    [cut]

    Temat byl walkowany miliony razy. Poczytaj archiwum. Generalnie bez
    wzgledu na pore sasiadowi nie wolno zaklocac spokoju pozostatlych
    mieszkancow bloku, a takie zachowanie narusza regulamin spoldzielni,
    prawo cywilne oraz kodeks wykroczen.

  • 7. Data: 2008-07-16 12:41:00
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Bylo kiedys, o ile pamietam, to poki to robi w godzinach normalnych ,

    Bzduuuuuuuuuuury.

  • 8. Data: 2008-07-16 15:25:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 13:55
    (autor siliana
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <487de1a0$0$29696$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > za te obrazy moge co najwyzej kupic bilet i przejechac sie na te
    > przedmiescia.

    E, tak akcentowałeś te obrazy, to myślałem, że chcesz zabłysnąć galerią :D
    A jak masz landszafciki za 20zł to po prostu je zdejmij, nie będą
    rezonansować (cokolwiek by to nie znaczyło).

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-07-16 15:39:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Michał" <gg:2200099@bezmaila.pl> wrote
    > Bylo kiedys, o ile pamietam,

    Dobrze pamiętasz.

    >to poki to robi w godzinach normalnych , czyli nie w czasie ciszy nocnej
    >itp , to chyba nic sie nie da...

    Źle pamiętasz. Nakłada Ci się "wieść gminna" i inne ludowe bzdury na to co
    było faktycznie prawdą:)

  • 10. Data: 2008-07-16 15:42:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zakłócenie spokoju publicznego jest wykroczeniem niezależnym od pory. Po
    prostu w godzinach dziennych poziom społecznej akceptacji poziomu hałasu
    jest nieco inny, ale generalnie sąsiad powinien tej muzyki słuchać tak, by
    nie było jej słychać poza jego mieszkaniem.