  • 21. Data: 2006-02-13 13:44:51
    Temat: Re: Ojciec wynosi z "domu" pieniadze.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Sory Przemek z duzej litery:) sorki.

    spoko

  • 22. Data: 2006-02-13 14:07:20
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Hm. Za jego polowe i za matki cala pensje zyli oboje normalnie z tym ze
    matka nie byla w stanie nic odlozyc a on mial taka mozliwosc, czyli rozumiem
    ze zeby bylo uczciwie. Ok wiec teraz pytam gdyby cos sie stalo, i stracili
    by emerytury czy jakis wypadek by sie stal to on by mial z czego zyc a ona
    nie.
    Uczciwe?
    ps. matka byla chora na oczy , operacja , uwazasz ze zawiozl matke swoim
    samochodem, na operacje i potem po operacji odwiozl?
    Nie skad przeciez daje polowe pensji, sa taksowki.
    Uczciwe?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 23. Data: 2006-02-13 14:07:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > przy zalozeniu ze zycie zaczyna sie od slubu (patrz co napsial,
    > "odkladal przez cale zycie")

    Sam sprawdź, co napisał w poście, na który odpowiedziałam. "połowę
    oddawał matce ( żeby odkładała), a połowę żonie ( która ze swojej
    pensji opłacała to i owo)"

    > ale sa pazerni, otrzymuja polowe jego dochodow, jezlei ktos wolał
    > gorzej zyc i odkladac pieniazki by pozniej na starosc zaszalec to
    > czytsym skurwysynstwem jest proba odebrania mu tego.

    Jeżeli ktos woli się nie dzielić z rodziną swoimi dochodami, to idzie do
    notariusza i ustanawia rozdzielność majątkową. Jeśli tego nie zrobił,
    to rodzinie się należy jak psu zupa - i nie bratu, tylko żonie i
    synowi. Może szaleć razem z żoną, nie?

    Justyna

  • 24. Data: 2006-02-13 14:34:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > notariusza i ustanawia rozdzielność majątkową. Jeśli tego nie zrobił,
    > to rodzinie się należy jak psu zupa - i nie bratu, tylko żonie i

    intercyza powinna byc domniemana i mam nadzieje ze za mojej 'kadencji'
    tak tez sie stanie. Wszystkie problemy sie wtedy skoncza, a panienki
    ktore na kase leca(nie kojarzyc z pytajacym) na dziendobry beda
    odsylane na drzewo.

    P.

  • 25. Data: 2006-02-13 14:36:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > by emerytury czy jakis wypadek by sie stal to on by mial z czego zyc a ona

    skomentowalem stan obecny. Gdyby nie miala z czego zyc istnieje cos
    takiego jak alimenty.

    nieuczciwe i skurwysynstwo

    P.

  • 26. Data: 2006-02-13 15:07:04
    Od: wytnijto <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl">

> [...]
    > tak tez sie stanie. Wszystkie problemy sie wtedy skoncza, a panienki
    > ktore na kase leca(nie kojarzyc z pytajacym) na dziendobry beda

    To by dopiero rodziło problemy...
    Jakby nie spojrzeć w większości małżeństw mamy wspólnotę i to działa w
    większości wypadków.
    pozdr. lisu

  • 27. Data: 2006-02-13 15:14:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > tak tez sie stanie. Wszystkie problemy sie wtedy skoncza, a panienki
    > ktore na kase leca(nie kojarzyc z pytajacym) na dziendobry beda

    Tylko nie zapomnij podpisać intercyzy i rozdzielności, jak ci się trafi
    córka Kulczyka ;->.

    Justyna
    "pieniądze, rzecz nabyta"

  • 28. Data: 2006-02-13 15:19:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jacek23 napisał(a):

> [...]

    > swoim samochodem, na operacje i potem po operacji odwiozl?
    > Nie skad przeciez daje polowe pensji, sa taksowki.

    Jakby ta matka miała trochę oleju w głowie, to dałaby na dom tyle
    samo( albo połowę pensji), co on, a resztę do skarpety. Jakby brakło na
    obiad, to by facet przejrzal na oczy ( są przecież restauracje, ona
    połowę pensji daje)

    Justyna

  • 29. Data: 2006-02-13 15:22:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > ps. matka byla chora na oczy , operacja , uwazasz ze zawiozl matke
    > swoim samochodem, na operacje i potem po operacji odwiozl?
    > Nie skad przeciez daje polowe pensji, sa taksowki.
    > Uczciwe?

    Tak sobie myslę, że na jej miejscu to ja bym wniosła sprawę do sądu o
    podział majątku wspólnego i rozdzielność majątkową, z zastrzezeniem
    zabezpieczenia funduszy na koncie przed zniknięciem. Facet mógłby się
    zdziwić, ze ten samochód, to nie jest jego, tylko ich, a oszczędnosci
    też jakby nie jego. Ale ja to z tych, co to "jak Kuba Bogu..."

    Justyna

  • 30. Data: 2006-02-13 15:25:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Co do samochodu to niestety jest na brata , z tym ze on placil bo sa
    swiadkowie z rodziny, z tym ze zaden z nich nie bedzie swiadczyl bo sie boja
    (chociaz nie wiem czego).

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.